Ik ben geen vliegtuig maar een computer
![]()
En mijn computer heeft last van fouten en virussen.
Ik ben ook een automatische piloot. Maar mijn automatisme is niet in orde op dit moment. Deze automatische piloot is zijn automatisme aan het verbeteren, ben dus niet constant hier bezig nu. Ik ben overal op fok! bezig om mijn automatisme te verbeteren. Vooral het automatische denken en weten. Denken is een groot automatisme. Het is niet vanzelf een automatisme, ze beginnen op school een automatisme ervan te maken, school is dus ook zeker niet slecht. Scholing en opleiding is niet slecht
![]()
Reflexen horen ook bij een automatisme, reactie-snelheid en veel meer. Concentratie en focus ook. En ook zicht
![]()
Ik wil een automatisme hebben dat zelf-lerend is. Mijn automatische denken moet zelf-leren en zelf-weten. Dan hoeft dromenvanger dat niet meer te doen.
Dat is nu waar ik mee bezig ben.
Kunstmatige intelligentie van mezelf maken dus, ik ben bezig om van mijn denken een denken te maken dat zelf denkt. Maar het is niet kunstmatige intelligentie
![]()
Het is automatische intelligentie
![]()
Volgens mij kun je beter automatische intelligentie hebben of niet? Automatisch intelligent worden is veel meer dan kunstmatig intelligent zijn.
Hoef ik niet meer te denken
![]()
Dan denkt het denken voor mij. Mijn denken denkt zelf, en ik ga weten.
Heb ik mezelf eindelijk weten te programmeren zoals het hoort
![]()
h4.
Of wat anders
![]()
Biertje!!!!
Ik ben een computer, robot en automaar
![]()
Dat ben ik dus
![]()
Ik heb weinig menselijks in me op dit moment
![]()
Ook mijn voelen is automatisch, voelen kun je ook met een automatisme vergelijken. Het voelen gaat met een stroming, stroom dus. Electriciteit. En wie weet komt die electriciteit wel vanuit de hersens. Als je goed denkt dan voel je je goed
![]()
Hersens hebben electriciteit in zich, daarom kun je als mens statisch geladen zijn maar overal is electriciteit, ook in het universum of systeem
![]()
Daarom die bliksem vaker. Hoogspanning en laagspanning
![]()
Depressie, recessie, hoge drukgebieden en lage drukgebieden
![]()
Ik ben echt een idioot. Ik ben de grootste idioot die bestaat. Idioot zijn voor je leven, zou dat niet mooi zijn op fok? Tijdelijk een forum tot leven roepen voor 1maand, waar fokkers zich legaal mogen gedragen als idioot
![]()
Ik vraag me soms echt af in hoeverre je kunt spreken van een mens in mijn geval
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-10-2006 16:52:30 ]