abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43035289
hier spreekt een knettergekke spons (ik ben sararaats in sponsvorm)

dromen is de andere kant

*spurt*

maar goed dan zet ik het wel even op z'n plaats

met een Jodenkoek erbij !

[ Bericht 47% gewijzigd door Pinnenmutske op 29-10-2006 14:45:26 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_43035460
DV..... het is niet waar dat iedere moslima een hoofddoek draagt uit onderdrukking door een cultuur.
Het kan namelijk heel erg bevrijdend werken. En het kan een bewuste keuze zijn. Het hoeft niet altijd zo te zijn. Ik ken ook vrouwen die het doen omdat ze zich verplicht voelen tegenover anderen. maar ik ken er evenveel die dat doen uit eigen overwegingen. En ik kan me dat goed voorstellen.
Het heeft wel wat om niet op je mooie lokken en zo beoordceeld te worden maar op wat en wie je bent. Wat dan meer doorslaggevend is imho is vrije keus in alle andere levensgebieden.

En hey... ik zie nog altijd liever een goed geklede vrouw met hoofddoek dan een halfnaakt grietje dat zich door iedere vent laat grijpen. Dat is pas onderdrukking in de cultuur waar niks meer echt te maken heeft met respect en liefde maar waar alles draait om geld en sex alleen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:22:25 #153
34156 Mirage
Smile !!!
pi_43035520
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:41 schreef nokwanda het volgende:
keek os niet raar op gister over je bagage?

Hij keek naar de koffer... hij keek naar mij... hij keek nog eens naar de koffer... trok zijn wenkbrauw op : " ik ben benieuwd naar wat daar allemaal in zit"

Hij moest lachen

en die foon in de plastic tas.. dat klopt.. maar waar is die plastic tas gebleven sinds ik binnenkwam was het probleem..inmiddels gevonden... R had hem verplaatst naar een vage plaats en er toen iets bovenop gegooid.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43035648
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hij keek naar de koffer... hij keek naar mij... hij keek nog eens naar de koffer... trok zijn wenkbrauw op : " ik ben benieuwd naar wat daar allemaal in zit"
Skeletons from MY closet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43036621
ik spam even een schattige foto van Beth Broderick

(m'n fotoboek staat vol Beth Broderick)
Werewolf
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:00:34 #156
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43036738
Kom dvd's te kort :S

Heb er nog een stuk of 4 nodig om alles anime te branden. Er is nu wel lekker veel ruimte om nieuwe series te volgen uit Japan. Black Blood Brothers is er zo 1 die over vampieren gaat.

Me muziek begin ik maar niet aan. heb daar 6-7 dvd's voor nodig. doe ik wel een andere keer. Er is nu lekker 140gb erbij gekomen en alles staat netjes in mapjes of is weggegooid. Wat een takkezooi kan een mens in 6 jaar tijd opsparen zeg. En dan hebben het nog niet eens over fysieke zaken

Moet ook nog tijd zien te vinden om te besteden aan me site en de artikels die ik moet schrijven voor ign.com :S

Wat betreft dat hele religie. Er spreken wel meer mensen over religie. Ze praten er op neer zonder ook meer een greintje weet te hebben van wat het inhoud. De meeste zetten zich maar gewoon af tegen iets en halen dan alleen de oppervlakkige algemene zaken naar voren. Elkaar een beetje napraten en religie bashen. Toch is het knap dat iedereen die zich er tegen afzet toch nog enorm veel invloeden en uitingen heeft van de religie zonder dat ze het door hebben.

Stelletje ontwetende pappagaaien die zich uit laten over een stel struisvogels die de hele dag met hun kop in het zand zitten.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_43037165
zowel de bashers als de volgers in gelijke mate hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43037224
Misschien moet je dat stukkie over eggregoren hier eens neerzetten in een topic. Ik vond daar erg veel zinnigs inzitten.
Of laat ik zo zeggen: het zei op een andere manier wat ik al wist. Het laat heel duidelijk een samenhang zien tussen religie, wereldgeest en geschiedenis.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43037339
ik denk dat ik een beetje verliefd op Beth Broderick ben

(ik was al eerder gek op haar maar toen was ik minderjarig)

ik vind haar een schatteke
Werewolf
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:30:05 #160
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43037440
Welk stuk over Eggregoren. Heb al aardig wat er over geschreven
pi_43037518
zal het even opzoeken dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:36:17 #162
34156 Mirage
Smile !!!
pi_43037613

*pot antipsychotica in de kring zet*

ik geloof dat steeds meer mensen in ouwehoer hier baat bij zouden hebben (ikzelf incl hoor)

Maar hemel !!! mensen... kweet gewoon niet wat ik moet zeggen of hoe....
maar

ik ben niet gek,

ik ben een

VLIEIEIEHIEIEIEGTUIG !!!!!!
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Moderator zondag 29 oktober 2006 @ 15:37:36 #163
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43037655
Psies!!!, en als ze ons niet geloven stappen ze maar uit!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:38:23 #164
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43037679
Is goed. Ben nu klaar met dvd's branden. Was al sinds 11 uur bezig vanochtend :S
pi_43037815
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef senesta het volgende:
Psies!!!, en als ze ons niet geloven stappen ze maar uit!
ik hoop maar dat ze hun parachute bij hebben

zet mij maar bij de categorie: halvegare

weet je wie ik in m'n droom gezoend heb?

groeten,

spons
Werewolf
pi_43037878
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:36 schreef Mirage het volgende:

*pot antipsychotica in de kring zet*

ik geloof dat steeds meer mensen in ouwehoer hier baat bij zouden hebben (ikzelf incl hoor)

Maar hemel !!! mensen... kweet gewoon niet wat ik moet zeggen of hoe....
maar

ik ben niet gek,

ik ben een

VLIEIEIEHIEIEIEGTUIG !!!!!!
waar komt dit nou ineens vandaan?
(niet dat je niet een verdomd goed punt hebt hoor...wel twee )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:47:08 #167
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43037911
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef sararaats het volgende:

[..]

groeten,

spons
Katrien Duck?
pi_43037942
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik hoop maar dat ze hun parachute bij hebben

zet mij maar bij de categorie: halvegare

groeten,

spons
Rita verdonk?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43039164
@Ashavan... ik heb het stukje gevonden. het is jouw tekst. Mag ik het hier quoten?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:33:27 #170
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43039247
sure. Heb geen idee welk stuk het is maar zie ik dan wel
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:43:05 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43039504
Ik ben geen vliegtuig maar een computer

En mijn computer heeft last van fouten en virussen.

Ik ben ook een automatische piloot. Maar mijn automatisme is niet in orde op dit moment. Deze automatische piloot is zijn automatisme aan het verbeteren, ben dus niet constant hier bezig nu. Ik ben overal op fok! bezig om mijn automatisme te verbeteren. Vooral het automatische denken en weten. Denken is een groot automatisme. Het is niet vanzelf een automatisme, ze beginnen op school een automatisme ervan te maken, school is dus ook zeker niet slecht. Scholing en opleiding is niet slecht

Reflexen horen ook bij een automatisme, reactie-snelheid en veel meer. Concentratie en focus ook. En ook zicht

Ik wil een automatisme hebben dat zelf-lerend is. Mijn automatische denken moet zelf-leren en zelf-weten. Dan hoeft dromenvanger dat niet meer te doen.

Dat is nu waar ik mee bezig ben.

Kunstmatige intelligentie van mezelf maken dus, ik ben bezig om van mijn denken een denken te maken dat zelf denkt. Maar het is niet kunstmatige intelligentie Het is automatische intelligentie Volgens mij kun je beter automatische intelligentie hebben of niet? Automatisch intelligent worden is veel meer dan kunstmatig intelligent zijn.

Hoef ik niet meer te denken Dan denkt het denken voor mij. Mijn denken denkt zelf, en ik ga weten.

Heb ik mezelf eindelijk weten te programmeren zoals het hoort

h4.

Of wat anders

Biertje!!!!

Ik ben een computer, robot en automaar

Dat ben ik dus

Ik heb weinig menselijks in me op dit moment Ook mijn voelen is automatisch, voelen kun je ook met een automatisme vergelijken. Het voelen gaat met een stroming, stroom dus. Electriciteit. En wie weet komt die electriciteit wel vanuit de hersens. Als je goed denkt dan voel je je goed Hersens hebben electriciteit in zich, daarom kun je als mens statisch geladen zijn maar overal is electriciteit, ook in het universum of systeem Daarom die bliksem vaker. Hoogspanning en laagspanning Depressie, recessie, hoge drukgebieden en lage drukgebieden Ik ben echt een idioot. Ik ben de grootste idioot die bestaat. Idioot zijn voor je leven, zou dat niet mooi zijn op fok? Tijdelijk een forum tot leven roepen voor 1maand, waar fokkers zich legaal mogen gedragen als idioot

Ik vraag me soms echt af in hoeverre je kunt spreken van een mens in mijn geval

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-10-2006 16:52:30 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_43039873
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:33 schreef Ashavan het volgende:
sure. Heb geen idee welk stuk het is maar zie ik dan wel
Heb het in een topic apart gezet.

o ja, ik als TS
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:02:02 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43040008
Mirage, ik dacht buiten even aan jou net.

Ik kreeg binnen dat je in verwachting bent van een zoon die je Sydney gaat noemen

Zeggen ze tegen mij van... " Mirage is in verwachting van een zoon die Sydney gaat heten". Sydney vind ik trouwens een mooie naam voor een jongen Kan zijn dat je later in verwachting gaat zijn, ik weet niet of je nu in verwachting bent, dat weet je zelf beter. Ik weet dus niets, ik krijg die informatie door. Kan ook zijn dat de informatie niet klopt.

Kan zijn dat ze het fout hebben of dat het een andere Mirage is maar ik dacht dus duidelijk aan jou. Ik dacht aan de naam die je op fok! hebt en ze vertelden me dat.

Nokwanda is moederziel alleen hoor ik Tong-smiley is niet toepasselijk te noemen. Maar ik deed die tong-smiley toevoegen omdat ik het gewoon bijzonder vind dat ze me alles vertellen op die manier. Ik weet van mezelf ook dat ik niet gek ben, het contact is veels te zuiver. Het zijn geen stemmen in mijn hoofd, het zijn stemmen buiten mijn hoofd die naar binnen komen. Ik weet dat dus, ik weet precies of ik gek ben of niet. Ik ben dus niet gek. Ik ben wel gek maar op een gezonde manier

Sorry Nokwanda maar dat zeggen ze me, ik vertel dat even daarom zeg ik sorry, misschien wil je dat ik het weghaal. Dat jij moederziel alleen bent. Ben je een alleenstaande moeder?

Ik hoor nu dat een oude vriend van mij bezig is met plunderen. Ik hoef maar aan iemand te denken en ze vertellen me wat er gebeurt met die persoon. Plunderen van de ijskast

Mijn overleden opa is bezig met bergen werk te verzetten. Hij is bezig met X-com. Maar ik vraag straks wat X-com betekend. Een nieuwe versie van X-com is mijn overleden opa mee bezig. Ik denk dat X-com staat voor een computer.

X marks the spot

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-10-2006 17:10:38 ]
pi_43040467
ik ben idd een alleenstaande moeder. Is hier redelijk algemeen bekend trouwens. Maar moederziel alleen zou ik mezelf bepaald niet kunnen noemen. Dus ik ben bang dat "ze" het mis hebben, dear.

En welnee, laat maar staan hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:25:39 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43040670
Moederziel alleen is niet omdat je eenzaam bent, je bent dan een moeder die alleen is. Ik weet dat jij niet eenzaam bent.

Christus is bankroet. Dat kreeg ik door. Christus is bankroet en straks is het hele Christendom bankroet.

Het zijn niet mijn woorden dus

Ik vertel slechts wat ik doorkrijg.

Net lekker mals biefstuk gehad met frites. Nu even buiten met sigaret, bier, wierrook en muziek.

Christus is een afdankertje hoor ik nu

Christus is het grootste afdankertje dat bestaat.

Tot zo.

Christus is verslagen zeggen ze mij. Ik heb Christus verslagen

Ik heb gewonnen!!!!!

Ze vinden mij daarboven de grootste overwinnaar die bestaat, omdat ik Christus verslagen heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')