abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 oktober 2006 @ 08:46:28 #126
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43028398
Zo even bijkomen, metal opzetten (een dag zonder metal is een dag niet geleefd en ik ben al 2 dagen dood. Had voor het weekend een Trash Metal Pack gehaald dus komt goed uit.), en zo meteen weer de was gaan doen en wat dvd's volbranden om wat ruimte op me pc te krijgen. Heel het weekend actief geweest. De Gothic/Fantasy beurs in Rijswijk nog geweest.

1. Waarom werd er geen gothic muziek gespeeld zoals Dark Wave? Maar wel Folk/Paganistische bands zoals Omnia (die me ook de strot uit komt met hun "muziek")
2. Waarom denken Gothics dat metal hun muziek is?
3. Waarom was er zoveel metal spullen op een Gothic en Fantasy beurs terwijl metal niets met Gothics te maken heeft?

Was wel makkelijk voor mij om weer wat geinige t-shirts te kopen. Heb ook nog 2 handschoentjes met spikes gekocht. Was op zoek naar handschoentjes om te gebruiken bij het karten.

Verder leek het net een grote Fantasy beurs in-doors

Gister nog even bij de Wok geweest. Is wel geinig. Iedereen zit moeilijk te doen met stokjes en pakt dan vork en lepel. Zelf schrok ik alles met gemak naar binnen met die stokjes...snap dat niet. zo moeilijk is eten met stokjes ook weer niet.

In de avond nog naar de film The Click geweest met Starseed. Was een leuke film. Begin was komisch, maar het eind was dramatisch. Niet slecht, maar gewoon drama.

Na afloop naar huis in de bos loopt een verdwaasde vrouw rond met kaartjes. Geeft ze er 1 aan mij en aan niemand anders. Was het zo'n christelijk blaadje over hoe god om me geeft e.d. Waarschijnlijk kreeg ik hem omdat ik er zo " afgedwaald" uit zag met me leger broek, kisten, t-shirt van The Unholy Alliance Had het maar uit beleefdheid aangenomen en later weggegooid.

Tweede bezichtiging huis ging goed. Na afloop bij Verhage even wat gegeten en gedronken op de kosten van me adviseur en wat gepraat. Maandag eerste bod uitbrengen
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_43028742
hallo...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_43028756
ook mogguh.
toen ik op de klok keek toen ik wakker werd was het even laat als het nu echt is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_43029091
ik ben te melig vanochtend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:07:54 #130
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43029097
Oude Duitse Trash Metal
I'm alive...ALIVE!!!

Op die beurs in Rijswijk was er ook een LP/CD beurs gaande. Kwam leuke LP's tegen. Zit te denken om de LP speler die ik van me oma heb geerfd maar eens aan te sluiten in de toekomst en wat LP's halen om er op af te spelen. Sluit hem dan aan als ik verhuisd ben
pi_43031301
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:07 schreef nokwanda het volgende:
ik ben te melig vanochtend
Wat heb jij een leuke Avatar

Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_43031332
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Wat heb jij een leuke Avatar

Morge allemaal
ja he!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43031499
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja he!
Een bekende van je ?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_43031658
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Een bekende van je ?
in karikatuurvorm. John is vanaf nu mijn stripheld
Ik blijf schuddebuiken. Kan niet meer stoppen.
Zelfs de ernstigste onderwerpen roepen alleen maar een diep geschud vanuit mijn tenen op nu.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43031692
Zit hier nu werkelijk met een totaal hulpeloze blik en tranen in mijn ogen zachtjes en hulpeloos te schudden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43031705
wachtend op het volgend gebulder
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43031821
ik wilde net even stoppen met lachen om een slok koffie te pakken maar die kwam er zo ongever via mijn traanbuisjes weer uit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:11:26 #138
34156 Mirage
Smile !!!
pi_43033186
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:20 schreef nokwanda het volgende:
ik wilde net even stoppen met lachen om een slok koffie te pakken maar die kwam er zo ongever via mijn traanbuisjes weer uit

Meid toch !

* Mirage is ook weer in het land der levenden
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43033209
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Meid toch !

* Mirage is ook weer in het land der levenden
En ik maar wachten op een smsje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43033308
en joef got meel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:20:59 #141
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43033498
Welkom levende dode

* Ashavan is al aardig ver met opruimen pc. Al ruim 100gb vrij gemaakt
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:22:19 #142
34156 Mirage
Smile !!!
pi_43033547
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En ik maar wachten op een smsje
jaaaaaaaaa die telefoon van mij is al net zo erg als mijn mail...

onderweg naar jou ontving ik een smsje die jij mij de dag ervoor gestuurd zou hebben, onderweg naar huis kreeg ik berichten op mijn foon van gemiste oproepen van 1 en 2 dagen ervoor.....

en vanacht kon ik mijn foon niet vinden, was te moe om verder te zoeken.. heb hem nu nog steeds niet... is wel ergens

R vindt mijn jas geweldig !!!!!
en de jurk en het vest vindt hij ook top

prijzen heb ik even in het midden gehouden
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:23:22 #143
34156 Mirage
Smile !!!
pi_43033586
ik denk dat ik de komende 2 weekjes even de post in de gaten hou... even wat bankafschriften verduisteren ofzo
Sir Winston Churchill
pi_43033900
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Mirage het volgende:
ik denk dat ik de komende 2 weekjes even de post in de gaten hou... even wat bankafschriften verduisteren ofzo
ach...... is zo weer terugverdiend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:34:41 #145
34156 Mirage
Smile !!!
pi_43033966
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ach...... is zo weer terugverdiend

Sir Winston Churchill
pi_43034172
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hou oooohhhooop. Zo houdt het hikken en schudden noooooit meer op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43034184
*huilt nu*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43034217
keek os niet raar op gister over je bagage?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43034242
ow, en je foon zat toen je wegging gewoon in je plastic tas
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:03:55 #150
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43034876

Ik kom even binnen wandelen, ik ben over fok! aan het z werven dus, ik ga niet alles hier schrijven ik schrijf het verspreid. Hier ouwehoer ik gewoon mee een klein beetje In wetenschap & filosofie zal ik zometeen een topic openen over het systeem. Hoe het systeem in elkaar zit. Hoe de verschillende dimensies werken en nog meer. De 4e dimensie met ruimte en tijd. Vervolgens is het zaak om in de gaten te krijgen hoe de 5e dimensie en de 6e dimensie in elkaar zit. Inzicht krijgen in alle dimensies, tot en met de laatste dimensie. En ook dat is allemaal technisch Volgens mij komt er bij iedere dimensie wat nieuws naar voren. De 3e dimensie is ruimte en de 4e dimensie daar komt tijd naar voren. Wat is in de 5e dimensie extra te krijgen? Of ik nu juist zit weet ik niet. Ik zoek het straks even op.

Ik ben even sigaretten en red-bull gaan kopen net. Kom ik een auto tegen met een moslim man met zijn moslim vrouw, moslim vrouw helemaal dromerig uit het raam aan het kijken met haar hoofddoek. Alsof ze zich aan het afvragen was waarom ze die hoofddoek om had.

Ze draagt die hoofddoek omdat ze zich laat onderdrukken. Die moslim vrouwen die laten zich van alle kanten misbruiken.

Ik zit nu buiten vaker, ik heb niet meer de drang om constant te schrijven. Ook krijg ik geen berichten meer binnen buiten. Tis even rust aan de kop. Tijden dat ik gewoon constant berichten doorkreeg. Waren er zorgen bij instellingen of mensen dan kreeg ik al die zorgen te horen. Vervolgens schreef de zorgen op gisteren en eergisteren.

De Katholieken vragen om vergifffenis, maar goed, wat heb je daaraan

Ik krijg binnen dat de Katholieken om vergiffenis vragen maar wat denken ze fout te hebben gedaan???? Je hoeft toch niet steeds om vergeving te vragen bij zaken die je fout doet of wel soms???

Zolang je van fouten leert is het voldoende, en nogmaals hebben fouten nut. Ze moeten trots zijn op al hun fouten. Omdat ze wijzer worden ervan. Ze moeten niet constant zeggen dat ze vergiffenis vragen, ze moeten werken aan hun fouten zodat hun fouten weg gaan.

Kreeg nog iets binnen over jaloezie, maar goed, jaloezie is ook zoiets. Soms gunnen mensen elkaar het licht in de ogen niet. Genoeg mensen die elkaar alles gunnen in het leven, maar je hebt mensen die gunnen elkaar dus echt helemaal niets. En soms noemen die mensen je vriend. Jaloerse vrienden dus. Ook die heb je, maar zulke mensen weten niet wat het is om vriend te zijn. Zogenaamde vrienden die zich goed voelen wanneer jij je slecht voelt en zich slecht voelen wanneer jij je goed voelt, wat bezielt zulke mensen?

Zulke mensen bestaan dus echt Maar dan zeg ik van..." Lekker boeien, boeien....boeiend. Maar het is niet boeiend, zulke mensen zijn niet boeiend"

Ik ga met red-bull buiten zitten. Er valt vrij weinig te doen nog. Het is afwachten totdat alles samen gaat komen in de laatste dimensie. 2012 zegt men. Ik denk steeds vaker dat het in 2006 gaat gebeuren allemaal.

Ik denk op dit moment dat we in 2006 richting de laatste dimensie gaan, dat al het leven samen gaat komen en dat de dood in 2006 verslagen gaat zijn.

Ik zal dus ook tot de jaarwisseling verder gaan. Wie weet is het zo dat het klokslag 00:00 zo is dat het gaat gebeuren. Dat de jaarwisseling tussen 2006 en 2007 het grootste vuurwerk-spektakel gaat worden. Hoeven mensen dit jaar geen vuurwerk te kopen, het vuurwerk komt vanzelf naar voren.

Ufo's in de lucht, maar of Ufo's en ruimteschepen in de lucht nodig zijn??? Wie weet spreidt de hemel open en krijg je het feit dat ........wie weet krijg je het feit dat er ruimte achter de ruimte gaat komen. Ik ga dat verder onderzoeken dus. Een beetje in de toekomst kijken

In wetenschap ga ik straks verder, over het grote systeem en hoe je een update kan geven in het systeem. Hoe mensen onderling elkaar kunnen mind-tunen ook, als mensen bezig zijn met zichzelf te verbeteren dus, volgens mij heeft dat direct invloed op het systeem, je hoeft niet eens mensen te ontmoeten dus, als mensen bezig zijn met wetenschap waar dan ook ter wereld, dan neemt het algemene grote verstand toe, ook met zicht is dat zo, er komt straks nog zicht naar voren dus, duidelijk en zuiver zicht, helder zicht ook, het grote zicht is nooit in orde geweest.

Hoe je iemand met het syndroom van down een gigantische duw in de juiste richting kunt geven. En tevens hoe je je zintuigen optimaal kunt instellen zodat zwakzinnigheid niet meer bestaat komt vanzelf nog wel, mensen met het syndroom van down die zijn een beetje de mensen die achter lopen dus, ze lopen helemaal achteraan, ze zullen straks net als de rest in een versnelling komen. Dan zijn ze niet meer down maar dan zijn ze up. Dan is hun systeem niet meer down, kun je niet meer erover spreken dat ze plat liggen Up up up!!!!!! Niet up and down zoals de Vengaboys beweren. Nee, het is up up up. Altijd is het up. Omhoog met die hap!!!!! Lanceren!!!!

Zintuigen oneindig veel updaten. Zicht, onbeperkt veel zicht. Ogen laseren zonder laser Ruiken zoals ruiken bedoeld is. Tast zoals tast bedoeld is. Horen zoals horen bedoeld is. Blinde mensen die scherp zicht hebben en dove mensen die kunnen horen zoals horen bedoeld is.

En dat is een kwestie van technisch inzicht dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 29-10-2006 14:17:23 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')