abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:31:33 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43006707
Als fok! traag is en fok! werkt niet goed, ook dan heeft het nut. Al die mensen die zeuren dat fok! dan pauper is die hebben het mis. Het is nuttig als fok! problemen kent. Ook deze week toen fok! eruit lag door die aanval. Ze weten nu hoe ze zich moeten beschermen tegen een aanval. Zodat ze de volgende aanval beter kunnen afweren. Straks kun je alle aanvallen afweren op internet.

Dan bestaat er geen gevaar meer op een crash

Zo werkt het dus

Ik heb 4 dagen de medicatie niet ingenomen en ben weer even begonnen ermee. Depakine als stemmings-stabilisator en paroxetine als anti depressiva. Ik kan natuurlijk alles overboord gooien en dat is mijn grootste recht. Maar ik wil geen kortsluiting. Ik ga met mijn psychiater praten zoals het hoort. Eens een goed gesprek voeren. Van mijn part duurt het gesprek een hele dag. Vertel ik gewoon over mijn bevindingen van mijn hersens. Ga ik meteen eens kijken naar een ander medicijn.

Seroxat gebruik ik dus nog. Wie weet krijg ik extra mdma daardoor. Seroxat is een soort mdma. Wie weet wordt ik nog blijer ervan.

Ik ga gewoon even anders te werk. Zal ook gewoon maandag mijn spuit gaan halen. Er komt een tijd dan is het niet nodig. Dan ontwikkelen maatschappijen een eenmalig pilletje om de hersens in een klap te genezen. Anders ontwikkel ik dat pilletje wel. Einstein die bezig is met grafische architectuur en die elementen aan het toevoegen is.

Wie weet is het straks zo dat er nieuwe chemische elementen komen. En met chemie kun je hersens beter maken dus. Je kunt met chemie hersens genezen maar daar blijft het niet bij. Met chemie kun je hersens uitbreiden. Je kunt met chemie van mensen de grootste master-mind maken. Ieder mens kan een master-mind zijn. En dan is ieder mens God. Als er straks pillen komen om je verstand te verbeteren dan is het echt feest in de tent. Gezonde pillen zullen het dan worden. Pillen zonder bijwerkingen.

Dan is het alsof je een natuurlijk middel inneemt. Het is dan wel chemie, maar chemie is ook in zekere mate natuurlijk.

Je kunt dan stoppen met LSD nemen, er is dan verse nieuwe LSD. Gezonde LSD. Heroine kunnen ze ook mee kappen en alle huidige drugs kun je dan kappen. Columbia als drugs-land die kunnen ook hun loopbaan op hun buik schrijven straks en dat vinden ze niet erg ook. Die drugs-baronnen die willen straks mijn drugs tot zich nemen, en ze hoeven het niet meer voor het geld te doen straks. Als de juiste programma's naar voren komen hoeft niemand meer te werken voor geld.

Alles komt goed.

Ik ga gewoon helpen. Ik ga eigen chemische fabrieken openen. Ik zei dat een keer. Ik ga een eigen DSM fabriek ontwikkelen

En dat is dus ook een ambitie. Ik open de beste chemische fabriek die bestaat straks. Verstand komt naar voren dus. Je hebt verstand en je hebt verstand. Maar het wordt kunstmatig. Ik ga kunstmatige intelligentie ontwikkelen

En dan moet ik weer huilen van blijdschap. Maar ik ben gemaakt om dat te doen. Ze hebben mij in het begin ontwikkeld dus. Ik kom dus nog erachter wie mij ontwikkeld heeft. En die geef ik een dikke hand en daar ga ik een fles whiskey mee soldaat maken. Wie mij ontwikkeld heeft dus. Ik zei dat ik alles ontwikkeld heb maar ook dat is niet waar volgens mij. Ik kan mezelf niet ontwikkeld hebben of wel???

Het is straks tijd voor het echte werk. Ik zal vandaag weer contact leggen met mijn opa's en ook einstein.

Kijken wat einstein te zeggen heeft zometeen. Grafische architectuur dus. Grafisch vormgever. Grafisch vormgeven is ook mooi

Met grafische vormgeving kun je van alles. Je kunt daarmee de omgeving ontwerpen Met grafische vormgeving kun je nieuwe werelden maken. Je ontwerpt gewoon met een programma je eigen wereld. Grafisch bezig zijn

Alles wordt ultiem

Ik ga naar buiten.

Babylon stond op. Van Boney M

Ik dacht even aan windows en meteen hoor ik dat windows in de knoop zit. Windows zit in de knoop. En zit iets in de knoop dan moet het uit de knoop gehaald worden.

Zometeen krijg ik alle technische informatie van windows, inclusief de bron-code. Vervolgens ga ik de complete bron-code van windows zo schrijven totdat het in orde is. Zul je zien dat windows het beste systeem gaat worden op deze wereld.

Ik hoef maar aan de bron-code van windows te denken zometeen en ik kan de bron-code optimaliseren. De auto-execute.bat kan ik ook gaan aanpassen.

Ik kan windows gewoon lanceren zoals windows gelanceerd moet worden. Ik log in op windows en pas windows helemaal aan. Ik ga gewoon voor windows werken. Ik duik in windows en in dos, en ik neem alles tot me, vervolgens maak ik het zo totdat het optimaal is. Windows als ultieme systeem.

Start je straks windows op, dan heb je binnen 0 seconde windows draaien. Je hoeft straks niet meer te wachten totdat het systeem is opgestart.

Ik duik in windows en wereld-wijd zal XP draaien als een tiet

Zo kan ik in het complete systeem duiken zometeen. Niet alleen in windows maar ook in de code van de kosmos. De kosmos heeft ook een bepaalde bron-code. Het universum heeft een bron-code. Ik zal dus ook de complete bron-code van het universum gaan optimaliseren.

Ik spring straks van de hoge duikplank en spring het systeem in. Ik vlieg straks op lichtsnelheid en nog sneller door het systeem

Ik hoef maar aan de auto-execute.bat te denken Ik hoef maar te denken aan aids. Ik denk aan aids en weg is aids

Ik vlieg zometeen ook richting Einstein en mijn opa's. Ik ga straks gewoon naar ze toe. Ga ik met de computers die zij hebben aan de slag. Ik importeer gewoon een paar miljard computers die zij hebben

Als dat mag. Wie weet bouwen zij een mega processor en hoeven ze maar op kopier 10 miljard keer te drukken

Importeren zometeen. Verse computers importeren

Mijn hond begint ook te ontwaken eindelijk. Die is straks ook van zijn chronische vermoeidheid af. Hij zei dat hij zich zo gezond als een vis voelt, maar dan komt ook ziek naar voren. Hij beweert dat hij zo gezond als een vis is maar daarna komt even ziekte tevoorschijn.

Alle honden ter wereld

Die zullen nooit meer gapen

Er wordt straks sowieso niet meer gegaapt Slaap is overbodig straks.

24/7 feesten. Iedere dag 24/7 feesten.

Party forever

Slapen is zonde van de tijd en alleen nodig als je moe bent. Word je niet moe dan kun je doorgaan tot het oneindige.

Dan kun je gewoon een jaar lang dansen in een discotheek of club. Je kunt dan head-bangen een eeuwigheid lang. Je zet de heftigste metal op en je blijft gewoon doorgaan.

Het systeem gaat sneller draaien. Ik heb dat al gezegd. De klok-snelheid van het complete systeem gaat omhoog. Wie weet dat de tijd zometeen echt voorbij gaat vliegen.

Met een beetje denkwerk

Mijn hond kijkt me echt aan nu, alsof hij Nederlands wilt gaan praten. Zijn oren op een bepaalde manier en zijn ogen die vragend kijken. Ik zeg dan tegen hem hardop. "Wat is het??? Vertel het dan".

Zometeen verteld hij in vloeiend Nederlands wat er is. En zometeen gaat hij zelf lopen, hij heeft mij straks niet meer nodig om te gaan wandelen. Alle honden hoeven straks niet meer te wachten op hun baasje.

De honden gaan zelf op pad zometeen. Honden die mogen loslopen wereldwijd. En honden die weten dat ze niet de weg mogen oversteken als er gevaar is. Honden die hun eigen poep opruimen en nog meer.

Mijn hond wilt ook naar het paradijs. En voor hem is het paradijs een wereld tussen de honden.

En dan komt hij zeker vaker op bezoek hier. Hij zal zijn eigen gezin gaan stichten tussen 4-voeters.

En ik zie hem iedere dag als we dat willen.

Mijn hond is ook klaar voor het paradijs. Mijn hond weet ook dat het dit jaar gaat gebeuren.

Het is nog een tijdje schrijven en op invoeren drukken.

Straks is het execute en dan is het boom boom boom. Time for doom.

Straks wordt er op de knop gedrukt.

World, let's push the button

The button of the computer. Overal ter wereld en buiten deze wereld wordt er op knoppen gedrukt. Zoveel mensen die met de computer bezig zijn

[ Bericht 43% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 13:05:41 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:06:44 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43007385
Who let the dogs out???

The dogs let themself out

Zoals ze graag willen

Vogels in kooien gaan vliegen, en dieren in dierentuinen worden vrij gelaten.

Ik hoor altijd wat ze daarboven weten. Angst voor het verschijnsel. Ik zoek zometeen even op wat de definitie is van het woord verschijnsel. Er bestaat angst voor het verschijnsel dus.

En angst is niet toegestaan in een gezond systeem

Daarboven vertellen ze me alles, en ik schrijf het even op. Ze geven me alle informatie door die ik nodig heb. Wie weet dat ze daarboven wel even in windows willen kijken. Dat ze van bovenaf even in de bron-code van windows willen snuffelen en dat ze daarboven alles aanpassen.

Daarboven zijn ze verder, als zij daarboven met binaire codes spelen ze geven ons alles wat zij hebben, dan is het okey.

Ik ga het zelf niet doen, ik leg een verbinding aan. Een directe verbinding ga ik aanleggen met onze wereld en met hun wereld. Of met ons universum en met hun universum.

Gewoon een verbinding aanleggen dus. Lekker netwerken ook wel. Het netwerk gewoon verbeteren en uitbreiden.

Kunnen ze straks van bovenaf hier met een toegestaan mail-adres regristeren op fok!.

Krijg je dus echt einstein die mee gaat schrijven hier. Einstein die een fotoboek aanmaakt hier.

Kwestie van tijd dus

Het sub-forum wetenschap op fok wordt straks echte wetenschap zoals wetenschap bedoeld is

13:13.

Tijd gaat snel. Zometeen even langs mijn oma, sigaretje roken en bier drinken even. 2 pilsjes bij mijn oma drinken en dan even naar de slijterij om bier te halen. 6 halve liters brand

En energy drank nog

[ Bericht 77% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 13:13:11 ]
pi_43007507
Middag allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:13:58 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43007528
Goede middag Lilith

Alles okey

Ik ben even op dreef. Huuuu Perd. Ik ben in galop nu

En ben ik in galop dan blijf ik in galop

Nooit meer uit galop komen. Ik ga galoperen

Even weg weer

Krijg weer wat binnen van boven. Ze zijn bezig met observeren.

Aftreksel, bezorgdheid over aftreksel. Belasting-aftrek heb je en zo heb je meer aftreksels. De belasting-aftrek, in principe moet de complete belasting kunnen worden afgetrokken van de belasting

Je moet 10,000 euro belasting betalen, vervolgens trek je de belasting af van de belasting zodat je geen belasting meer hoeft te betalen

Ik lig hier in een deuk. Belasting-aftrek. Helemaal geen belasting meer. Geen belasting op inkomen en geen belasting op je leven.

Weg met alle belastingen

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 13:23:09 ]
pi_43007707
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag Lilith

Alles okey

Ik ben even op dreef. Huuuu Perd. Galoperen ben. Ik ben in galop nu

En ben ik in galop dan blijf ik in galop

Nooit meer uit galop komen. Ik ga galoperen

Even weg weer
Ja hoor, alles okay

Als je nu eens thee zou drinken in plaats van al dat bier en energie drank?
Wordt je een stuk rustiger, hoef je niet steeds te galopperen, hou je ook nog wat energie over
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:24:31 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43007734
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ja hoor, alles okay

Als je nu eens thee zou drinken in plaats van al dat bier en energie drank?
Wordt je een stuk rustiger, hoef je niet steeds te galopperen, hou je ook nog wat energie over

Ik heb amper rust nodig, ik ga echt snel door ruimte en tijd. Ik beweeg zonder te bewegen bijna

Ik ben dus ook rustig nu.

Ik heb tevens geen advies nodig. Ik heb het beste advies daarboven. Mensen hoeven mij geen advies te geven. Ik heb een gigantisch advies-orgaan achter me staan.

Maak jij je maar niet druk om mij

Ik weet precies wat ik wel en niet moet doen.

Ik had het over ongewenst advies dus

Als ik advies nodig heb dan vraag ik om advies dus.

En dan vraag ik niet om advies op deze wereld maar dan vraag ik advies buiten deze wereld

No offence

Ongewenst advies is dus storend, het is een stoorzender. Jij kunt daar niets aandoen, je bent zo geprogrammeerd.

Als jij mij ongewenst advies geeft en als jij mij de les wilt lezen dan is dat een fout in jou programma. Zou jij goed geprogrammeerd zijn geworden dan zou je precies weten dat deze jongen niet op zijn achterhoofd is gevallen.

Het is tevens een gebrek aan besef. Je beseft niet waar ik mee bezig ben.

Zand erover

Alles komt goed

Ze hebben mensen fout geprogrammeerd dus, om te pesten. Maar ik haal alle fouten uit het programma

Zal ik nooit meer ongewenst advies krijgen.

Ik koop straks ook 12 blikjes bullit en 6 flessen bier

Zomaar, omdat ik daar zin in heb

En omdat het nodig is. Geen thee voor mij dus.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 13:30:05 ]
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:29:59 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43007847
Ik vind je een schatje hoor Dromenvanger, ik heb alleen de laatste tijd dat ik steeds eerst ga nadenken voor ik reageer omdat je steeds zo fel bent op alles.
Dat vind ik een beetje jammer, ik zou me graag net zo vrij voelen als jij om gewoon op je teksten in te gaan of een mening te geven over je meningen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:30:56 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43007863
Felheid maakt niet uit

Ik kom op voor mijn rechten. En dat is het grootste recht dat ik heb

Als jij daar niet mee kunt leven is dat jou probleem.

Ik heb het recht om op te komen voor mijn rechten. Daarom woon ik in Nederland.

Je zeurt dus ook

Lees mijn teksten eens en zie waar ik mee bezig ben. En besef goed dat ik het recht heb om voor mezelf op te komen.

Ik kom op voor al mijn rechten

Het recht van discussie voeren ook.

Het recht om mijn mening te laten zien ook. Het recht om ongewenst advies af te slaan.

Dat zijn rechten van de burgers. Het grootste recht van de burgers.

Maar jij beseft dat niet.

Daarom ga ik weg uit het topic nu. Omdat je stress veroorzaakt hier. Omdat je niet goed besef hebt.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:37:56 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43008007
Ik ben er weer

Senesta, weet je wat het met jou is volgens mij. Je kunt er niet tegen dat ik een hekel heb aan mensen die horoscopen willen schrijven. Je kunt er niet tegen dat ik kritiek heb op jou droombaan. Dat is het eieren eten.

Je moet beseffen dat ik kritiek mag uitten op alles wat me niet aanstaat. Dat recht heeft ieder mens.

Ga gerust door met je opleiding, maar echt toekomst zit er niet in.

Ik zorg zelf dat de stress weggaat dus.

Ik weet precies wat mensen bezielt. Ik heb grote kritiek op jou droom-baan. En jij kunt daar niet mee leven.

Je hoeft je niet aangesproken te voelen, ga gewoon lekker door met je opleiding. Ik lees die horoscopen toch niet. Misschien dat andere mensen in die onzin geloven. Heeft je toekomstige baan toch een klein beetje toegevoegde waarde.

Het is geen hekel aan mensen die astrologie studeren, ik vind het onzin. Hekel heb ik niet. Ik schrijf op wat onnodig is op deze wereld. En astrologie is onnodig. Astrologie heb je niets aan als je weet hoe je zelf moet leven.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:40:28 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43008076
Je kunt me een lul noemen nu, ik geef kritiek waar kritiek nodig is. Als ik kritiek heb dan geef ik kritiek. Genoeg zaken waar ik geen kritiek op heb.

Kritiek is goed, zonder kritiek schiet het niet op.

Als jij niet tegen kritiek kunt, dan moet je leren omgaan met kritiek. Je moet gewoon niet zo snel op de tenen getrapt zijn.

Dat is advies dus, misschien voor jou ongewenst advies. Maar goed, dat maakt niet uit.

Ik vertel gewoon wat me dwars zit. En dat mag ik. Jij mag ook vertellen wat je dwars zit, dat deed je net dus. En dan geef ik antwoord

En dan mag jij je conclusie gaan trekken nu
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:41:01 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43008090
Ik ben weer rustig

Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:45:13 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43008160
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben er weer

Senesta, weet je wat het met jou is volgens mij. Je kunt er niet tegen dat ik een hekel heb aan mensen die horoscopen willen schrijven. Je kunt er niet tegen dat ik kritiek heb op jou droombaan. Dat is het eieren eten.

Je moet beseffen dat ik kritiek mag uitten op alles wat me niet aanstaat. Dat recht heeft ieder mens.

Ga gerust door met je opleiding, maar echt toekomst zit er niet in.

Ik zorg zelf dat de stress weggaat dus.

Ik weet precies wat mensen bezielt. Ik heb grote kritiek op jou droom-baan. En jij kunt daar niet mee leven.

Je hoeft je niet aangesproken te voelen, ga gewoon lekker door met je opleiding. Ik lees die horoscopen toch niet. Misschien dat andere mensen in die onzin geloven. Heeft je toekomstige baan toch een klein beetje toegevoegde waarde.

Het is geen hekel aan mensen die astrologie studeren, ik vind het onzin. Hekel heb ik niet. Ik schrijf op wat onnodig is op deze wereld. En astrologie is onnodig. Astrologie heb je niets aan als je weet hoe je zelf moet leven.
Ik heb geen moeite hoor met jouw kritiek op astrologie
Je mag vinden van astrologie wat je wilt, daar is iedereen vrij in, één van mijn beste vriendinnen vind het de gootste lariekoek die er is, en we kunnen het altijd samen prima vinden

Ik vind het jammer dat je je steeds persoonlijk aangevallen voelt als er een opmerking is die bedoeld is als goed advies of als andere zienswijze op een idee van jou.
Mensen vragen hier altijd naar je als je er niet bent, ik vind het altijd leuk om je stukjes te lezen, en ik vind het ook leuk om erover te praten met je.
Alleen de laatste tijd lijkt het wel alsof er steeds minder ruimte is voor een ander in jouw verhaal.
Natuurlijk mag jij een mening hebben, ik zou niet anders willen.
Maar dat geld ook voor een ander, en het leuke van dit forum is toch juist om met elkaar van zienswijze te wisselen?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:48:02 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43008220
Over horoscopen. Ik ben een slang. Je mag schrijven over de slang. Ik heb slang als horoscoop. Ik ben geen tweeling.

Als jij gaat schrijven over Chinese horoscopen dan zal ik die wel lezen. De horoscoop van tweeling zegt me niets. Omdat ik geen tweeling ben.

Ik weet niet hoe die sterrenbeelden heten van maagd, vis en tweeling. Maar ik heb daar niets mee te maken dus.

Mijn horoscoop is een Chinese horoscoop.

Ik heb dus geen commentaar op alle horoscopen, ik heb commentaar op de horoscopen van tweelingen en rest van de ellende.

Schrijf een mooie Chinese Horoscoop ik geef je 100,000 euro. Een horoscoop beschreven van een tweeling is geen rooie cent waard.

En is dit felheid???? Ik zie dit als logisch denken dus. Ik ben niet eens fel. Ik schrijf een analyse op. Ik ben bezig met analyseren de hele tijd.

En je hoeft je niet aangesproken te voelen dus. Je voelt je aangesproken als je jezelf aangesproken voelt. Je bent zelf op de tenen getrapt. Ik trap je niet op de tenen, je trapt jezelf op de tenen.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:50:43 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43008274
Ik ken geen chinese astrologie

Ik ben een draak trouwens, tenminste ik geloof het wel
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:52:09 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43008312
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:45 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite hoor met jouw kritiek op astrologie
Je mag vinden van astrologie wat je wilt, daar is iedereen vrij in, één van mijn beste vriendinnen vind het de gootste lariekoek die er is, en we kunnen het altijd samen prima vinden

Ik vind het jammer dat je je steeds persoonlijk aangevallen voelt als er een opmerking is die bedoeld is als goed advies of als andere zienswijze op een idee van jou.
Mensen vragen hier altijd naar je als je er niet bent, ik vind het altijd leuk om je stukjes te lezen, en ik vind het ook leuk om erover te praten met je.
Alleen de laatste tijd lijkt het wel alsof er steeds minder ruimte is voor een ander in jouw verhaal.
Natuurlijk mag jij een mening hebben, ik zou niet anders willen.
Maar dat geld ook voor een ander, en het leuke van dit forum is toch juist om met elkaar van zienswijze te wisselen?
Ik laat mijn zienswijze toch zien

Ik wissel mijn zienswijze toch uit???

Ik wissel mijn zienswijze de hele dag uit. En dat mag jij ook. Ik zie niet in wat jou probleem is dus. Ik heb ook niets tegen je. Ik vind alleen dat je niet juist bezig bent.

Dit is ouwerhoeren en hier gelden geen regels. En het is een spel maar. Het is een virtueel spel te noemen.

Als jij je zienswijze laat zien en ik ben het niet eens met jou zienswijze, dan is dat toch van zienswijze wisselen??

Je hoeft het toch niet de hele dag met elkaar eens te zijn?

Als ik vaker in de aanval doe treden dan zit daar geen agressie achter, ik ben bezig met schrijven dus. Schrijven is anders. Je kijkt teveel naar de persoon die achter het schrijven zit volgens mij.

Lees mijn schrijven gewoon als schrijven, kijk niet naar de persoon achter het schrijven. Zie het als schrijven en zie het alleen als schrijven. Ga niet denken aan de persoon achter dromenvanger.

De persoon achter dromenvanger is anders dus. In het echt ben ik niet fel. Ik ben misschien wat fel op fok!, maar in het echt is dat niet zo dus.

Ik laat hier mijn felheid tot uitdrukking komen. Zodat ik in het echt rust krijg

Ik zal me inhouden misschien wel ook. Soms is het nodig hier. Soms heb ik het nodig om de klemtoon iets zwaarder te leggen.

Er komt een tijd dan leg ik nooit meer een klemtoon. Dan zijn klemtonen overbodig

Ik ben even weg nu. Even tot rust komen.

Zodra ik plaats neem achter het toetsenbord dan ben ik even een andere persoon te noemen.

Misschien dat horoscopen wel nodig zijn, ik kom dus ook altijd op mijn woorden terug. Soms ben ik ad-rem omdat ik vaak de remmen doe losgooien. Wie weet moet ik vaker wandelen zoals mijn horoscoop verteld, en wie weet moet ik niet te overhaast een beslissing nemen. Maar ik kom liever zelf achter mijn fouten. Als ik een horoscoop lees dan is het altijd te laat. Ik lees een horoscoop en de ellende is al gebeurt.

Maar dan maakt het niet uit dat de fout al gebeurt is. Fouten maken maakt niet uit.

Dus wie weet is jou studie wel zinnig. Ik ben dus zo dat ik fouten doe toegeven. Als ik denk dat ik fouten maak dan kom ik op mijn fouten terug.

Maar dan is het zo dat jij ook goed werk doet door het te zeggen. Maar nogmaals, de fouten zijn goed.

Als ik hier tekeer ga dan is dat nodig, inspanning leidt tot ontspanning. Alle stress die ik heb gehad heeft nut om te komen tot diepe ontspanning.

Het grootste verzet heeft nut. En de grootste fouten hebben nut. Alles heeft nut.

Alle ziektes hebben ook nut. Straks kun je zeggen dat alle ziektes nut hebben gehad.

Omdat door al die ziektes straks een grotere gezondheid gaat komen. Kanker en aids als ziekte hebben nut. Straks zorgt leukemie voor gigantische gezondheid.

Tegenstellingen dus

Zo.

Vrede Senesta

Ik hef graag een conflict op. Ik begon net weer te trillen. Zodra ik een conflict heb met mensen begin ik te trillen van de stress

Daarom praat ik graag een conflict goed en geef ik fouten toe

zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:58:15 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43008426
Alles komt goed

Ik ben dus nog steeds een tweeling. 1 juni 1977 geboren.

Alleen vraag ik me af wat tweeling betekend. Ik voer inderdaad een innerlijke strijd. Ik voer een innerlijke strijd en ook dat is goed. Mijn innerlijke strijd maakt mij dus sterker. Als je je hele leven een innerlijke strijd hebt moeten voeren, dan krijg je gewoon kracht.

Al die ellende die ik heb gehad, dat is het mooiste in mijn leven geweest

Lang leve de ziektes en alle ellende Niet voor altijd lang leve aan de ziektes. Zo lang leven als nodig is nog. Zijn ziektes straks niet meer nodig dan verdwijnen ze vanzelf wel Nu zijn ziektes nog nodig even, ziektes zijn nog nodig, maar niet lang meer

Omdat alle ellende straks gewoon voor vreugde gaat zorgen

Ieder voordeel heeft een nadeel

Mensen die hun hele leven in een rolstoel hebben moeten zitten, ook dat heeft nut.

Omdat die mensen de eerste zijn die gaan vliegen

En dat gaat gebeuren. Mensen die nooit hebben kunnen lopen, die hebben zo liggen uitkijken naar het lopen. Die zullen straks lopen zoals lopen bedoeld is. Die vliegen zo naar mars en terug
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:59:40 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43008445
Dat hoeft niet hoor, ik zei al eerder dat ik je erg graag mag, en ik lees je stukjes erg graag

Ik ga even bakkie doen, tot straks
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:01:08 #93
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43008475
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles komt goed

Ik ben dus nog steeds een tweeling. 1 juni 1977 geboren.

Alleen vraag ik me af wat tweeling betekend. Ik voer inderdaad een innerlijke strijd. Ik voer een innerlijke strijd en ook dat is goed. Mijn innerlijke strijd maakt mij dus sterker. Als je je hele leven een innerlijke strijd hebt moeten voeren, dan krijg je gewoon kracht.

Al die ellende die ik heb gehad, dat is het mooiste in mijn leven geweest

Lang leven de ziektes en alle ellende

Omdat alle ellende straks gewoon voor vreugde gaat zorgen

Ieder voordeel heeft een nadeel

Mensen die hun hele leven in een rolstoel hebben moeten zitten, ook dat heeft nut.

Omdat die mensen de eerste zijn die gaan vliegen

En dat gaat gebeuren. Mensen die nooit hebben kunnen lopen, die hebben zo liggen uitkijken naar het lopen. Die zullen straks lopen zoals lopen bedoeld is. Die vliegen zo naar mars en terug
Er waren trouwens laatst een hoop mooie foto's gemaakt weer van mars geloof ik.
Ik ga even zoeken vanmiddag.
En nu ga ik echt een bakkie doen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:01:18 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43008481
Tot straks

Ik ga even wierrook funkelen

Tot ziens!!!!!

Ik ga bewegen zonder te bewegen

Ik ga nu buiten zitten, en ik ga niet lopen. Ik ga vanaf deze stoel naar buiten, zonder dat ik ga bewegen.

En dat is beweging sneller dan het licht

Ik ga sneller dan het licht. Ik leg geen afstand meer af

pi_43008551
ik heb een vreselijk niesbui

ben verliefd op Beth Broderick

en als laatste, verliefdheid is rampzalig !
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_43008578
Nou zit er toch een fout in jouw programma DV.

Ook al is dit Ouwehoer, hier gelden net zo goed regels.

Als jij kritiek hebt op mensen mag dat, maar reken er dan wel op dat die mensen ook weleens kritiek op jou kunnen hebben.

Ik sta erom bekend dat ik heel veel geduld hebt, maar eens is dat ook op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lilith-Wicca op 28-10-2006 14:14:26 ]
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:28:38 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43009004
Zoveel geduld komt er niet van je schrijven af

Je komt erg ongeduldig over nu

Je hebt je geduld verloren

Ik verlies ook vaak mijn geduld, ieder mens verliest vaak zijn geduld. Je moet ook eens proberen op te treden als mede-user. Je kijkt teveel naar je blauwe status. Je bent hier met je macht aan het wapperen en bezig met dreigen met je macht.

Je mag best bij de admins vragen voor een ban voor mij. En dan vraag ik me dus af wat de admins vervolgens doen.

Geef me maar een ban, ik ga zo verder op mijn weblog. Maakt niet uit waar ik schrijf.

Lilith, je komt over alsof je nu op het punt staat om een ban aan te vragen. Zit jij zo in elkaar?

Zulke modjes zijn geen goede modjes.

Vraag die ban maar aan beste meid. Doe je best

Vraag bij Yvonne een ban aan voor mij. Zal ik vervolgens bij Yvonne vragen voor een unban. Jij zorgt voor een ban op mijn schrijven, en ik ga gewoon vragen of ze me willen unbannen. Als ze me niet willen unbannen dan blijf ik gewoon 48 uur weg. Zie je me daarna weer terug. Het liefst wordt ik hier een admin. Maar dat zit er voorlopig niet in. Een mede-admin dus. Dat zou ik graag willen zijn. Een mede admin in het zwart.

Mirage deed haar werk beter.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:32:36 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43009118
Even verder, ik ben bezig met mijn hond in balans te brengen nu. Mijn hond is uit balans van alle kanten. Ik leer hem hoe balans in zijn werk gaat.

Ik ga elders schrijven nu.

Heb genoeg van deze topic. Modjes die lopen te dreigen heb ik geen zin in. Sorry dat ik het zeg.

Modjes die net doen alsof ze hier admin zijn ook.

Modjes die ook denken dat ze alles te zeggen hebben op fok!.

Ik zal naar Danny en Yvonne en Breuls luisteren. Naar modjes luister ik niet zo snel. Ze mogen een ban aanvragen. Ga gerust je gang.

Die ban kan ik hebben dus.

Schrijven kan overal. Zelfs op papier met oost-indische inkt.

No offence. Ik vertel even wat ik ervan denk.

En ik ben geduldig nu. Hoewel ik ook even het geduld verlies nu.

Wie weet mag ik ooit admin worden hier. Ik hoop het maar.

En misschien ben ik al mede admin. Ik denk genoeg mee over de toekomst van fok!. Ik wil zelfs Breuls helpen met hulp van bovenaf.

Zie eens in dat ik met voor meer dan 100 procent inzet voor fok!. Dat kun je van de meeste modjes niet zeggen. Die zijn meer afwezig dan aanwezig. En zijn ze aanwezig dan voeren ze hun functie niet goed uit.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:43:27 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43009386
Ik wil dus zeker naar modjes luisteren, maar een modje die zelden aanwezig is dat is geen goed modje. Genoeg goede modjes hier op fok!. Veel goede modjes die vaak genoeg hun gezicht laten zien.

Ik zie jou bar weinig verschijnen hier Lilith. Af en toe zeg je goedemiddag en de rest van de tijd ben je spoorloos. Vervolgens kom je mij de les lezen en mij bedreigen met een ban

Je mag ook gerust weten dat ik vaker epeleptische aanvallen krijg van een aantal berichten. Ik heb dan wel depakine die tegen epilepsie helpt, alsnog krijg ik aanvallen van berichten zoals jij ze schrijft tegen mij.

Je bent zelden tot nooit aanwezig, en ben je aanwezig dan ben je niet goed aanwezig. Wil je uberhaupt een medewerker zijn van fok!? Heb je wel zin om je in te zetten?

Ik ga weg nu. Ik wil geen epileptische aanvallen. Toch krijg ik ze vaker.

Je ziet ook niet in wanneer ik schrijf dat mensen in een rolstoel gaan lopen, je waardeerd het niet als ik dat ga doen.

Maar goed, ik ga weg nu.

De regen valt, de regen zorgt voor het opschonen. Sporen van honden worden opgeschoond nu. En dat is ook wel eens nodig.

Alle grasvelden schoon, kunnen de honden opnieuw beginnen met hun eigen spel

En alsnog neem ik je niets kwalijk Lilith. Ik ben zo ingesteld dat ik niemand iets kwalijk neem
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:00:02 #100
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43009764
Ik krijg binnen dat je het niet ziet. Je ziet het niet. Je ziet het gewoon niet. Je hebt een gebrek aan inzicht hoor ik nu. Je ziet het gewoon niet.

Ze vertellen mij dat je niet inziet wat zich aan het afspelen is. Je hoeft niet blind te zijn om in de duisternis te kijken, je kunt ook blind zijn als je kunt zien.

Je hebt mensen met inzicht en je hebt mensen zonder inzicht dus. Ik heb ook nog niet alle inzichten maar ik doe tenminste mijn best om inzicht te krijgen.

Dat bepaalde mensen geen inzichten hebben dat hoort erbij. Het is een kwestie van tijd dan zien alle mensen zoals ze moeten zien. Ook de blinde mensen zullen zien.

Inzicht dus. Genoeg mensen zien wel zoals het hoort. Genoeg mensen hebben de gave van inzicht. Straks heeft ieder mens de gave van inzicht ter beschikking.

Mensen die het spel meespelen zoals het hoort. Mensen die niet meteen lopen te zeuren en te bedreigen met een ban zoals jou.

Je wilt mij dus buiten spel zitten, je kunt beter het spel meespelen. Omdat het belangrijk is dat dit spel gespeeld wordt.

Als jij mij buiten spel zet dan kan ik niet spelen hier. Vaak genoeg heb ik mezelf buiten spel gezet. Maar ik wil dat niet meer.

Je kunt gelijk hebben dat ik niet altijd even goed speel in het spel. Zo is ieder mens nog geen topspeler. Jij bent ook nog geen topspeler.

Niemand speelt in de hoogste competitie.

Ik kreeg binnen dat ik niet in staat ben om mensen te laten lopen die niet kunnen lopen. Tuurlijk moeten mensen zelf lopen die niet kunnen lopen. Alsnog is het zo dat iedereen kan meehelpen in het spel. Ik ben niet de enige die mensen kan laten lopen. Ik geef slechts een duw in de juiste richting de hele tijd.

Ik geef iedere keer een duw in de juiste richting. Soms duw ik de foute richting op en dan is het niet in orde. Maar ook die fouten zijn okey. Tegenstand zorgt voor een versnelling. Als je naar links duwt en je moet naar rechts duwen dan is het naar links duwen okey. Als je tegen de wijzers van de klok handeld dan ga je spanning opvoeren dus. Als je vervolgens die spanning eraf haalt dan krijg je een versnelling naar voren.

Ook dat heeft te maken met natuurkunde dus. Versnelling. Net zoals wanneer je een bal laat vallen.

Soms moet er een tegengestelde richting opgeduwd worden. Ik weet precies hoe het in elkaar zit allemaal. En natuurlijk weet ik niet alles. Ik ben bezig met inzicht verschaffen en het is een eindeloze put, je kunt oneindig veel inzichten krijgen. Er komt geen einde aan inzicht. Dat is dus de kracht van wetenschap. Er komt geen einde aan wetenschap.

Wat nu gebeurt hier tussen Lilith en mij is gewoon okey, we kunnen wel een conflict hebben en ik kan wel een epileptische aanval krijgen maar ook dat heeft nut. Omdat het zorgt voor een flow.

Alle conflicten op deze wereld zorgen straks voor een flow. Alle users die op fok! een ban hebben opgelopen die hebben meegeholpen.

De keren dat ik een ban kreeg was nodig en was goed. Die ban is okey. De meest verschrikkelijke user die zich misdraagd heeft hier, die heeft meegeholpen aan versnelling.

Daarom is het een reden dat ik niemand wat kwalijk neem. Sorry is nooit nodig en excuses zijn zinloos en je mag je nooit schuldig voelen voor je fouten. Je kunt nog beter trots zijn op al je fouten in principe.

Ik heb het niet gemaakt allemaal dus. Ik beweer vaker dat ik alle gemaakt heb. Ik ben slechts een hulpje in de huishouding. Ik werk mee met versnelling aanbrengen en verbetering.

Net zoals overal ter wereld mensen meehelpen aan verbetering en versnelling.

Ik zei dan wel dat Lilith faalt in haar modje zijn, ze doet goed werk door mij de les te lezen. En als ik dan vertel dat ze geen goed werk doet dan doe ik weer goed werk. En zo is al het werk goed dat gedaan wordt

Ik ga weg

Op deze manier van denken en schrijven, raak ik van mijn epeleptische aanvallen af.

Dat trillen van de stress dat is straks helemaal weg hier

Bedankt Litlith voor de hulp

Je bent de beste die bestaat

Net zoals iedereen de beste is

Allemaal winnaars en masters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')