Als fok! traag is en fok! werkt niet goed, ook dan heeft het nut. Al die mensen die zeuren dat fok! dan pauper is die hebben het mis. Het is nuttig als fok! problemen kent. Ook deze week toen fok! eruit lag door die aanval. Ze weten nu hoe ze zich moeten beschermen tegen een aanval. Zodat ze de volgende aanval beter kunnen afweren. Straks kun je alle aanvallen afweren op internet.
Dan bestaat er geen gevaar meer op een crash
![]()
Zo werkt het dus
![]()
Ik heb 4 dagen de medicatie niet ingenomen en ben weer even begonnen ermee. Depakine als stemmings-stabilisator en paroxetine als anti depressiva. Ik kan natuurlijk alles overboord gooien en dat is mijn grootste recht. Maar ik wil geen kortsluiting. Ik ga met mijn psychiater praten zoals het hoort. Eens een goed gesprek voeren. Van mijn part duurt het gesprek een hele dag. Vertel ik gewoon over mijn bevindingen van mijn hersens. Ga ik meteen eens kijken naar een ander medicijn.
Seroxat gebruik ik dus nog. Wie weet krijg ik extra mdma daardoor. Seroxat is een soort mdma. Wie weet wordt ik nog blijer ervan.
Ik ga gewoon even anders te werk. Zal ook gewoon maandag mijn spuit gaan halen. Er komt een tijd dan is het niet nodig. Dan ontwikkelen maatschappijen een eenmalig pilletje om de hersens in een klap te genezen. Anders ontwikkel ik dat pilletje wel. Einstein die bezig is met grafische architectuur en die elementen aan het toevoegen is.
Wie weet is het straks zo dat er nieuwe chemische elementen komen. En met chemie kun je hersens beter maken dus. Je kunt met chemie hersens genezen maar daar blijft het niet bij. Met chemie kun je hersens uitbreiden. Je kunt met chemie van mensen de grootste master-mind maken. Ieder mens kan een master-mind zijn. En dan is ieder mens God. Als er straks pillen komen om je verstand te verbeteren dan is het echt feest in de tent. Gezonde pillen zullen het dan worden. Pillen zonder bijwerkingen.
Dan is het alsof je een natuurlijk middel inneemt. Het is dan wel chemie, maar chemie is ook in zekere mate natuurlijk.
Je kunt dan stoppen met LSD nemen, er is dan verse nieuwe LSD. Gezonde LSD. Heroine kunnen ze ook mee kappen en alle huidige drugs kun je dan kappen. Columbia als drugs-land die kunnen ook hun loopbaan op hun buik schrijven straks en dat vinden ze niet erg ook. Die drugs-baronnen die willen straks mijn drugs tot zich nemen, en ze hoeven het niet meer voor het geld te doen straks. Als de juiste programma's naar voren komen hoeft niemand meer te werken voor geld.
Alles komt goed.
Ik ga gewoon helpen. Ik ga eigen chemische fabrieken openen. Ik zei dat een keer. Ik ga een eigen DSM fabriek ontwikkelen
![]()
En dat is dus ook een ambitie. Ik open de beste chemische fabriek die bestaat straks. Verstand komt naar voren dus. Je hebt verstand en je hebt verstand. Maar het wordt kunstmatig. Ik ga kunstmatige intelligentie ontwikkelen
![]()
En dan moet ik weer huilen van blijdschap. Maar ik ben gemaakt om dat te doen. Ze hebben mij in het begin ontwikkeld dus. Ik kom dus nog erachter wie mij ontwikkeld heeft. En die geef ik een dikke hand en daar ga ik een fles whiskey mee soldaat maken. Wie mij ontwikkeld heeft dus. Ik zei dat ik alles ontwikkeld heb maar ook dat is niet waar volgens mij. Ik kan mezelf niet ontwikkeld hebben of wel???
Het is straks tijd voor het echte werk. Ik zal vandaag weer contact leggen met mijn opa's en ook einstein.
Kijken wat einstein te zeggen heeft zometeen. Grafische architectuur dus. Grafisch vormgever. Grafisch vormgeven is ook mooi
![]()
Met grafische vormgeving kun je van alles. Je kunt daarmee de omgeving ontwerpen
![]()
Met grafische vormgeving kun je nieuwe werelden maken. Je ontwerpt gewoon met een programma je eigen wereld. Grafisch bezig zijn
![]()
Alles wordt ultiem
![]()
Ik ga naar buiten.
Babylon stond op. Van Boney M
![]()
Ik dacht even aan windows en meteen hoor ik dat windows in de knoop zit. Windows zit in de knoop. En zit iets in de knoop dan moet het uit de knoop gehaald worden.
Zometeen krijg ik alle technische informatie van windows, inclusief de bron-code. Vervolgens ga ik de complete bron-code van windows zo schrijven totdat het in orde is. Zul je zien dat windows het beste systeem gaat worden op deze wereld.
Ik hoef maar aan de bron-code van windows te denken zometeen en ik kan de bron-code optimaliseren. De auto-execute.bat kan ik ook gaan aanpassen.
Ik kan windows gewoon lanceren zoals windows gelanceerd moet worden. Ik log in op windows en pas windows helemaal aan. Ik ga gewoon voor windows werken. Ik duik in windows en in dos, en ik neem alles tot me, vervolgens maak ik het zo totdat het optimaal is. Windows als ultieme systeem.
Start je straks windows op, dan heb je binnen 0 seconde windows draaien. Je hoeft straks niet meer te wachten totdat het systeem is opgestart.
Ik duik in windows en wereld-wijd zal XP draaien als een tiet
![]()
Zo kan ik in het complete systeem duiken zometeen. Niet alleen in windows maar ook in de code van de kosmos. De kosmos heeft ook een bepaalde bron-code. Het universum heeft een bron-code. Ik zal dus ook de complete bron-code van het universum gaan optimaliseren.
Ik spring straks van de hoge duikplank en spring het systeem in. Ik vlieg straks op lichtsnelheid en nog sneller door het systeem
![]()
![]()
Ik hoef maar aan de auto-execute.bat te denken
![]()
Ik hoef maar te denken aan aids. Ik denk aan aids en weg is aids
![]()
Ik vlieg zometeen ook richting Einstein en mijn opa's. Ik ga straks gewoon naar ze toe. Ga ik met de computers die zij hebben aan de slag. Ik importeer gewoon een paar miljard computers die zij hebben
![]()
Als dat mag. Wie weet bouwen zij een mega processor en hoeven ze maar op kopier 10 miljard keer te drukken
![]()
Importeren zometeen. Verse computers importeren
Mijn hond begint ook te ontwaken eindelijk. Die is straks ook van zijn chronische vermoeidheid af. Hij zei dat hij zich zo gezond als een vis voelt, maar dan komt ook ziek naar voren. Hij beweert dat hij zo gezond als een vis is maar daarna komt even ziekte tevoorschijn.
Alle honden ter wereld
![]()
Die zullen nooit meer gapen
![]()
Er wordt straks sowieso niet meer gegaapt
![]()
Slaap is overbodig straks.
24/7 feesten. Iedere dag 24/7 feesten.
Party forever
![]()
Slapen is zonde van de tijd en alleen nodig als je moe bent. Word je niet moe dan kun je doorgaan tot het oneindige.
Dan kun je gewoon een jaar lang dansen in een discotheek of club. Je kunt dan head-bangen een eeuwigheid lang. Je zet de heftigste metal op en je blijft gewoon doorgaan.
Het systeem gaat sneller draaien. Ik heb dat al gezegd. De klok-snelheid van het complete systeem gaat omhoog. Wie weet dat de tijd zometeen echt voorbij gaat vliegen.
Met een beetje denkwerk
![]()
Mijn hond kijkt me echt aan nu, alsof hij Nederlands wilt gaan praten. Zijn oren op een bepaalde manier en zijn ogen die vragend kijken. Ik zeg dan tegen hem hardop. "Wat is het??? Vertel het dan".
Zometeen verteld hij in vloeiend Nederlands wat er is. En zometeen gaat hij zelf lopen, hij heeft mij straks niet meer nodig om te gaan wandelen. Alle honden hoeven straks niet meer te wachten op hun baasje.
De honden gaan zelf op pad zometeen. Honden die mogen loslopen wereldwijd. En honden die weten dat ze niet de weg mogen oversteken als er gevaar is. Honden die hun eigen poep opruimen en nog meer.
Mijn hond wilt ook naar het paradijs. En voor hem is het paradijs een wereld tussen de honden.
En dan komt hij zeker vaker op bezoek hier. Hij zal zijn eigen gezin gaan stichten tussen 4-voeters.
En ik zie hem iedere dag als we dat willen.
Mijn hond is ook klaar voor het paradijs. Mijn hond weet ook dat het dit jaar gaat gebeuren.
Het is nog een tijdje schrijven en op invoeren drukken.
Straks is het execute en dan is het boom boom boom. Time for doom.
Straks wordt er op de knop gedrukt.
World, let's push the button
![]()
The button of the computer. Overal ter wereld en buiten deze wereld wordt er op knoppen gedrukt. Zoveel mensen die met de computer bezig zijn
![]()
[ Bericht 43% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2006 13:05:41 ]