mja, dat kan natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef Mirage het volgende:
Wordt er verwacht dat je met het verwerken van de jeugdtrauma's ook wat meer grip op jezelf krijgt wat zelfdiscipline en wispelturigheid (in de liefde en de zoek naar een moederfiguur) krijgt ?
Of staat dat er los van ?
(of ervaar je dat niet eens als probleem en wordt daar (nog) niet aan gewerkt ? )

quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hee Mirage zag net een foto van jou en je niewe aanwist in F en F, wat een scheet![]()

er is maar 1 vrouw die alles van me weetquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
" raadspelletjes" a la " wie is het vandaag die ik volledig ga benoemen op het internet".
Het is denkbaar dat betreffende personen dat niet prettig vinden Sara.
Je noemt hier de plaatsnaam waar je woont, je noemt voor en achternamen van verschillende mensen, vertelt van alles over ze.... een telefoonboek en je weet waar ze wonen en hebt hun telefoonnnummer....
Wat voorzichtiger met prive info omgaan lijkt mij gepaster.

En, veel puppy streken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:39 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
t is een scheet en ze doet het super !!!

quote:

geeeeeen ideeequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:46 schreef Ashavan het volgende:
Mirage is je avatar afkomstig van een film?

*spurt naar F&F*quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als er een ongelukje gebeurd pak ik een wcrol om het op te ruimen.
Scheur stuk af, zet rol op salontafel... ruim ongelukje op, wil nog wat wcpapier pakken...
*misgrijpt*
mevrouw ligt dan onder de salontafel, met onschuldige ogen naar mij te kijken, voorpoten op de grond, kontje iets omhoog... oortjes rechtop... en maar kwispelen..... en overal wc papiert is een echte pup...

quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als er een ongelukje gebeurd pak ik een wcrol om het op te ruimen.
Scheur stuk af, zet rol op salontafel... ruim ongelukje op, wil nog wat wcpapier pakken...
*misgrijpt*
mevrouw ligt dan onder de salontafel, met onschuldige ogen naar mij te kijken, voorpoten op de grond, kontje iets omhoog... oortjes rechtop... en maar kwispelen..... en overal wc papiert is een echte pup...

hmmm....we kunnen eens brainstormen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
geeeeeen ideee![]()
Maar ik ben nog niet helemaal tevreden..
Ik zoek een mooie avatar, vrij rustig maar met iets meer kleur denk ik...
of toch net iets anders... geen idee....
heb jij een idee ?

Als je zo'n plaatje verkleind... is hij dan nog duidelijk/mooi ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:55 schreef Ashavan het volgende:
[..]
hmmm....we kunnen eens brainstormen.
[afbeelding]
[afbeelding]

oei maar ik vind hem toch goed gelukt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:06 schreef Ashavan het volgende:
Valt tegen. Fok! gebruikt een 60x60 en dat geeft niet echt veel ruimte om mee te werken.
[afbeelding]

quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:23 schreef Ashavan het volgende:
Hmmm kijk eens wat ik nog meer tegen kwam toen ik op Ninja aan het googlen was. Het is paars en besproken in dit topic
[afbeelding]

quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:29 schreef Ashavan het volgende:
Kan behoorlijk wat hebben. So share and I see what I can do

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |