Ach ik denk dat het een helehoop zegt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:25 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Ben niet de enige. Schrok zelfs een beetje.
Zit te dubben. Zal ik wachten tot de ps3 uitkomt of wachten tot de xbox360 in prijs daalt en hem dan kopen?

En wat moet dat zeggen dan? Ben zelf met de Nintendo's opgegroeid en afhankelijk van de spellen die exlusief op de WII uitkomen zal ik hem in de toekomst wellicht ook aanschaffen. Eerst maar eens de hoofdconsole uitkiezen. De DSLite vind ik ook een leuk apparaatje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach ik denk dat het een helehoop zegt.
Ik ben aan het sparen voor de wii![]()

quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef sararaats het volgende:
ik ben van gedachte veranderd
ik ben nog steeds verliefd op Annemie Van der Voort
ik heb vroeger iets uitgespookt met haar

ik kan er niets aan doenquote:

Mijn god zeg , laat je nakijken ofzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen
ze kent me beter dan wie dan ook
Annemie Van der Voort - Lemmy Face

En als je nou niet ophoudt met dit geklepzeik kunnen ze mij straks ook een pilletje geven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen
ze kent me beter dan wie dan ook
Annemie Van der Voort - Lemmy Face

blame mequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef Ashavan het volgende:
Verder sluit ik me bij de rest aan mbt dat gezeur over verliefheid en de dwaze uitingen ervan die hier getoond zijn de laatste paar dagen.

Mag ik vragen waarom jij in therapie bent ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
blame me
ik heb teveel energie
maar goed, ik kan heus nog iets anders typen
bijvoorbeeld dit:
yada yada yada gizzle gizzle 12345
Wuustwezel is een gat in de ozonlaag, de boertjes hangen allemaal te bengelen aan hun parachute
gna, als ik typ gaat er een steek van gekte door me heen

jeugdtrauma'squote:Op maandag 30 oktober 2006 16:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij in therapie bent ?
(en wie jou doorgestuurd heeft)

Iemand waar je verliefd op wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
jeugdtrauma's
en je raadt nooit wie me doorverwezen heeft

warmquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iemand waar je verliefd op was?

weet ik welquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
iig zijn wij hier geen therapeuten

" raadspelletjes" a la " wie is het vandaag die ik volledig ga benoemen op het internet".quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
iig zijn wij hier geen therapeuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |