ik weet in hoofddorp alleen deMcdonalds te vinden dat vind ik al ver genoeg richting hoofddorp.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik woon er onderhand als 27 jaar, vind er niks depressiefs aan eigenlijk.
Kun je beter ff de A4 opgaan en ff doortuffen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet in hoofddorp alleen deMcdonalds te vinden dat vind ik al ver genoeg richting hoofddorp.
Das de verkeerde kant op NOOB !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kun je beter ff de A4 opgaan en ff doortuffen...
BK in het wegrestaurant?
Zoiets ja. Ik zit hier in een kantoor zonder ramen. Dat gaat straks lekker worden als het vroeg donker is en laat licht. Dan zie ik een paar maanden geen daglicht meer.quote:
Vergis je niet in de sfeervolle omgeving van het Arnolduspark en de skibaan aldaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:Echt? misschien heb ik tot nu toe de highlights gemist, maar het komt nogal ongezellig over
Gewoon de ARBO een anonieme tip geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik zit hier in een kantoor zonder ramen. Dat gaat straks lekker worden als het vroeg donker is en laat licht. Dan zie ik een paar maanden geen daglicht meer.
Oh zeker, het is een dorp met 80.000 inwoners onderhand en nóg hebben we maar 2 barretjes die een beetje lopen en één disco voor 16 jaar en jonger, maar ik heb hier al mijn vrienden op een kluitje dus dat maakt al heel wat goed, plus een goede verbinding naar plekken waar wel wat te beleven valt qua uitgaan. En niet te vergeten twee meertjes en een bos waar je heerlijk kan lapzwansen als het zomer isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Echt? misschien heb ik tot nu toe de highlights gemist, maar het komt nogal ongezellig over
kan je lekker naar de piloten zwaaienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:03 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ondertussen al 30 jaar in Zwanenburg.
ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh zeker, het is een dorp met 80.000 inwoners onderhand en nóg hebben we maar 2 barretjes die een beetje lopen en één disco voor 16 jaar en jonger, maar ik heb hier al mijn vrienden op een kluitje dus dat maakt al heel wat goed, plus een goede verbinding naar plekken waar wel wat te beleven valt qua uitgaan. En niet te vergeten twee meertjes en een bos waar je heerlijk kan lapzwansen als het zomer is.
Als je naar McD gaat ben je behoorlijk n00b! N44b!quote:
Jups!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
kan je lekker naar de piloten zwaaien.
Men FastFood , terwijl je zo lekker kan eten in aelsmear.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je naar McD gaat ben je behoorlijk n00b! N44b!
Bah..... Naar McD terwijl BK zo dichtbij zit!
Is het een goede digitale spiegelreflexcamera? IK ben nl. op zoek naar tipsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
Ik kan mijn camera met waterschade ophalen van de Block, gerepareerd en ¤ 0.- kosten
.
Canon
.
Nope, het is Deze. Ik wilde gewoon een kleine handige camera voor het uitgaan/vakantiesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het een goede digitale spiegelreflexcamera? IK ben nl. op zoek naar tips
Ah, okayquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, het is Deze. Ik wilde gewoon een kleine handige camera voor het uitgaan/vakanties.
En Arma, ik ben ermee naar eenschuimparty
gegaan, dat was ook niet echt een heel helder idee nee.
Het was een verjaardag van iemand en met bier is alles leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, okay
Wie gaat er dan ook naar een schuimparty![]()
Vooral de tuin vind ik erg minimalistischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |