klinkt goed ! Ook nog beetje betaalbaar ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
Ik denk dat ik voor de wokschotel met kip en groenten boven in de kantine ga
4 eurie voor een heel vol bordquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
klinkt goed ! Ook nog beetje betaalbaar ?
Ik zit in Duh Haag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:39 schreef miss_bleu het volgende:
zitten we allemaal mooi over adam verdeeld. En kunnen we helaas niet met ze alle lunchen
Onze kantineneger heeft op dinsdag altijd lekkere saladesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
Ik denk dat ik voor de wokschotel met kip en groenten boven in de kantine ga
Ej heb jij een kantineneger?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onze kantineneger heeft op dinsdag altijd lekkere salades![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik werk van huis uit vandaag en maak heerlijke boterhammen voor mezelf. Met oude kaas die uit elkaar valt als je er alleen maar naar kijkt. En die eet ik in het zonnetje op met uitzicht op de gracht. Met een kop thee natuurlijk.
Troost je in de gedachte dat ik normaliter uitzicht heb op het lelijkste plein van Amsterdam. Het Weesperplein.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:53 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb uitzicht op het margietgebouw en een half open bijlmer CS
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik werk van huis uit vandaag en maak heerlijke boterhammen voor mezelf. Met oude kaas die uit elkaar valt als je er alleen maar naar kijkt. En die eet ik in het zonnetje op met uitzicht op de gracht. Met een kop thee natuurlijk.
En speciaal voor Rip.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef GI het volgende:
Zeg, is het niet dinsdagmorgen ?
Ik kon het uiteraard weer niet latenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En speciaal voor Rip.
|geile-piraat-knop|
Joene en ik kijken trouwens uit over de mooie Fok!kerweg en de mooie start-/landingsbanen van Schiphol!
bigbrother?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik kijk nergens op uit want ik het geen ramen.
Dat vind ik zo'n depressief dorpquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef jogy het volgende:
Hoofddorp
Ik woon er onderhand als 27 jaar, vind er niks depressiefs aan eigenlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n depressief dorp
Sterkte jogy![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik woon er onderhand als 27 jaar, vind er niks depressiefs aan eigenlijk.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kon het uiteraard weer niet laten
Ik ondertussen al 30 jaar in Zwanenburg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik woon er onderhand als 27 jaar, vind er niks depressiefs aan eigenlijk.
Dat is correct.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Echt? misschien heb ik tot nu toe de highlights gemist, maar het komt nogal ongezellig over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |