Neeheej een hamsterquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz.... ik in string... Hahahahahahahaha
Bij mijn beste vriendin werken ze met zijn 5 en daar zijn er 2,5 overspannen. Ook handigquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:10 schreef Tally het volgende:
Mijn collega heeft net ontslag genomen
En dat op een afdeling waar 2 mensen werken
Waarvan er eentje (ik dus) al ontslag had genomen..
ZE KUNNEN DE AFDELING OPDOEKEN!!!
En de andere 2,5 zeker met zwangerschapsverlof.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Ripley het volgende:
Bij mijn beste vriendin werken ze met zijn 5 en daar zijn er 2,5 overspannen. Ook handig
De simpelste....quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Tally het volgende:
O men ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan "oplossen"
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Bij mijn vorige werk moesten nieuwe vrouwelijke werkneemsters hun eierstokken inleveren.
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"
Aan mij dan weer niet, kennelijk kom ik niet heel moederlijk over
getver middelen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?
Wat moet, dat moet he?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?
Strippokerquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle POKERseks enzo?
ok, dan maar met fichesquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of ik de 18e wel kan
Jij bent dan ook een fris blomke van 18.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"
Aan mij dan weer niet, kennelijk kom ik niet heel moederlijk over
Lidmaatschap op het Troskompas?quote:
Ah ja, dat was ik even vergetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fris blomke van 18.
Damn!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh i.v.m. mijn uitermate sjiek hendige manier van oplichters ontmaskeren.
Radar ?:Dquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh i.v.m. mijn uitermate sjiek hendige manier van oplichters ontmaskeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |