Toch nog, laatst was een van die creeps bij 'de Reünie' met Rob Kamphuis. Brrr....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:00 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik bedoelde Anderson zonder on= aan! Ik was het zo aan het weggeven; dacht, ik doe nog iets cyptisch.
Maar inderdaan Dieter Bohlen en Thomas Anders.
Roofing Burner +1
Ga je nog stemmen? vandaag laatste dag.quote:
Ohja. Ga ik even doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ga je nog stemmen? vandaag laatste dag.
Niet echt mijn soort vragen vanmiddag blijkbaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Toch nog, laatst was een van die creeps bij 'de Reünie' met Rob Kamphuis. Brrr....
Volgende:
Wat is een CAR verzekering?
Nee, helaas, ook niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet echt mijn soort vragen vanmiddag blijkbaar![]()
fietsverzekering?
Het is inderdaad een afkorting, alleen een Engelstalige.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Anarion het volgende:
Collectieve anti reuk verzekering ?????
Waarop stemmen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ga je nog stemmen? vandaag laatste dag.
All-risk is in ieder geval goed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
Collectieve All-Risk verzekering?
Toernooi: Het ultieme jaren 60 nummer ronde 1 deel 4quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarop stemmen als ik vragen mag?
Circumcision All-Risk verzekeringquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
All-risk is in ieder geval goed.Nou het eerste woord nog.
Die ga ik in ieder geval niet nodig hebben. Geen circumcision voor mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Circumcision All-Risk verzekering
ok thanksquote:
zie mijn sigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarop stemmen als ik vragen mag?
Oei, gevoelig onderwerp.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Circumcision All-Risk verzekering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |