Dat de sfeer verziekt is komt door de roddelheksen Marcia en Marlies. Die hebben de boel op scherp gezet door Sa uit tactische overwegingen op de bank te zetten na eerst gezegd te hebben niet op haar te zullen stemmen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:44 schreef TinusVlug het volgende:
Als we al van een goede sfeer konden spreken, is die nu helemaal verziekt!
Sinds het gedoe met de joker komt de ware aard van de Haagse zusjes (blondjes) helemaal boven.
Uiterlijk zijn het nog steeds de twee poeslieve zusjes met hun geaffecteerde spraak, vol overtuiging woorden als "weetjewel", "laat maar zeggen", "zeg maar" en "persoonlijk vind ik" (alsof je ook kan spreken over anderen, niet zijnde persoonlijk) gebruikend.
Innerlijk blijkt nu dat ze niet anders zijn dan een stelletje venijnige dametjes.........
Marcia is nog de enige die zichzelf is.![]()
De zusjesquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:44 schreef TinusVlug het volgende:
Eenschquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat de sfeer verziekt is komt door de roddelheksen Marcia en Marlies. Die hebben de boel op scherp gezet door Sa uit tactische overwegingen op de bank te zetten na eerst gezegd te hebben niet op haar te zullen stemmen.
Uit speltechnische overwegingen heel begrijpelijk, maar dat is de aanleiding geweest voor de verziekte sfeer.
Dat Saatje daarna de joker kocht en die keihard tegen Marlies gebruikte (meesterlijke zet - koekje van eigen deeg) heeft de sfeer bepaald niet verbeterd, maar de aanleiding zijn toch echt Marlies en Marcia.
En dat is in haar geval bepaald geen pluspunt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:44 schreef TinusVlug het volgende:
Exact! Gelukkig vliegen beide heksen er de komende twee maandagen wel uit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat de sfeer verziekt is komt door de roddelheksen Marcia en Marlies. Die hebben de boel op scherp gezet door Sa uit tactische overwegingen op de bank te zetten na eerst gezegd te hebben niet op haar te zullen stemmen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat is in haar geval bepaald geen pluspunt.
Ik snap ook niet de waarde die gegeven wordt aan het "jezelf zijn".
Opmerkelijk is trouwens dat veel posters op de diverse fora een favoriet willen kiezen die het dichtst in de buurt komt van hun ideaalbeeld en i.p.v. te zeggen "hij/zij beantwoordt aan de eisen die ik aan mijn favoriete bewoner stel" zeggen ze "hij/zij is zo heerlijk zichzelf".![]()
Saddam Hoessein scheen ook altijd zichzelf geweest te zijn, maar ik heb nooit de neiging gevoeld om deze man sympathiek te vinden.
Daar gaan we weer, vanaf dag 1 is deze bewonersgroep aan het roddelen en proberen ze d.m.v. stemmen op dezelfde personen bepaalde concurentie uit te schakelen, Hile en *haar groepje * deden dit, Marcia en haar vader deden dit, de zusjes deden dit en ook Jeroen./Rik en Tijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het "zichzelf zijn" heeft niets met sympathie oid te maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat is in haar geval bepaald geen pluspunt.
Ik snap ook niet de waarde die gegeven wordt aan het "jezelf zijn".
Opmerkelijk is trouwens dat veel posters op de diverse fora een favoriet willen kiezen die het dichtst in de buurt komt van hun ideaalbeeld en i.p.v. te zeggen "hij/zij beantwoordt aan de eisen die ik aan mijn favoriete bewoner stel" zeggen ze "hij/zij is zo heerlijk zichzelf".![]()
Saddam Hoessein scheen ook altijd zichzelf geweest te zijn, maar ik heb nooit de neiging gevoeld om deze man sympathiek te vinden.
I hope so!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact! Gelukkig vliegen beide heksen er de komende twee maandagen wel uit.
Je had al door dat Scanman op Marcia en Marlies doelde hequote:
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Je had al door dat Scanman op Marcia en Marlies doelde he![]()
Ik denk dat Monique de laatste 4 niet gaat halen trouwens. Ik hoop wel dat Sabrina gewoon in het huis blijft als Monique eruit moet, maar heb wel m'n twijfels.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:37 schreef TinusVlug het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Vooralsnog zie ik de zusjes de komende weken niet op de bank komen. Ze weten zich er steeds vanaf te krijgen of te houden.
En...... de BV Nederland laat zich steeds imponeren door deze twee blondjes.![]()
En terecht! Het zijn twee heerlijkheden !!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:37 schreef TinusVlug het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Vooralsnog zie ik de zusjes de komende weken niet op de bank komen. Ze weten zich er steeds vanaf te krijgen of te houden.
En...... de BV Nederland laat zich steeds imponeren door deze twee blondjes.![]()
de domme blondjes act.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:21 schreef bloodymary het volgende:
Wat een onzin dat ze uit hun rol vallen, wat voor rol?
Ze zijn gewoon erg vrolijk en grappig, maar kunnen uiteraard net zoals iedereen wel eens chagrijnig zijn als ze daar reden toe hebben. So fucking what?
De telefoon is de telefoonquote:Pearlbitch - vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:41
Marcia kreeg 15 ruggen voor het oppakken van de telefoon.
Rik krijgt 5 ruggen voor een infantiel verkleedpartijtje.
De zusjes krijgen voor hun missie slechts een vrijstelling voor de weeknominatie in een week dat ze sowieso nooit op de bank zouden komen.
Uhmz??? kijk je wel BB?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef droep het volgende:
[..]
De telefoon is de telefoon
Het verkleedpartijtje was een weekopdracht
Dat de zusjes een vrijstelling kregen (waarom zou ik moeten nakijken) en dat het geen zin heeft gehad doet er niet toe.
Zo heeft Rik een Joker terwijl hij niet op de bank zit gekregen.
maar geen weekopdrachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef droep het volgende:
en de verkleedpartij was een opdracht ja
nog meer? Ik kijk wel BB ja
Waar het om gaat, is dat als de zusjes inderdaad zouden worden voorgetrokken, BB wel een beloning zou hebben gegeven waar ze wel wat aan gehad zouden hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:09 schreef droep het volgende:
[..]
De telefoon is de telefoon
Het verkleedpartijtje was een weekopdracht
Dat de zusjes een vrijstelling kregen (waarom zou ik moeten nakijken) en dat het geen zin heeft gehad doet er niet toe.
Zo heeft Rik een Joker terwijl hij niet op de bank zit gekregen.
Blijft wel staan het feit dat deze dingen voor de betrokkenen behoorlijk lucratief waren en dat de opdracht voor de zusjes hen alleen maar een nutteloze vrijstelling voor nominatie opleverde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
BB trekt de zusjes overigens wel degelijk voor.
[quote]Dat Marcia de telefoon opnam was toeval, dat Rik een eigen weekopdracht kreeg moest intussen wel een keer, het begon op te vallen.
Eigenbelang van Hummie. Om het mannenbezoek niet te laten escaleren (overigens mislukt), alsmede om hilarische onderlingen gesprekken van de zussen te genereren.quote:een prinsessenkamer
Waar ze niets mee opschoten, omdat ze die week nooit kans zouden maken op een plek op de bank. Degene die er die week nog het meest mee opschoot was Jeroen.quote:een weekopdracht om vrijstelling te verdienen
Was niet alleen voor hen, maar voor alle bewoners.quote:een high tea
Je enige sterke punt. Daar staat tegenover dat Micheline in de gelegenheid werd gesteld om afscheid van Beppie te nemen en Rik en Semih contact mochten hebben met de dokter voor resp. schurft en knie.quote:een jurk voor de dochter van één van hen (terwijl jarigen in het huis zelf tot nu toe niets kregen)
Wederom eigenbelang van Hummie. BB dreigde voortijdig een bewoner te verliezen en daarbij kwam alle publiciteit rond die rel haar wel erg goed uit. Ik denk dat Monique liever had gehad dat die hele opgeblazen toestand die de aanleiding tot dat briefcontact was helemaal niet had plaatsgevonden.quote:een aantal brieven van het thuisfront (man en kinderen Monique)
Ja sorry hoor, maar dit is natuurlijk geklofte waanzin. Dat was een actie waar niemand om gevraagd heeft, de zussen al helemaal niet.quote:de bash naar Egbert toen hij bij Sabrina lag
Dat is gewoon omdat ze verreweg de meest hilarische personen in het huis zijn. En van het in de picture zetten hebben de bewoners geen weet en dus ook geen voordeel.quote:En zo zijn er wel meer dingen geweest waarbij de zusjes wel heel erg in the picture waren.
Nomineren hoort er inderdaad bij, maar het aan de vooravond er glashard over liegen is een onderdeel dat ze (Marcia en Marlies) er zelf bij verzonnen hebben. Dat dat niet met eenstemmig applaus wordt ontvangen is naar mijn bescheiden mening niet geheel onlogisch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:13 schreef patrick37 het volgende:
moet altijd erg lachen om de zusjes,maar monique haar reactie op de nominatie van sabrina vond ik heel kinderachtig
nomineren hoort bij bb,dat weet je vantevoren
zij doen(moeten) het zelf ook,dus wat is het probleem?
En wie moeten er stemmen dan? De kijkers toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat is gewoon omdat ze verreweg de meest hilarische personen in het huis zijn. En van het in de picture zetten hebben de bewoners geen weet en dus ook geen voordeel.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Blijft wel staan het feit dat deze dingen voor de betrokkenen behoorlijk lucratief waren en dat de opdracht voor de zusjes hen alleen maar een nutteloze vrijstelling voor nominatie opleverde.
Nou, die hilarische gesprekken zijn dan ook echt geluktquote:Ik noem:
[..]
Eigenbelang van Hummie. Om het mannenbezoek niet te laten escaleren (overigens mislukt), alsmede om hilarische onderlingen gesprekken van de zussen te genereren.
Het gaat me niet om die plek op de bank eerlijk gezegd, maar om het feit dat ze een hele week weer volop beeld kregen van BB. Ligt misschien niet aan hen, maar feit is dat deze 'geheime' opdracht wel weer 'airtime' voor de zusjes opleverde.quote:Waar ze niets mee opschoten, omdat ze die week nooit kans zouden maken op een plek op de bank. Degene die er die week nog het meest mee opschoot was Jeroen.
Maar wie mochten het feestje geven?quote:Was niet alleen voor hen, maar voor alle bewoners.
Ik geloof niet dat je het feit dat iemand ziek is en medische hulp nodig heeft kunt vergelijken met het maken van een jurk voor een jarige dochterquote:Je enige sterke punt. Daar staat tegenover dat Micheline in de gelegenheid werd gesteld om afscheid van Beppie te nemen en Rik en Semih contact mochten hebben met de dokter voor resp. schurft en knie.
Eigenbelang of niet, het gebeurde wél! Mocht Marcia een brief aan Floris schrijven toen ze te ver was gegaan en zich zorgen maakte over haar vriend?quote:Wederom eigenbelang van Hummie. BB dreigde voortijdig een bewoner te verliezen en daarbij kwam alle publiciteit rond die rel haar wel erg goed uit. Ik denk dat Monique liever had gehad dat die hele opgeblazen toestand die de aanleiding tot dat briefcontact was helemaal niet had plaatsgevonden.
Ik zeg ook niet dat de zusjes erom gevraagd hebben, het gebeurde gewoon omdat BB denkt de zusjes in bescherming te moeten nemen. Dát is het probleem....quote:Ja sorry hoor, maar dit is natuurlijk geklofte waanzin. Dat was een actie waar niemand om gevraagd heeft, de zussen al helemaal niet.
Dat is een persoonlijke mening, ik vind andere dingen hilarischer.quote:Dat is gewoon omdat ze verreweg de meest hilarische personen in het huis zijn. En van het in de picture zetten hebben de bewoners geen weet en dus ook geen voordeel.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:44 schreef baskabel4 het volgende:
vind het al knap dat jullie naar die onzin kijken....
Wat ik uit jouw punten merk, is dat jij de aandacht die de makers van BB aan de zusjes geeft schaart onder de noemer "voortrekken". Voortrekken zie ik als het geven van privileges waaruit zij direct voordeel zouden hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je had liever gezien dat ze hier ook geld voor gekregen hadden?
[..]
Nou, die hilarische gesprekken zijn dan ook echt gelukt
Overigens zeg ik nergens dat de zusjes hier zélf om gevraagd hebben. Ik constateer alleen dat BB ze voortrekt, of dat uit eigenbelang is doet er dan voor mij niet toe.
[..]
Het gaat me niet om die plek op de bank eerlijk gezegd, maar om het feit dat ze een hele week weer volop beeld kregen van BB. Ligt misschien niet aan hen, maar feit is dat deze 'geheime' opdracht wel weer 'airtime' voor de zusjes opleverde.
[..]
Maar wie mochten het feestje geven?
[..]
Ik geloof niet dat je het feit dat iemand ziek is en medische hulp nodig heeft kunt vergelijken met het maken van een jurk voor een jarige dochter
[..]
Eigenbelang of niet, het gebeurde wél! Mocht Marcia een brief aan Floris schrijven toen ze te ver was gegaan en zich zorgen maakte over haar vriend?
[..]
Ik zeg ook niet dat de zusjes erom gevraagd hebben, het gebeurde gewoon omdat BB denkt de zusjes in bescherming te moeten nemen. Dát is het probleem....
[..]
Dat is een persoonlijke mening, ik vind andere dingen hilarischer.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:44 schreef baskabel4 het volgende:
vind het al knap dat jullie naar die onzin kijken....
Ze hebben een enorme anus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe zien de zusjes eruit eigenlijk, ben geen BB-kijker namelijk
Wat ik niet snap is dat er steeds in de "WIJ" vorm gepraat wordt als het Mo en Sa aangaat. Twee héél verschillende persoonlijkheden. De "zusjes" zijn hillarisch? Sabrina is hillarisch...Mo niet vind ik...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat ik uit jouw punten merk, is dat jij de aandacht die de makers van BB aan de zusjes geeft schaart onder de noemer "voortrekken". Voortrekken zie ik als het geven van privileges waaruit zij direct voordeel zouden hebben.
En de hoeveelheid aandacht die je krijgt als bewoner ligt toch grotendeels aan jezelf. De zusjes zijn nu eenmaal hilarisch, dat levert ze een hoop bekijks, zowel van de medebewoners als van de kijkers. Wat ik al eerder zei: De mate waarin ze aandacht krijgen is volgens mij nauwelijks van invloed op de kijker. Hun fans vinden het prachtig om al hun strapatsen te zien, terwijl de 'zusjeshaters' al snel zullen zeggen dat er sprake is van over-exposure. Per saldo zal het ze geen stem meer opleveren.
De zusjes zijn een Tweeeenheid. Zonder de ene bestaat er geen andere. Dat is iets wat ze zelf ook toegeven, want als 1 van de 2 in de Crazy Piano's is, wordt de ander gebeld om te komen en dan is het pas feest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat er steeds in de "WIJ" vorm gepraat wordt als het Mo en Sa aangaat. Twee héél verschillende persoonlijkheden. De "zusjes" zijn hillarisch? Sabrina is hillarisch...Mo niet vind ik...
Hun fans?? Als ik zo eens op de verschillende forums kijk, dan zie ik toch een groot verschil wat betreft fans. Sabrina lijkt een stuk populairder dan Monique hoor.![]()
tis maar wat je wil zien en horen wat je wilt horen..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De zusjes zijn een Tweeeenheid. Zonder de ene bestaat er geen andere. Dat is iets wat ze zelf ook toegeven, want als 1 van de 2 in de Crazy Piano's is, wordt de ander gebeld om te komen en dan is het pas feest.
Sabrina kan nog zo hilarisch zijn, maar dat is ze absoluut niet in haar eentje. Zonder Van Dusschoten zou er nooit een Van Duin geweest zijn. En wat forumers betreft, dat zegt mij na 6 Big Brothers niets meer. Dwazen zoals jij en ik, die op uren dat een normaal mens op Xijn bed ligt te ronken nog naar de streams loeren, zijn niet de maatstaf.
De meerderheid van de stemmen komt toch altijd van de ploeg die zich tevredenstelt met een halfuurtje BB op tv per dag.![]()
Dat is TE waar !!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:35 schreef gerxan het volgende:
persoonlijk stoor ik me nie aan dat lamasegguh en weet je wel..
terwijl ik : wat leuk, en wat lieeefffff...bizarrrrrrrr... nie meer kan horen
Ten eerste zitten ze natuurlijk allemaal in dat huis om het geld te winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef riri het volgende:
Ik denk het zeker te weten nu.
Mo zit in het huis om te zorgen dat Sabrina wint.
Financieel heeft Mo het niet slecht en daar hoeft ze het niet voor te doen,wat ze wel doet is financieel Sabje bijstaan omdat die een beetje aan de grond zit.
Wat we allemaal weten is dat beide zusjes geld willen uitgeven als water als je ze alleen al hoort spreken over kleding en cosmetica en zo.De duurste merken zijn nog niet goed genoeg.
Na de aktie van Mo Sabrina te bewerken wat betreft het aannemen van de joker van Jeroen was het voor mij ineens duidelijk waar Mo mee bezig is.
Ik had haar tot die aktie hoog zitten en dacht echt dat ze eerlijk en recht door zee was maar dat is ineens weg en heb het idee dat ze heel goed weet wat ze wil en naar werk doel ze werkt.
Ben benieuwd of iemand dat idee weg kan nemen want hoe meer ik op haar let hoe sterker dat gevoel wordt dat ze een slim spel aan het spelen is.
Dat kan Monique niet weten dat Saa er toch wel in was gebleven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:25 schreef riri het volgende:
Let wel...ik had Mo hoog zitten tot op dat moment.
Dat is door die aktie compleer verandert
Ik hoor Sa nog zeggen tegen Jeroen dat ze niet zo in elkaar zit en die joker nooit zou accepteren,dat had ze altijd tegen zichzelf gezegd.
Wat schetst mijn verbazing...Mo, haar bloedeigen zusje praat haar om,terwijl Mo met eigen oren aan had kunnen horen dat dat voor Sa een soort van hele sterke overtuiging was.
Daarin bewerk je je zusje dan toch niet...ze had gewoon op de bank kunnen gaan zitten zonder eruit gestemd te worden.
Het was voorSa veel beter geweest als ze zich aan haar standpunt had gehouden.
Maar je beweert nu juist dat Monique er op uit is om Sabrina de hoofdprijs te laten winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:25 schreef riri het volgende:
Wat nou vals, die twee blonde inhoudsloze leeghoofdige dozen zorgen er al 3 weken gezamelijk voor dat Marcia genomineerd staat:quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef Day het volgende:
Ten eerste zitten ze natuurlijk allemaal in dat huis om het geld te winnen.
Ten tweede vind ik het niet zo raar dat Mo kwaad was op Marlies en Marcia. Die hebben nl. een heel vals spelletje gespeeld met het nomineren.
Eenschquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
Of de zusjes nou door Hummie worden beschermd of niet, dat staat er los van of de sfeer door deze twee dames verziekt zou zijn.
Ik vind van niet. Sabrina en Monique hebben wekenlang vrolijk rondgehuppeld, terwijl het gekonkel al in volle hevigheid was losgebarsten. Nu begint Monique de ernst van het spel in te zien, trekt Sabrina daar een beetje in mee en nu zouden zij de schuldigen zijn? Belachelijk. Heeeeeerlijk juist dat ze niet over zich heen laten lopenHet is meer een verdedigingsmechanisme dan dat ze actief 'venijnig' bezig zijn.
De sfeer was allang verziekt, door degenen die al vanaf de eerste dag louter met het spel bezig zijn, met name door Marlies en in haar kielzog meelopertje Marcia. De sfeer gaat opknappen zodra Marlies eruit isHopelijk aanstaande maandag al.
Oh en TS, als Marcia de enige is die 'zichzelf' is... dan wil ik haar niet kennen![]()
Mo is gewoon iets leeper dan haar zus. Van de week gaf ze ook al heel scherp aan dat het spel begonnen is en dat leuk en aardig nu wel over gaat. En dat ze ook graag willen winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:25 schreef riri het volgende:
Let wel...ik had Mo hoog zitten tot op dat moment.
Dat is door die aktie compleer verandert
Ik hoor Sa nog zeggen tegen Jeroen dat ze niet zo in elkaar zit en die joker nooit zou accepteren,dat had ze altijd tegen zichzelf gezegd.
Wat schetst mijn verbazing...Mo, haar bloedeigen zusje praat haar om,terwijl Mo met eigen oren aan had kunnen horen dat dat voor Sa een soort van hele sterke overtuiging was.
Daarin bewerk je je zusje dan toch niet...ze had gewoon op de bank kunnen gaan zitten zonder eruit gestemd te worden.
Nope, de kijker rekent de persoon af op hoe hij of zij in beeld gebracht wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:31 schreef riri het volgende:
De kijker heeft het laatste woord
Die rekent de persoon af op het gedrag wat iemand vertoont in het huis.
Die 40 suffe steamers misschien, maar de mensen die de uitzendingen kijken niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef riri het volgende:
De kijker ziet veel meer
Laat ik nou net iets dergelijks ergens anders hebben gepost...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Die 40 suffe steamers misschien, maar de mensen die de uitzendingen kijken niet.
Eensch. Bovendien is het belachelijk om te spreken van 'de zusjes', want die twee vormen niet één geheel. Monique is met vlagen om uit te kotsen met haar hysterische gedrag. Maar Sabrina blijft haarzelf. Dom, intens dom, maar wél heel erg echt en oprecht. Er zit geen kwaad in. In Monique wel trouwens. Zij deugt niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:58 schreef Gert het volgende:
De zusjes, en dan met name Sabrina, zijn een lichtpuntje in de troosteloze lamlendigheid van het Big Brother-huis.
Ik hoop dat Sabrina BB6 wint.![]()
Je bent niet goed bij je hoofd!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique speelt het heel slim. E e n van de zusjes staat op zeker in de finale. Persoonlijk zou ik het Monique erg gunnen, ik vind haar gewoon een moordgriet. Maar Saatje is ook schatje en mag het voor mij ook wel winnen.
Heb ik al vier keer gemaild...geen enkele keer een reactie...quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:22 schreef schatje het volgende:
Ze vragen er toch niet om? Ga lekker klagen bij Hummie.
Dat ze er zelf niet om vragen wil niet zeggen dat het niet gebeurd. BB neemt de zussen in bescherming en geeft hen wat vaker een extraatje.... Tuurlijk kunnen ze daar niets aan doen, maar persoonlijk vind ik het niet helemaal fair.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:22 schreef schatje het volgende:
Ze vragen er toch niet om? Ga lekker klagen bij Hummie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |