Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Misschien was de TT niet echt herkenbaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:29 schreef ThinkTank het volgende:
Je twijfelde aan Sebasser's vermogen om een nieuwe te openen? foei!![]()
Maakt niet uit, ben in een ongenuanceerde-kritiek-bui.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien was de TT niet echt herkenbaar
Mooi, dan mag ik nu dus zeggen dat je een lul bentquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:34 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ben in een ongenuanceerde-kritiek-bui.![]()
TLquote:
Huh?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
TL
Slotje hierop houd nogal wat
Al ben ik het niet met je eens, ik zal vechten voor jouw recht op vrije meningsuiting!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mooi, dan mag ik nu dus zeggen dat je een lul bent
Maar Piet Piraat is nu op tv!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 06:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wel, 't is nog donker buiten ....![]()
quote:
Ik neuk alleen geile meisjes, geen ballenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed antwoord![]()
Je mag 3 ballen uit de bak nemen!
hee eindelijk een leuke fiets in NBquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef Fietsje617 het volgende:
Ik doe ook mee
SurveillanceFiets niet leuk dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee eindelijk een leuke fiets in NB
welkom
nee, dat is roestige bureaucratische vouw-fietsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
SurveillanceFiets niet leuk dan?![]()
Ik heb nog wel tot 7 minuten na twaalf gewacht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef boem-dikkie het volgende:
godverdomme, ook beginnen zonder mij he
Ja, ik hoop dat dat dit de laatste keer is. verdomme.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:12 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nog wel tot 7 minuten na twaalf gewacht.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tot 7 minuten na twaalf gewacht.![]()
we doen niks anders jamesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:15 schreef TwyLight het volgende:
Wie wil kanslose gebeurtenissen van mij kant lezen?
ik heb geen oma'squote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:15 schreef TwyLight het volgende:
Een hond neuken met je oma's theepot
Het werkt op je zenuwen he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat dit de laatste keer is. verdomme.
pff jij weet nog niks van wat hier gebeurdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:16 schreef FerryB het volgende:
Fok is een vrij intressant forum heb ik na 2 weken wel gezien. Maarrrr...zodra het later wordt in het weekend kun je beter maar een blowtje roken!
Dat doet me denken aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:15 schreef TwyLight het volgende:
Een hond neuken met je oma's theepot
Ik ga het meemaken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
pff jij weet nog niks van wat hier gebeurd![]()
Hol' ie de bekke es eem dichtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef TwyLight het volgende:
Een automatische banaan eten terwijl je onder de douche staat
quote:
quote:Man heeft seks met dode hond
Een 44-jarige Amerikaan is aangeklaagd wegens het seks hebben met een dode hond op de openbare weg, voor een kinderdagverblijf. Dit melden diverse media vrijdag. De hond was kort daarvoor aangereden, maar voordat de politie het kadaver kon opruimen, was de Amerikaan er sneller bij.
De man, genaamd Ronald Kuch, begon in het zicht van iedereen seksuele handelingen te verrichten met de dode hond. De man is opgepakt. Op het politiebureau kwam nog een saillant detail boven tafel: de dode labrador behoorde toe aan de vriendin van de man.
Leipe shitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef TwyLight het volgende:
remlof keihard in zijn roze gebleekte kringspier baffen terwijl Snakey toe staat te kijken
Que?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef TwyLight het volgende:
remlof keihard in zijn roze gebleekte kringspier baffen terwijl Snakey toe staat te kijken
wijn en franse kaas?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef PeZu het volgende:
ooh ja iedereen een drankie en een happie van mij!
er is van allesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
wijn en franse kaas?![]()
wie hapt?
vast niet, maar ik ben ook niet opzoek want ik moet morgen trainen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
d'r is ook echt geen hout te beleven in Assen heh![]()
Daar duurt het RTL nieuws te kort voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef TwyLight het volgende:
FerryB zijn piemeltje controleren tijdens het RTL nieuws
Klopt want ik moet eersct een grootschalige zoekactie samenstellen met de voetbal crew aan de kalverstraatquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef FerryB het volgende:
[..]
Daar duurt het RTL nieuws te kort voor.
lief fietsje,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:27 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Kerel serieus, hoe oud ben je nu?![]()
Oud en wijs genoeg om in mijzelf het himalaya gebied te verkennen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:27 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel erg oud... iig heeft ie een leeftijd waar hij zich voor schaamd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:27 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
ooh niet nav van zijn hoi :quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:29 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Nee, dat was echt een serieuze vraag
Ik denk eerder dat die vraag ging over mijn andere postsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh niet nav van zijn hoi :post?
wat dat dacht ik even..
![]()
Newbe zegt niets. Ik lees altijd een aardige tijd mee alvorens ik ga posten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
Jullie 2 zijn duidelijk van het newbie ras
tjah ik lees ook niet alles hehquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die vraag ging over mijn andere posts
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef FerryB het volgende:
[..]
Newbe zegt niets. Ik lees altijd een aardige tijd mee alvorens ik ga posten.
Ik heb jaaaaaaaaaaaren forum ervaring en een topic als deze kan ik wel hebben hoor. Alleen de members nog nietFf wennen idd
ik heb haar fobo even getjektquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef TwyLight het volgende:
Zullen we vanaf nu een limit instellen voor vrouwelijke NB's gebruikers?
Binnen 20 post's hun tieten posten, of optiefen?
pijnlijk eerlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef boem-dikkie het volgende:
ik zei ook altijd dat ik al een hele tijd meelas en toen pas registreerde als iemand mij een newB noemde![]()
Neujquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:35 schreef FerryB het volgende:
Je zou wat vriendelijker om moeten gaan met newbes twylight. Misschien dat het dan wat drukker is hier.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef boem-dikkie het volgende:
ik zei ook altijd dat ik al een hele tijd meelas en toen pas registreerde als iemand mij een newB noemde![]()
jij hebt nog nooit een paar tieten aangeraakt knulletje, roep maar niet te hardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |