Boeien, je was te laat!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Hoop dat er nog een lief modje aanwezig is om die andere te sluiten![]()
Die namen hebben we wel gehad en Bommie uitzwaaien??? hebben we dat al niet een keerof 10 gehad![]()
Zal niet rusten, voor alle bommies een ban hebben!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Hoop dat er nog een lief modje aanwezig is om die andere te sluiten![]()
Die namen hebben we wel gehad en Bommie uitzwaaien??? hebben we dat al niet een keerof 10 gehad![]()
Daag je Yvonne nu weer uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
Deze mag dichtZodra die ... hier opeens gaat posten
![]()
![]()
Yvonne is juist liefquote:
Waarom zou ik daarheen rennen? Ik ben niet zo'n jankerd als jij. Die eerst iemand uitdaagt met een bepaalde uitspraak en dan zelf die bepaalde knop gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Yvonne is juist liefIk bedoel die simpele ziel en dat weet die gleuf bezoeker zelf ook wel
(ren maar snel naar fb)
Want?? Zit net de wedstrijden te kijken maar dat Utrecht in de laatste minuut verloor daar kan Talpa echt niets aan doen hoorquote:
Uitdagen? Val lekker dood eikel, iemand die mijn ouders voor NSB'ers uitmaakt is echt het laagste bij het laagste.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarheen rennen? Ik ben niet zo'n jankerd als jij. Die eerst iemand uitdaagt met een bepaalde uitspraak en dan zelf die bepaalde knop gaat gebruiken.![]()
Voetbalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Want?? Zit net de wedstrijden te kijken maar dat Utrecht in de laatste minuut verloor daar kan Talpa echt niets aan doen hoor![]()
Want??quote:
Ik heb een reactie achter gelatenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:15 schreef Gladys het volgende:
ja kutzooizit ik in dat verkeerde topic te F5en jullie zeggen niet ff wat
![]()
Omdat die lul van een De Mol denkt dat hij alles kan kopen en het voetbal naar de kloten heeft geholpen.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:15 schreef APK het volgende:
Is het normaal dat het bedrijf dat jaarlijks de CV-ketel moet onderhouden een dag van te voren een briefje in de bus gooit dat ze de volgende dag tussen 08.00u en 10.00u langskomen
Als je na je werk thuiskomt en belt dat het niet uitkomt krijg je hun antwoordapparaat.
No way dat ik om 07.30u op ga staan voor die schoorsteenvegers.![]()
kom dan ook in je topic postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |