quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:00 schreef Vork het volgende:
Hey maar Isa, jij natuurlijk ook gefeliciteerd he
Zou het jou ook lukken om vandaag niet gefeliciteerd te worden met liefje?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Het is me gisteravond trouwens gelukt om alleen de jarige te feliciteren! De rest heb ik wel een hand gegeven en me of netjes voorgesteld of gevraagd hoe het met de bekende gingHet is echter mislukt om slechts 1 kus te geven
Mannen gaan dan mopperen en trekken je gewoon naar ze terug!!
![]()
SSShhhh!! Bij Vork kon men nog denken dat het over mijn broer ging!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
Zou het jou ook lukken om vandaag niet gefeliciteerd te worden met liefje?
Hier is het alvast niet gelukt!
Ho even! Ik heb 't andere geval ook aan de hand gehad hoor: vrouwen die ontzettend verbaasd opkijken en gaan lopen pruilen als je ze niet helemaal aflebbert. ik hou er zelf helemaal niet van om drie keer te moeten zoenen, zeker niet met publiek erbij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Het is echter mislukt om slechts 1 kus te gevenMannen gaan dan mopperen en trekken je gewoon naar ze terug!!
![]()
Vind je je broer niet lief dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:32 schreef Isabeau het volgende:
SSShhhh!! Bij Vork kon men nog denken dat het over mijn broer ging!!![]()
Hoezo, wil je graag een andere schoonzus dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dol op mijn broerAardige, leuke gozer. Nog vrijgezelle dames op fok die een leuke vent zoeken?
Ga jij maar 50 man per verjaardag feliciteren met je 'cultuur'.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:25 schreef BaajGuardian het volgende:
zo zie je maar weer hoe jullie kutjeugd niks meer doet aan nederlandse cultuur, rot dan op naar een ander land hoerige koters.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Briljant.
Ik doe het trouwens ook niet. Ik feliciteer de jarige, roep door de kamer even gefeliciteerd en dan heb ik het wel gehad, ik ga echt geen rondje lopen en iedereen feliciteren. Laat staan dat ik iemand bel omdat een derde jarig is.
'Ik noem een Ad Visser, een Loekie Knol...'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ga jij maar 50 man per verjaardag feliciteren met je 'cultuur'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |