Niet juist.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Eva Longoria ?
Ze ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:47 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Zijn vriendin heet Louise Griffiths
Quyxz_ + 1
Nou ik vind dat ze dan mooi zelf mag gaan, de hoer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:55 schreef Jayhawk het volgende:
ze wil prostituees sturen naar uitgezonden militairen
je loopt achter met je avatarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, nu ik zie wie het punt pakt, heb ik meteen spijt dat ik mijn antwoord ge-edit heb.
Das ist gut.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:55 schreef Jayhawk het volgende:
ze wil prostituees sturen naar uitgezonden militairen
Zie je dan niet dat ik een nieuwe avatar heb? Ik wil je de link wel geven waar ik hem vandaan heb. Kan je weer lekker knutselen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee hoor, ben nog steeds anti-Jayhawk.
Nee hoor. Als ik die afbeelding hebben wil, zoek ik wel even op Google.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:01 schreef Jayhawk het volgende:
Zie je dan niet dat ik een nieuwe avatar heb? Ik wil je de link wel geven waar ik hem vandaan heb. Kan je weer lekker knutselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |