Gemistquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is er niet duidelijk aan mijn opmerking dat het niets lichamelijks is eigenlijk?
Omdat het leuk is lompe kernmerken op te noemen zolang er geen werkbare hints zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is er niet duidelijk aan mijn opmerking dat het niets lichamelijks is eigenlijk?
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt geen flauw ideeIets leuks en het moet met ´s avonds te maken te hebben?
Niet heel specifiek, maar toch ook wel weer een beetje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef Nesle het volgende:
Gemist
Er is iets met donderdag/vrijdag?
Je bent dan waarschijnlijk nu jarig. Maar die heeft nembrionic ook al gezegdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet heel specifiek, maar toch ook wel weer een beetje.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie zijn allemaal NET jarig_
Dank u.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:21 schreef Nesle het volgende:
Ik gooi hem er gewoon in:P
Gefeliciteerd!!
Als ik nu voor paal sta
Dat zeg ik nu natuurlijk nog niet. Maar morgen ga ik naar mijn oma (stukkie taart brengen), en daar komt de Fok!stok te liggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:25 schreef erkel het volgende:
Ha ik zie net dat je de FokStok te pakken hebt gekregenIk heb ook ooit de eer gehad om hem in mijn handen gehad te hebben en ergens anders neer te leggen. Ik volg het al een tijdje niet meer, maar zal weer eens opletten of ie vlak in de buurt komt.
Waar ga je 'm neerleggen ??![]()
Waar hebben jullie het in hemelsnaam overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu natuurlijk nog niet. Maar morgen ga ik naar mijn oma (stukkie taart brengen), en daar komt de Fok!stok te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |