Lekkere muziek hequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Bedankt, mn speakers stonden nog vol open![]()
Nee, het is op zich wel iets leuks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloedgroep was al genoemd, dan valt dat ook af... Suikerziekte?
Het viel te proberenquote:
Kunnen allemaal jullie tong vouwen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, het is op zich wel iets leuks.
Ik heb het de anderen nooit gevraagd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Kunnen allemaal jullie tong vouwen?
Van de rest weet ik het niet, maar ik ben rechtshandig. Ik had de vraag ook vanmiddag kunnen stellen, maar dan was 'ie minder leuk geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:15 schreef MaJo het volgende:
Linkshandig?
Nachtblind?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Van de rest weet ik het niet, maar ik ben rechtshandig. Ik had de vraag ook vanmiddag kunnen stellen, maar dan was 'ie minder leuk geweest.
Scott Weiland heeft geen snor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie hebben/hadden allemaal een snor?
Maar die andere eigeschap waar de vraag over gaat heb je hen ook niets over gevraagdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb het de anderen nooit gevraagd.
Ik heb er 10.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:16 schreef Nesle het volgende:
Het zal vast iets vet voor de hand liggend iets zijn.
Jullie hebben 6 tenen.
Jij wel dus?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Scott Weiland heeft geen snor.
Ik had de vraag ook vanmiddag kunnen stellen, maar dan was 'ie minder leuk geweest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je geen hints ofso?s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |