Fuck hey...en ik maar denken dat je een mannetje bentquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope. Ben een oer-Hollandse meid.
Neuh.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef WooZ het volgende:
ze zijn allemaal wel eens het antwoord geweest op een vraag in de AKQ?
Ja damn, ik was ook gefoptquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck hey...en ik maar denken dat je een mannetje bent
Eerst Etcetcetc en nu jij![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck hey...en ik maar denken dat je een mannetje bent
Eerst Etcetcetc en nu jij![]()
quote:
Uh-huh. Maar dat zag ik nu pasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou, het staat toch echt in mijn profiel en fotoboek.
Neuh. De gemeenschappelijk eigenschap die we hebben, daar kunnen we eigenlijk weinig aan doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:09 schreef MaJo het volgende:
Ze hebben dezelfde studie gedaan?
Daar kan je wel wat aan doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Zelfde haarkleur?
Allemaal blank dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat aan doen.
Nogmaals, ben oer-Hollands. Wie weet past een van jullie ook wel in het rijtje thuis, maar dat zou erg toevallig zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Allemaal van dezelfde afkomst?
Bedankt, mn speakers stonden nog vol openquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:11 schreef MaJo het volgende:
Oh willen jullie nog even hier op klikken? Ik ben jullie eeuwig dankbaar![]()
![]()
![]()
Roosevelt is ook van Nederlandse afkomst. En dat had van die anderen net zogoed kunnen zijn. Of verre Deense voorouders ofsoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nogmaals, ben oer-Hollands. Wie weet past een van jullie ook wel in het rijtje thuis, maar dat zou erg toevallig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |