Vreemdgaan verraden: Done or Not done..?
Tja, niet meteen oordelen, wel ff doornemen, daar er voors en tegens staan.
Zie eventueel voorgaande topics
hier en
hier.Ik word zeer moeilijk verliefd en ben weer verliefd op een oude vlam, die na 8 jr huwlijk een nieuwe vriend heeft.
Er is geen obstakel om weer te beginnen, daar er geen wrijving was toen het uitraakte, maar ik stopte vanwege persoonlijke problemen.
Na 7 jr (3jr geleden) zagen wij elkaar en het was vuur en vlam, zij was toen nog getrouwd, ik in een relatie en we zijn meerdere keren met elkaar vreemdgegaan.
Dit wil ik niet goedpraten, maar gedane zaken nemen geen keer.
Na haar scheiding hebben we het vaker gedaan, tot afgelopen Sept zo'n 5X, maar wel erg veel mailcontact.
Afgelopen Juli had ik eindelijk de ballen om mijn (ongelukkige) relatie te beindigen, maar nu heeeft zij weer iets meer dan een jaar een vriend.
Na begin September elkaar gezien te hebben, hebben we het vanwege de wederzijdse aantrekkingskracht weer gedaan bij mij.
Die (erg sterke) aantrekkingskracht lijkt nooit weg te zijn geweest.
Zij heeft 2 kinderen uit het huwelijk, en heeft mij aangegeven dat die belangrijk zijn bij toekomstige partner.
Zij gaf signalen aan als: onze sex is pure chemie, hoe zou ik het zien als ik een vader moest worden van haar kinderen, als ze me zag verliefd te zijn, vroeg me: wat nu? etc.
Ik had toen de ballen niet mijn relatie te beindigen, en nu lijkt zij het zelfde te hebben.
Ik wil er volledig voor gaan, mét haar kinderen, maar zij lijkt de sprong in het diepe niet te kunnen maken,
en het ziet er naar uit dat ze in de korte toekomst gaat samenwonen.
Laatste weken krijg ik maar mondjesmaat mail, ondanks we hartstochtelijke keren hebben gekend, 4X sinds begin September, laatse keer vorige week.
Ik weet dat ze het er erg moeilijk mee heeft, omdat ik en zij ook van gedachte zijn dat we voor elkaar bestemd zijn, maar toch lijkt het offer haar te groot te zijn, misschien angst dat het in verder verloop niets word, maar ik weet echt wat ik nu wil met m'n leven: haar.
Kortom, we lijken geschapen voor elkaar, alleen lijkt het onbekende haar tegen te houden.
Nu ben ik normaal erg goedig van aard, en zou nooit iemand opzettelijk iets aan (kunnen) doen, of kwaad doen.
Maar nu besluipt met toch zo'n gevoel... niet echt kwaad doen, maar 't lot een handje helpen?
Is in de liefde niet alles geoorloofd...?
Done or Note Done-->
Is het een optie haar huidige vriend op de hoogte te brengen van haar vreemdgaan,
en zo het lot een beetje te sturen...?