abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42970174
Vreemdgaan verraden: Done or Not done..?

Tja, niet meteen oordelen, wel ff doornemen, daar er voors en tegens staan.
Zie eventueel voorgaande topics hier en hier.

Ik word zeer moeilijk verliefd en ben weer verliefd op een oude vlam, die na 8 jr huwlijk een nieuwe vriend heeft.
Er is geen obstakel om weer te beginnen, daar er geen wrijving was toen het uitraakte, maar ik stopte vanwege persoonlijke problemen.
Na 7 jr (3jr geleden) zagen wij elkaar en het was vuur en vlam, zij was toen nog getrouwd, ik in een relatie en we zijn meerdere keren met elkaar vreemdgegaan.
Dit wil ik niet goedpraten, maar gedane zaken nemen geen keer.
Na haar scheiding hebben we het vaker gedaan, tot afgelopen Sept zo'n 5X, maar wel erg veel mailcontact.
Afgelopen Juli had ik eindelijk de ballen om mijn (ongelukkige) relatie te beindigen, maar nu heeeft zij weer iets meer dan een jaar een vriend.
Na begin September elkaar gezien te hebben, hebben we het vanwege de wederzijdse aantrekkingskracht weer gedaan bij mij.
Die (erg sterke) aantrekkingskracht lijkt nooit weg te zijn geweest.
Zij heeft 2 kinderen uit het huwelijk, en heeft mij aangegeven dat die belangrijk zijn bij toekomstige partner.
Zij gaf signalen aan als: onze sex is pure chemie, hoe zou ik het zien als ik een vader moest worden van haar kinderen, als ze me zag verliefd te zijn, vroeg me: wat nu? etc.
Ik had toen de ballen niet mijn relatie te beindigen, en nu lijkt zij het zelfde te hebben.
Ik wil er volledig voor gaan, mét haar kinderen, maar zij lijkt de sprong in het diepe niet te kunnen maken,
en het ziet er naar uit dat ze in de korte toekomst gaat samenwonen.
Laatste weken krijg ik maar mondjesmaat mail, ondanks we hartstochtelijke keren hebben gekend, 4X sinds begin September, laatse keer vorige week.
Ik weet dat ze het er erg moeilijk mee heeft, omdat ik en zij ook van gedachte zijn dat we voor elkaar bestemd zijn, maar toch lijkt het offer haar te groot te zijn, misschien angst dat het in verder verloop niets word, maar ik weet echt wat ik nu wil met m'n leven: haar.
Kortom, we lijken geschapen voor elkaar, alleen lijkt het onbekende haar tegen te houden.

Nu ben ik normaal erg goedig van aard, en zou nooit iemand opzettelijk iets aan (kunnen) doen, of kwaad doen.
Maar nu besluipt met toch zo'n gevoel... niet echt kwaad doen, maar 't lot een handje helpen?
Is in de liefde niet alles geoorloofd...?

Done or Note Done-->
Is het een optie haar huidige vriend op de hoogte te brengen van haar vreemdgaan,
en zo het lot een beetje te sturen...?
pi_42970575
En hoe denk je dat haar verraden jouw situatie kan verbeteren?
Wat wil je daarmee bereiken?
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:25:44 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42970582
Not done
same here...
meiske gaat vreemd met mij.. vriend weet van niets,
IK ga het hem niet vertellen.. maar na 2 maanden push ik
haar toch wel om het hem te melden, want ik heb geen zin
de vaste scharrel te zijn
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_42970637
Ik zou het absoluut niet doen als ik jou was. Op die manier grijp je wel heel rigoreus in in háár leven. Dit is haar probleem, zij moet kiezen en je hebt niet het recht om dat voor haar te doen.

Dat je niets liever wil dan dat zij voor jou kiest begrijp ik, maar met zo'n actie wordt ze misschien wel zo (terecht) boos dat je naar een toekomst samen kunt fluiten...
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_42970648
Zoiets van: "Hey dude, ik heb je vrouw de laatste 10 jaar regelmatig geneukt!".

Ik zal je een hint geven:
censuur :O
pi_42970678
Even hoor, maar als jij de "minnaar" bent, denk je dan niet dat jou hetzelfde kan gebeuren met de dame in kwestie als jij de "vaste vriend" bent
Speak only if it improves upon the silence....
pi_42970735
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef BYM het volgende:
Even hoor, maar als jij de "minnaar" bent, denk je dan niet dat jou hetzelfde kan gebeuren met de dame in kwestie als jij de "vaste vriend" bent
De vraag is of-ie dat erg vindt, tenslotte doet ze het nu ook met andere gozers...
censuur :O
pi_42970816
Waarom kon dat niet in het andere topic?

Ik vind overigens dat je haar niet moet verraden. Of ze het vreemdgaan opbiecht of niet is aan haar
pi_42970911
ik zou het gewoon vertellen, eerlijkheid duurt het langs
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:38:37 #10
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_42970932
Gewoon zeggen ,joh!
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_42971162
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:25 schreef MinderMutsig het volgende:
En hoe denk je dat haar verraden jouw situatie kan verbeteren?
Wat wil je daarmee bereiken?
Ehh dan hoeft zij het verbreken van haar huidige relatie niet te doen?
Waardoor wij uiteraard vrij baan hebben...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:47:15 #12
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_42971185
Laat je betrappen.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_42971206
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:25 schreef GSbrder het volgende:
Not done
same here...
meiske gaat vreemd met mij.. vriend weet van niets,
IK ga het hem niet vertellen.. maar na 2 maanden push ik
haar toch wel om het hem te melden, want ik heb geen zin
de vaste scharrel te zijn
Ik ook niet, maar als ik op die manier ga pushen, push ik haar weg denk ik, daar het huidige lekker veilig is natuurlijk
pi_42971260
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:27 schreef gathering_storm het volgende:
Ik zou het absoluut niet doen als ik jou was. Op die manier grijp je wel heel rigoreus in in háár leven. Dit is haar probleem, zij moet kiezen en je hebt niet het recht om dat voor haar te doen.

Dat je niets liever wil dan dat zij voor jou kiest begrijp ik, maar met zo'n actie wordt ze misschien wel zo (terecht) boos dat je naar een toekomst samen kunt fluiten...
IDD.
Maar waarom geen 'recht'? Dat vreemdgaan (weer) is ook geen 'recht' naar haar vriend..?

Maar als zou gebeuren via een slinkse wijze die niet naar mij zou leiden..?
pi_42971292
Not done.

Het is haar beslissing om het niet of wel te vertellen, niet de jouwe.
pi_42971358
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef BYM het volgende:
Dat weet je nooit, maar als je beide (heb ze aangegeven) idee heb bestemd te zijn, en ik de rode draad lijkt te zijn...
pi_42971378
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef Tweet2 het volgende:

[..]

IDD.
Maar waarom geen 'recht'? Dat vreemdgaan (weer) is ook geen 'recht' naar haar vriend..?
Gaan we ineens edelmoedig doen? Het siert je niet

Waarom wil jij uberhaupt een relatie met een vrouw die geen recht doet aan haar partners?
quote:
Maar als zou gebeuren via een slinkse wijze die niet naar mij zou leiden..?
Dan heb je voor altijd een geheim tussen jullie instaan.
pi_42971457
quote:
De vraag is of-ie dat erg vindt, tenslotte doet ze het nu ook met andere gozers...
Ehh, vind dat niet fijn nee, maar ik was niet vrij toen zij dat kwam, en ik was toen nog niet openhartig genoeg geweest, dus zij ging verder..
pi_42971465
ik zou je echt helemaal de tyfus schelden, en dan je dumpen.

liever alleen dan met iemand die de boel denkt te mogen saboteren.

of zou jij het ook prima vinden als een vriendin van jou de man van jouw minnares in zou lichten, want hey, in de liefde is alles geoorloofd, dus ook met die insteek, opkomen voor de bedrogene.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42971477
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:37 schreef Milou__ het volgende:
ik zou het gewoon vertellen, eerlijkheid duurt het langs
Wat vertellen?
pi_42971498
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:38 schreef jehovaguerilla het volgende:
Gewoon zeggen ,joh!
Aan wie?
pi_42971534
Okay, even een korte samenvatting voor mn eigen beeld:
Ze was getrouwd en had al 2 kinderen. Toch gaat ze vreemd met jou.
Nu heeft ze een nieuwe vriend. Ze gaat nog steeds vreemd met jou.

Wát geeft jou uberhaupt het idee (of de garantie) dat ze niet vreemd zou gaan op het moment dat ze voor jou kiest (al dan niet een handje geholpen om haar huiidige relatie naar de klote te jagen).

Ooit al eens van het spreekwoord once a cheat, always a cheater gehoord?
Zulke mensen zijn leuk en aardig om een keer te fleppen, maar doe jezelf een lol en laat het daar dan verder ook bij. Daar wil je echt geen serieuze relatie mee aangaan.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_42971541
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:47 schreef Intergalactrick het volgende:
Laat je betrappen.
Dat word lastig, tijd dringt, mailcontact is laag, daar ze twijfels heeft, en mij niet spreken uiteraard makkelijker is.
pi_42971567
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef Duiveltja het volgende:
Not done.

Het is haar beslissing om het niet of wel te vertellen, niet de jouwe.
Waarom niet?
Het is niet zijn beslissing ook belazerd te worden..?
pi_42971588
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:54 schreef milagro het volgende:
ik zou je echt helemaal de tyfus schelden, en dan je dumpen.

liever alleen dan met iemand die de boel denkt te mogen saboteren.
Milagro.....mag ik hieruit concluderen dat je open staat voor vreemd gaan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')