abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46430771
%@(@#@%^#$^@#(@)@_@+^#$0_*_^$*^@(^@ 2-2
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_46486120
Status van de werkzaamheden:

http://www.tuttonapoli.net/index.php?action=read&idnotizia=18330

En je kunt inmiddels bij Unibet gokken op wanneer het stadion weer open zal zijn voor seizoenkaarthouders
pi_46636558
Mooie wedstrijd van Napoli vandaag! Ik vond het dikverdiend en er werd behalve drie keer gescoord ook goed verdedigd. Hopen op een stuntje maandag.

Digger ik heb die DVD-special gekocht van Napoli - Juve coppa Italia ('la partita perfetta'), ben benieuwd. Komende donderdag komt er een eerste, wekelijkse column uit over Napoli/Curva A in het blad TED (www.ted.nl). Zo ongeveer datgene wat jullie vorig seizoen hebben gelezen, alleen een stuk korter.

Wel lastig schrijven zonder op de Curva A te staan.........
Is er nog nieuws over het toelaten van bezoekende supporters tijdens de wedstrijden?
pi_46648827
Smook: als je weer in NL bent: Hou me aanbevolen voor een kopie.

Wedstijd gisteren was goed, de Zerbi wederom de uitblinker, alleen weer een gele kaart. Hij pakt gele kaarten alsof ie een bikkelharde verdediger is. Minpunt dus.

Cannavaro maakte gelukkig de 1-1 want bij de 1-0 vond ik hem de fout ingaan, nam de dekking totaal niet over.
Verder bijzonder gunstig dat Mantova verloren heeft, dat doen ze namelijk niet zo vaak.

Volgende week Spezia thuis, dat de laatste weken veel gelijk speelt.
Wellicht dan weer alleen seizoenkaarthouders die toegang krijgen, verder over losse kaartverkoop en fans van de bezoekende partij nog niks concreets bekend.
pi_46671786
http://www.gazzetta.it/iniziative/maradona/

Altijd leuk, zeker ook de filmpjes, kan die goals nooit te vaak zien.
pi_46782925
Een kort bericht over de "vorderingen" van de werkzaamheden om San Paulo in orde te krijgen:
quote:
San Paolo, rubate schede magnetiche per i tornelli
Dopo aver gią rubato delle sacchette di cemento, i soliti ignoti prelevano anche le schede magnetiche per i tornelli.

Fatto increscioso nei pressi della zona antistante lo Stadio San Paolo di Napoli, dove in questi giorni si stanno effettuando dei lavori per mettere a norma l' impianto. Dopo che nella scorsa notte, ignoti hanno rubato alcune sacchette di cemento, adesso č stata la volta delle schede magnetiche che dovevano essere utilizzate per i tornelli.
Ik weet SMOOK z'n reactie al: "Sja, wat had je anders verwacht, it is wel Napoli waar we het over hebben he?"

pi_46782982
Als je trouwens een bewijs kunt faxen dat je 100% invalide bent, mag je wel al San Paulo in SMOOK.

Napoli, live vanuit een rolstoel in de Curva A

pi_46799277
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef DIGGER het volgende:
Een kort bericht over de "vorderingen" van de werkzaamheden om San Paulo in orde te krijgen:
[..]

Ik weet SMOOK z'n reactie al: "Sja, wat had je anders verwacht, it is wel Napoli waar we het over hebben he?"

Wat een stad....
Volgens Guido moeten de elektrische toegangspoorten uit Duitsland komen. Dat gaat het 'snelst'. Verrassend, ook het vuilnis gaat tegenwoordig naar Duitsland.

Het eerste verhaal over Napoli is uit, je kunt het lezen op www.ted.nl, pagina 13.

Ciao!
pi_46800167
Super!
pi_46802279
Leuk stukje.

Die diefstallen kun je wellicht meenemen in een volgend stukje, omdat het zo kenmerkend voor Napoli is.

En bovenaan boeit mij niet zo, zolang de nr. 3 maar wat verder weg staat, want Juve wordt toch kampioen.
pi_46816634
Best leuk nieuws dit:

"Ik ben ontzettend gelukkig bij Real Madrid," vertelde Cannavaro tegenover het Spaanse ABC. "Ik weet niet wat de precieze plannen van de club zijn, maar ik heb mij voorgenomen om de resterende twee jaar dat ik hier onder contract sta uit te dienen. Daarna zou ik voor minstens een jaar terug willen keren bij mijn oude liefde Napoli."
pi_46818705
400 stewards in training, 6 poortjes die aangekomen zijn om geinstalleerd te worden, het wordt gebracht als spectuculair nieuws, elke Nederlander zal denken "Is dat nou zo bijzonder".

Nou eigenlijk wel ja, voor de gemiddelde Napolitaan in elk geval

En Canna terug naar Napoli, dubbel gevoel, want het is lang niet altijd een succes, iemand die op het einde van z'n loopbaan terugkeert op het oude nest. Maar hij heeft natuurlijk wel een dijk aan ervaring wat hij gebruiken kan op de jonge gasten.
pi_46864911
En we zijn weer open voor publiek!

Niemand weet hoe, de werkzaamheden zijn niet helemaal af.
Er gaan aan geruchten dat nu het stadion weer open is, die ook nooit afgemaakt zullen worden.

FORZA NAPOLI!
pi_46870522
Las vandaag een prachtig stukje in de papieren ted!
Kreeg onmiddelijk heimwee naar de Tangenziale...
pi_46887186
Slechte wedstrijd, maar who cares?

3 belangrijke punten, morgen Juve - Piacenza, een zege voor Juve betekent een kloof van 5 punten op de nr. 3, een gelijk spel betekent koploper

SMOOK weet vast en zeker waarom de gehele Curva A spandoekloos was, terwijl de Cuva B wel de gebruikelijke doeken had hangen?
pi_46889340
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Die nieuwe tornelli gingen als een trein. Ik heb nog nooit de Curva A zo netjes in de rij zien staan. Wat was de Zerbi goed zeg in de eerste twintig minuten, daarna ging het minder. Bucchi was dramatisch vandaag, jammer, ik vind het een geschikte vent. Nu toch al drie wedstrijd op rij gescoord. Ik had trouwens op zicht het idee dat er minimaal 25.000 toeschouwers waren, heel wat meer dan de 20.000 seizoenkaarthouders.

Digger, weet jij iets van het meenemen van supporters naar uitwedstrijden? Kunnen we naar Rimini?
pi_46898429
Weet ik eerlijk gezegd niet SMOOK. Het is in elk geval wel een verdomd belangrijke wedstrijd, win je deze dan laat je Rimini als concurrent toch wel ver genoeg achter (gat zou dan 11 punen worden). Rimini is wel thuis ongeslagen ondanks dat ze al veel van de top ploegen thuis gehad hebben.
Napoli zelf nu 16 wedstrijden ongeslagen e ook nog eens 3 wedstrijden op rij > 1 keer gescoord (dat lukte in de hele 1e seizoenshelft maar 2 keer, meer dan 1 keer scoren).

Volgens mij mogen er nog geen uit-fans naar Rimini, maar ik weet niet wat ze daar van de week nog allemaal doen. Kan me in ek geval voorstellen dat het uit-vak lang niet zo snel in orde gemaakt wordt als het thuis vak.

Mbt die spandoeken viel het me gewoon op, er waren op de Curva A totaal geen spandoeken (Mastiffs, Maseria Ultra, Spaans kwartier etc) die er normaal altijd hangen) En ook de grote vlaggen ontbraken. Zag alleen bovenin bij het stuk van de Vecchi Lions af en toe een groot spandoek hangen waarvan de tekst me te snel ging.

Op de Curva B was de Fedayn wel gewoon zichtbaar aanwezig.

De Zerbi was alleen het 1e kwartier goed, daarna juist waardeloos veel te veel en opzichtig op zoek naar overtredingen en veel te veel praten erbij. En in een hele sportieve wedstrijd krijgt hij dus wederom geel voor protest tegen een overtredinkje op een totaal onbelangrijke plek en daarna de bal even wegtikken. Weet niet welke spelerhet was, maar die kwam hem even de les lezen en het publiek vond het ook niks.

Bucchi: Ik blijf erbij, hij is een goede spits maar niet in het speltype. Op het moment dat hij wordt aangespeeld, trekken de spelers op wie hij zou kunnen/moeten afspelen naar hem toe. 1 druk vol centrum dus. De overige spelers zouden dan juist de ruimte moeten ingaan, goed aanspeeldbaar zijn.

Vond Bogliacino de MOTM aan Napoli zijde, maar was eigenlijk meest onder de indruk van Guzman van Spezia (Eigendom Juve). Scarlato speelde ook een goede partj voor Spezia.

En dan nog dit: Napoli lanceerde gisteren de nieuwe officiele website, denk dat de heer Krol het intro wel kan waarderen: http://www.sscnapoli.it/

[ Bericht 6% gewijzigd door DIGGER op 04-03-2007 08:28:00 ]
pi_46920308
  zaterdag 10 maart 2007 @ 16:07:15 #219
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_47125839
Juve !
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_47166820
1 punt is niet slecht, maar zo'n pingel weggeven natuurlijk wel.

Gelukkig wonnen alleen Piacenza & Bologna dus er is feitelijk geen schade op de ranglijst.

Wel voor aanstaande dinsdag: Maldonado, Cannavaro, Gatti & Domizzi zijn allen geschorst. Er zal dus een hele nieuwe verdediging staan om Schwoch op te vangen en dat zal lastig zat worden: als Vicenza het hele seizoen zou spelen zoals sinds de winterstop, dan stonden ze op een play-off plek.
pi_47236203
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:50 schreef vi.nl het volgende:
Juventus vergroot voorsprong op Napoli

13/3/2007 17:50

Juventus heeft dinsdagmiddag zijn voorsprong op nummer twee Napoli vergroot tot drie punten. Waar de Napolitanen punten verspeelde bij Vicenza, bleek Juve net iets sterker dan Treviso.
Juventus won met 1-0 van het taaie Treviso dankzij een treffer van Raffaele Palladino. De jonge aanvaller besliste de ontmoeting twintig minuten voor het eindsignaal, door te scoren na een vrije trap van Valeri Bojinov.

De naaste concurrenten van Juventus verloren punten. Napoli speelde gelijk bij Vicenza (0-0), Piacenza verloor bij Verona (3-1) en Bologna speelde gelijk bij Modena (1-1). Genoa is hierdoor de nieuwe nummer drie. Maar deze club heeft al een achterstand van zes punten op koploper Juventus.
Toch weer jammer dat Napoli punten laat liggen.
*
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:53:27 #222
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_47237468
Ja het is jammer dat Napoli zo moeizaam scoort soms.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_47244466
Wedstrijd was barslecht, maar toch, Juve moet je niet naar kijken, Piacenza verliest, Brescia verliest, Mantova speelt gelijk, Bologna speelt gelijk, alleen Genoa wint van de concurrentie voor plek 2. Dus op zich is een punt niet onaardig gezien de vorm van Vicenza en de vele schorsingen.

Volgende wedstrijd Crotone uit, dat is een match die je weer moet winnen want die draaien gewoon ruk.
pi_47825665
Derby dell Sud tegen Bari op het programma, San Paulo weer geheel open voor publiek.
Na de blamerende nederlaag bij Crotone moet er gewoon gewonnen worden.
pi_48038126
Het is wel erg stil geworden in deze mooie topic. Digger en Smook, praat ons weer eens bij over het reilen en zeilen van de club. Gezien de stad wordt het nog een hele spannende ontknoping!

Gelukkig vandaag wel weer een column in de Ted. Smook, hulde hiervoor.
pi_48053579
Ja, het is hier inderdaad vrij rustig geworden.
Afgelopen zaterdag ook nog een stuk in de krant over (de maffia) in Napels... Is nu ook een boek over verschenen en in de schrijver leeft tegenwoordig onder politie bescherming, weet jij daar iets van Smoo, of is dat opgeblazen? Het boek het Gomorra...
pi_48056070
Komende 2 wedstrijden worden cruciaal: Bologna uit, Juventus uit. Zware wedstrijden en als je na deze 180 minuten met lege handen staat, wordt plek 2 ineens bijna onmogelijk.

Naast voor Napoli zelf, zullen deze wedstrijden ook voor Reja cruciaal worden, zo lijkt het. De Laurentiis was tegen bari in de rust al vertrokken, reden voor veel speculatie over een dreigend einde voor Reja.

Mbt het stukje in Ted: Laatste thuisnederlaag in San Paulo, als je even louter naar de competitie kijkt, was tegen Chieti, ergens in Oktober 2004 meen ik.

Later alleen nog die bekermatch tegen Roma verloren, de rest louter gewonnen of gelijk gespeeld.
pi_48056758
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:45 schreef o9_Franky het volgende:
Ja, het is hier inderdaad vrij rustig geworden.
Afgelopen zaterdag ook nog een stuk in de krant over (de maffia) in Napels... Is nu ook een boek over verschenen en in de schrijver leeft tegenwoordig onder politie bescherming, weet jij daar iets van Smoo, of is dat opgeblazen? Het boek het Gomorra...
Welke krant? Nog ergens een link te vinden?
pi_48063161
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef DIGGER het volgende:

Naast voor Napoli zelf, zullen deze wedstrijden ook voor Reja cruciaal worden, zo lijkt het. De Laurentiis was tegen bari in de rust al vertrokken, reden voor veel speculatie over een dreigend einde voor Reja.

Mbt het stukje in Ted: Laatste thuisnederlaag in San Paulo, als je even louter naar de competitie kijkt, was tegen Chieti, ergens in Oktober 2004 meen ik.
Ik zit al weken te zoeken naar mijn wachtwoord en die emails met herinneringen van FOK kwamen maar niet aan. Even een nieuwe account gemaakt.

Digger bedankt voor de correctie. Hoe is het met de kleine fan?

Nieuws: http://www.tuttonapoli.net/index.php?action=read&idnotizia=19167
Nieuwe dieptepunten compilatie van de Curva A: http://www.youtube.com/watch?v=sNp6hHrDRoI

Inmiddels zit ik al in Firenze voor de wedstrijd van Bologna voor morgen. Belooft een mooie en inderdaad cruciale pot te worden. Voor Napoli, voor Bologna en zeker voor Reja. De thuiswedstrijd tegen Bari was erg slecht. Te slecht.

De kaartverkoop in Napels voor Bologna loopt via een bankketen (Populare Novara). Handig, al die Napoli fans in je bankfiliaal. Ook leuk voor de normale klanten die geld komen opnemen. De kaarten voor Juve verlopen via de Box Office. In Napels zijn er twee verkooppunten, waarvan er 1 gisteren zonder afdrukpapier zat.

pi_48086777
Juventus gelijk FT en Napoli na 26 minuten met 0-1 voor...
Feyenoord Rotterdam | RAFC | West Ham United
pi_48087098
Goedzo, hou ons op de hoogte.
*
pi_48089206
Rust was 0-3 voor Napoli, nu 8 minuten voor tijd 2-3
Hopen dat ze het niet verspelen...
pi_48089949
2-3 FT. Rimini verloren dus gaat fijn
pi_48090019
Mooi, Juventus gelijk en Napoli gewonnen. Gaat hopelijk nog spannend worden met Napoli bovenin.
*
pi_48146737
Morgenavond winnen en zaterdag, met Genoa-Bologna op het programma, tegen Pescara ook winnen en dan worden er goede zaken gedaan, zou je zo zeggen, he......
pi_48147973
Promotie zou mooi zijn. Na 1 seizoen serie B gelijk doorstoten naar A.
pi_48154962
Ik ben al blij als Napoli een punt pakt tegen Juve morgen (aftrap 17.30 uur trouwens, kut tijdstip).

Nu si Juve wel aardig in het verspelen van Punten, maar meestal staan ze de week erna, zeker tegen de beter voebtallende ploegen, er weer.

Maar goed, Bologna, Piacenza, Rimini, allemaal nul punten vrijdag en komend weekend is het Genoa - Bologna.

Het duurt nog wel even en er kan nog veel gebeuren, maar de laatste speelronde is het Genoa - Napoli, tussen 2 vreselijk goed bevriende clubs/supportersschares. Zal toch niet gebeuren dat die wedstrijd uitsluitsel gaat geven over plek 2....
pi_48189440
quote:
Op 10/4/2007 20:01 schreef de VI het volgende:
Juve neemt met tien man hobbel Napoli

10/4/2007 20:01

De terugkeer in de Serie A is weer een stuk dichterbij gekomen voor Juventus. De Turijnse formatie wees een aanval van Napoli af (2-0).

Na een sterk openingskwartier van Napoli controleerde Juventus de wedstrijd, hetgeen tot uitdrukking kwam in de openingstreffer van Mauro Camoranesi (foto). De middenvelder kopte na achttien minuten raak uit een voorzet van Pavel Nedved.
Alessandro del Piero verdubbelde kort na rust de marge, een verdiende score gezien het overwicht. Omdat niet veel later Claudio Marchisio na een late overtreding op Napoli-middenvelder Fabio Gatti een rode kaart incasseerde, kreeg Juventus het nog moeilijk. Maar ook met een man minder hield de ploeg van Didier Deschamps stand.

Napoli had bij overwinning in Turijn de tweede plaats overgenomen van Genoa, dat echter met een achterstand van zeven punten de voornaamste achtervolger van Juventus blijft. Het seizoen in de Serie B kent nog elf speelrondes.
Héél jammer. Napoli had het nog spannend kunnen maken.
*
  woensdag 11 april 2007 @ 08:00:32 #239
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48204244
Kutzooi..
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_48210674
Hoewel het niet goed uitkomt, overweeg ik nu toch sterk om toch naar Genua - Napoli te gaan. Kan wel eens een historische wedstrijd worden.

Iemand enig idee of en zo ja hoe kaarten te regelen zijn?
pi_48233981
1: Laatste speelronde is in elk geval allemaal gelijke tijd aftrap dus geen gezeik met geschuif voor TV

2: Dat lijkt me vrijwel onmogelijk want deze match zal tzt op zeker uitverkocht zijn, maar als je het proberen wilt, probeer het via Genoa, schrijf ze aan.
http://www.genoacfc.it/biglietti.asp voor een overzicht vanstadion en ticketprijzen http://www.genoacfc.it/contatti.asp is de contact info (geen e-mail helaas). Misschien weten ze evt in de Genoa store wel raad (weet niet hoe goed hun Engels daar is).

Als ik de website moet geloven van Genoa zouden hun tickets via http://www.listicket.it te koop moeten zijn (Website van de Lottomatica, grote gokboer), maar daar zie ik geen Genoa vermeld staan dus of dat klopt weet ik niet, ik denk dat je aangewezen bent op een Lottomatica shop - zie http://www.genoacfc.it/lottomatica.asp (maar dan zijn ze al uitverkocht als je er bent) dus enige optie is Genoa zelf en/of de Clubstore contacten voor info/hulp

Via Napoli hoef je het niet te proberen, die kunnen gemakkelijk het Stadion volkrijgen met louter eigen fans als dat zou kunnen.
pi_48247222
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:00 schreef Sethje het volgende:
Kutzooi..
Ik vond Napoli goed tegen Juventus, op een lijdende fase in de eerste helft na. Jammer dat we niet konden scoren in het eerste kwartier na de rode kaart, dat had een spannend slot opgeleverd. Zaterdag thuis tegen Pescara moet er eenvoudig gewonnen worden. Er wordt in Napoli veel gesproken over het halen van de derde plaats, daarmee zouden de play-offs bijna zeker gewonnen worden.

Digger: weer een foutje in het artikel van deze week, Busiello is uiteraard de leider van de Curva B en niet die van A.....
pi_48251673
Ik vond Napoli ook goed, met wat meer geluk was er een punt gehaald, misschien zelfs wel wat meer.
3 keer Juventus gehad, na pingels gewonnen in de beker, thuis een punt, uit helaas niks, toch niet onaardig.

Pescara moet inderdaad soepel opzij gezet kunnen worden. Laatste weken waren ze in redelijke vorm maar de nederlaag bij Treviso is daar hard aangekomen. Denk alleen niet dat ze komen om te voetballen dus het zal wel lastig zijn door zo'n handbalverdediging te komen.

Nog 5 en een halve week, dan zit ik zelf weer in het stadion en m'n zoontje gaat dan voor het eerst mee. De belangrijkste teksten kent ie al, "Qui non salta e bianconero" "O mamma mamma mamma" en Nino D'Angelo's lied over de club.

Btw Smook, waarom plaatst je de colums ook niet gewoon hier als tekst?
pi_48257248
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Nog 5 en een halve week, dan zit ik zelf weer in het stadion en m'n zoontje gaat dan voor het eerst mee. De belangrijkste teksten kent ie al, "Qui non salta e bianconero" "O mamma mamma mamma" en Nino D'Angelo's lied over de club.
Btw Smook, waarom plaatst je de colums ook niet gewoon hier als tekst?
Welke wedstrijd is dat?
Hebben jullie zin om een pasta te komen eten?
pi_48257343
Dit zijn de links van de laatste drie columns:

6 april 2007 - Bologna - Napoli 2-3
http://www.ted.nl/krant/article.aspx?id=181

31 maart 2007 Napoli - Bari 1-1
http://www.ted.nl/krant/article.aspx?id=160

17 maart 2007 Crotone - Napoli 2-1
http://www.ted.nl/krant/article.aspx?id=81

Of heb je liever tekst?
pi_48258600
Smook > mooie columns wederom. Omdat er vorige week geen één in stond, had ik alleen gehoopt op een dubbele column met ook je ervaringen in Turijn.

Mag hier ook. Of ben je niet in Turijn geweest?
pi_48259023
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:15 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Of ben je niet in Turijn geweest?
Inderdaad niet geweest. Het papier van de Napolitaanse box-office was op. Toen ik de volgende dag terugkwam was alles al verkocht. Misschien maar beter ook. 2 x 600 + 2 x 900 kilometer in een ruim weekend, daar word je niet blij van.
pi_48289061
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef DIGGER het volgende:
1: Laatste speelronde is in elk geval allemaal gelijke tijd aftrap dus geen gezeik met geschuif voor TV

2: Dat lijkt me vrijwel onmogelijk want deze match zal tzt op zeker uitverkocht zijn, maar als je het proberen wilt, probeer het via Genoa, schrijf ze aan.
http://www.genoacfc.it/biglietti.asp voor een overzicht vanstadion en ticketprijzen http://www.genoacfc.it/contatti.asp is de contact info (geen e-mail helaas). Misschien weten ze evt in de Genoa store wel raad (weet niet hoe goed hun Engels daar is).

Als ik de website moet geloven van Genoa zouden hun tickets via http://www.listicket.it te koop moeten zijn (Website van de Lottomatica, grote gokboer), maar daar zie ik geen Genoa vermeld staan dus of dat klopt weet ik niet, ik denk dat je aangewezen bent op een Lottomatica shop - zie http://www.genoacfc.it/lottomatica.asp (maar dan zijn ze al uitverkocht als je er bent) dus enige optie is Genoa zelf en/of de Clubstore contacten voor info/hulp

Via Napoli hoef je het niet te proberen, die kunnen gemakkelijk het Stadion volkrijgen met louter eigen fans als dat zou kunnen.
Aah, deze even over het hoofd gezien. Thanks voor de info. Info over kaartverkoop had ik gelezen op website van Genua.

Als mijn geheugen me niet in de steek laat hebben ze in het Luigi Ferrari twee uitvakken in twee verschillende hoeken. Is dat nog steeds zo?

Vluchten Frankfurt Hanh - Genua voor dat weekend helaas niet beschikbaar / volgeboekt. Even verder zoeken dus.

Kan 'm toch niet aan me voorbij laten gaan, de dag waarop Napoli terugkeert in de competitie waar het thuis hoort, de Serie A.

PS. Volgende week een docu over het leven van Maradona op de Belg!
pi_48329900
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 19:10 schreef de VI het volgende:
Met nog tien speeldagen te gaan heeft Juventus een voorsprong van zeven punten op de concurrentie. Genoa, dat vrijdag met 3-0 won van Bologna, staat tweede. Napoli was met 1-0 te sterk voor Pescara en volgt op de derde plaats met een achterstand van negen punten op Juventus.
*
pi_48341413
En Piacenza verloor en Mantova liet dure punten liggen tegen Frosinone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')