Ik weet SMOOK z'n reactie al: "Sja, wat had je anders verwacht, it is wel Napoli waar we het over hebben he?"quote:San Paolo, rubate schede magnetiche per i tornelli
Dopo aver gią rubato delle sacchette di cemento, i soliti ignoti prelevano anche le schede magnetiche per i tornelli.
Fatto increscioso nei pressi della zona antistante lo Stadio San Paolo di Napoli, dove in questi giorni si stanno effettuando dei lavori per mettere a norma l' impianto. Dopo che nella scorsa notte, ignoti hanno rubato alcune sacchette di cemento, adesso č stata la volta delle schede magnetiche che dovevano essere utilizzate per i tornelli.
Wat een stad....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef DIGGER het volgende:
Een kort bericht over de "vorderingen" van de werkzaamheden om San Paulo in orde te krijgen:
[..]
Ik weet SMOOK z'n reactie al: "Sja, wat had je anders verwacht, it is wel Napoli waar we het over hebben he?"
Toch weer jammer dat Napoli punten laat liggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:50 schreef vi.nl het volgende:
Juventus vergroot voorsprong op Napoli
13/3/2007 17:50
Juventus heeft dinsdagmiddag zijn voorsprong op nummer twee Napoli vergroot tot drie punten. Waar de Napolitanen punten verspeelde bij Vicenza, bleek Juve net iets sterker dan Treviso.
Juventus won met 1-0 van het taaie Treviso dankzij een treffer van Raffaele Palladino. De jonge aanvaller besliste de ontmoeting twintig minuten voor het eindsignaal, door te scoren na een vrije trap van Valeri Bojinov.
De naaste concurrenten van Juventus verloren punten. Napoli speelde gelijk bij Vicenza (0-0), Piacenza verloor bij Verona (3-1) en Bologna speelde gelijk bij Modena (1-1). Genoa is hierdoor de nieuwe nummer drie. Maar deze club heeft al een achterstand van zes punten op koploper Juventus.
Welke krant? Nog ergens een link te vinden?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:45 schreef o9_Franky het volgende:
Ja, het is hier inderdaad vrij rustig geworden.
Afgelopen zaterdag ook nog een stuk in de krant over (de maffia) in Napels... Is nu ook een boek over verschenen en in de schrijver leeft tegenwoordig onder politie bescherming, weet jij daar iets van Smoo, of is dat opgeblazen? Het boek het Gomorra...
Ik zit al weken te zoeken naar mijn wachtwoord en die emails met herinneringen van FOK kwamen maar niet aan. Even een nieuwe account gemaakt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:48 schreef DIGGER het volgende:
Naast voor Napoli zelf, zullen deze wedstrijden ook voor Reja cruciaal worden, zo lijkt het. De Laurentiis was tegen bari in de rust al vertrokken, reden voor veel speculatie over een dreigend einde voor Reja.
Mbt het stukje in Ted: Laatste thuisnederlaag in San Paulo, als je even louter naar de competitie kijkt, was tegen Chieti, ergens in Oktober 2004 meen ik.
Héél jammer. Napoli had het nog spannend kunnen maken.quote:Op 10/4/2007 20:01 schreef de VI het volgende:
Juve neemt met tien man hobbel Napoli
10/4/2007 20:01
De terugkeer in de Serie A is weer een stuk dichterbij gekomen voor Juventus. De Turijnse formatie wees een aanval van Napoli af (2-0).
Na een sterk openingskwartier van Napoli controleerde Juventus de wedstrijd, hetgeen tot uitdrukking kwam in de openingstreffer van Mauro Camoranesi (foto). De middenvelder kopte na achttien minuten raak uit een voorzet van Pavel Nedved.
Alessandro del Piero verdubbelde kort na rust de marge, een verdiende score gezien het overwicht. Omdat niet veel later Claudio Marchisio na een late overtreding op Napoli-middenvelder Fabio Gatti een rode kaart incasseerde, kreeg Juventus het nog moeilijk. Maar ook met een man minder hield de ploeg van Didier Deschamps stand.
Napoli had bij overwinning in Turijn de tweede plaats overgenomen van Genoa, dat echter met een achterstand van zeven punten de voornaamste achtervolger van Juventus blijft. Het seizoen in de Serie B kent nog elf speelrondes.
Ik vond Napoli goed tegen Juventus, op een lijdende fase in de eerste helft na. Jammer dat we niet konden scoren in het eerste kwartier na de rode kaart, dat had een spannend slot opgeleverd. Zaterdag thuis tegen Pescara moet er eenvoudig gewonnen worden. Er wordt in Napoli veel gesproken over het halen van de derde plaats, daarmee zouden de play-offs bijna zeker gewonnen worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:00 schreef Sethje het volgende:
Kutzooi..
Welke wedstrijd is dat?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Nog 5 en een halve week, dan zit ik zelf weer in het stadion en m'n zoontje gaat dan voor het eerst mee. De belangrijkste teksten kent ie al, "Qui non salta e bianconero" "O mamma mamma mamma" en Nino D'Angelo's lied over de club.
Btw Smook, waarom plaatst je de colums ook niet gewoon hier als tekst?
Inderdaad niet geweest. Het papier van de Napolitaanse box-office was op. Toen ik de volgende dag terugkwam was alles al verkocht. Misschien maar beter ook. 2 x 600 + 2 x 900 kilometer in een ruim weekend, daar word je niet blij van.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:15 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Of ben je niet in Turijn geweest?
Aah, deze even over het hoofd gezien. Thanks voor de info. Info over kaartverkoop had ik gelezen op website van Genua.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef DIGGER het volgende:
1: Laatste speelronde is in elk geval allemaal gelijke tijd aftrap dus geen gezeik met geschuif voor TV
2: Dat lijkt me vrijwel onmogelijk want deze match zal tzt op zeker uitverkocht zijn, maar als je het proberen wilt, probeer het via Genoa, schrijf ze aan.
http://www.genoacfc.it/biglietti.asp voor een overzicht vanstadion en ticketprijzen http://www.genoacfc.it/contatti.asp is de contact info (geen e-mail helaas). Misschien weten ze evt in de Genoa store wel raad (weet niet hoe goed hun Engels daar is).
Als ik de website moet geloven van Genoa zouden hun tickets via http://www.listicket.it te koop moeten zijn (Website van de Lottomatica, grote gokboer), maar daar zie ik geen Genoa vermeld staan dus of dat klopt weet ik niet, ik denk dat je aangewezen bent op een Lottomatica shop - zie http://www.genoacfc.it/lottomatica.asp (maar dan zijn ze al uitverkocht als je er bent) dus enige optie is Genoa zelf en/of de Clubstore contacten voor info/hulp
Via Napoli hoef je het niet te proberen, die kunnen gemakkelijk het Stadion volkrijgen met louter eigen fans als dat zou kunnen.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:10 schreef de VI het volgende:
Met nog tien speeldagen te gaan heeft Juventus een voorsprong van zeven punten op de concurrentie. Genoa, dat vrijdag met 3-0 won van Bologna, staat tweede. Napoli was met 1-0 te sterk voor Pescara en volgt op de derde plaats met een achterstand van negen punten op Juventus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |