Waarom niet. Ooievaars brengen de baby's of is de groei van kool expolsief gestegen? Bewijs maar is dat niet zo isquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef notepad het volgende:
[..]
Voor de geinteresseerden, dat had volgens mij te maken dat er vooral veel geboortes waren in de landelijke gebieden (lees: provincie), en daar leven natuurlijk ook meer ooievaars. Maar om nu te te stellen dat het geboortecijfer afhankelijk is van het aantal ooievaars is natuurlijk niet juist.
Ik heb zelf een hoop boots gepast en uiteindelijk zaten de 32's bij mij het lekkerst. Ik heb behoorlijk brede voeten dus dat klopt dan wel. Ik heb besloten om niet te bezuinigen op m'n boots (ik heb nog geen eigen board) waardoor ze bijna even duur zijn als m'n hele wintersportvakantiequote:Op vrijdag 3 november 2006 14:39 schreef Kentaro het volgende:
[..]
de combinatie van goed en goedkoop gaat meestal niet zo goed samenJe schoenen zijn echt heel belangrijk, waarschijnlijk het belangrijkste deel van je hele set-up.
Doe niet te dikke sokken aan en pas gewoon heel veel schoenen, hou ze een tijdje aan, loop er een stukje op en let goed op knelpunten. Kies een schoen die redelijk stevig is want hij zal na verloop van tijd iets van zijn stijfheid verliezen. Koop ze ook iets aan de krappe kant, het is goed als bij het passen je teen net de voorkant raakt, want ze worden iets ruimer, je loopt ze iets uit.
een advies is lastig te geven, daarvoor verschillen voeten teveel. Merken die goede schoenen maken zijn oa Burton, 32 en Salomon. Salomon's zijn wat smaller, 32's wat breder en Burton zit er tussen in.
Die Lashed zijn mooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:59 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hoop boots gepast en uiteindelijk zaten de 32's bij mij het lekkerst. Ik heb behoorlijk brede voeten dus dat klopt dan wel. Ik heb besloten om niet te bezuinigen op m'n boots (ik heb nog geen eigen board) waardoor ze bijna even duur zijn als m'n hele wintersportvakantie![]()
Maar ik heb al zwakke knieeen dus het leek mij verstandig om maar gewoon voor de hele goede (en dure) te gaan.
Jij gaat op vakantie voor, pak em beet, 300 euroquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:59 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hoop boots gepast en uiteindelijk zaten de 32's bij mij het lekkerst. Ik heb behoorlijk brede voeten dus dat klopt dan wel. Ik heb besloten om niet te bezuinigen op m'n boots (ik heb nog geen eigen board) waardoor ze bijna even duur zijn als m'n hele wintersportvakantie![]()
Maar ik heb al zwakke knieeen dus het leek mij verstandig om maar gewoon voor de hele goede (en dure) te gaan.
inclusief huur is dat lekker cheap jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jij gaat op vakantie voor, pak em beet, 300 euro
Hoe doe je dat
Anyway, goede keuze om daar niet op te bezuinigen. Kentaro zei "waarschijnlijk het belangrijkste" maar naar mijn mening zijn goeie schoenen zeker weten het belangrijkste van allemaal.
Volgens mij heeft mama jou nog wat uit te leggen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:42 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Waarom niet. Ooievaars brengen de baby's of is de groei van kool expolsief gestegen? Bewijs maar is dat niet zo is![]()
best duur, ik betaal 300 inclusief etenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:18 schreef Sport_Life het volgende:
Ik betaal met kerst 350 euro ongeveer, excl voedsel en met eigen materiaal dus. En dan zitten we in een houten challetje![]()
Mijn board zal nog wel een stuk duurder zijn denk ik.
Hear, hear!quote:
quote:
Wel redelijk all-inclusive jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:53 schreef ForumGek het volgende:
Ik had de folder van die sale idd binnengekregen, was het nog wat ?
¤2000, tjah. Als je dat in Januari weet dan kan je er voor gaan sparen en rekening mee houden, dan ben je voor je gevoel niet zo heel veel kwijt ineens. Maar dat is toch wel all-inclusive??
ik heb ook een bus erbij (nou ja, de reis danquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:20 schreef Kentaro het volgende:
[..]
best duur, ik betaal 300 inclusief eten
Buiten de vakanties gaan en in de vakanties meer doen aan je studie. Meer boarden (door kleinere rijen bij de liften), minder irritatie (door minder spastics) en met de studie gaat het primaquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ik heb ook een bus erbij (nou ja, de reis dan) etc. Buiten de vakanties om is het allemaal veel goedkoper, maar ik ga mn studie niet weer in gevaar brengen (vorig jaar maar nét goed gegaan
)
Gewoon goed naar je tentamens plannen als je de wintersport boekt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:10 schreef Sport_Life het volgende:
Vorig jaar had ik een mondeling Spaans in de week dat ik een wintersport vakantie had geboekt, kon met geen enkele mogelijkheid de docent zover krijgen om het een andere keer te doen. Toch maar wezen boarden, en uiteindelijk bleek dat ze die week ziek was, dus mondeling ging niet door. Maar dat wil ik ditkeer dus voorkomen
.
Ik ga met mn vriendin en die wilde absoluut niet tijdens studieweek, dus dan houd het sowieso op helaasquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gewoon goed naar je tentamens plannen als je de wintersport boekt.
En anders jezelf gewoon ziekmelden. Kun je er niets aan doen dat je dat mondeling mist. Vooral als het mondeling op dinsdag is en je meldt je maandag al ziek (vroeger verdachten ze mij er nog wel eens van dat ik het expres deed. vandaar)
Op vakantie met vriendinquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ga met mn vriendin en die wilde absoluut niet tijdens studieweek, dus dan houd het sowieso op helaas.
Zij gaat op ski's en ik heb d'r nog even op een cursus geschopt voor gevorderde skiersquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op vakantie met vriendin
Vrouwen houden alleen maar op...
Of je vriendin moet Hannah Teter heten ofzo
Houd ons op de hoogte!quote:Op zondag 5 november 2006 01:03 schreef ForumGek het volgende:
ookal heb ik een behoorlijke haat/liefde verhouding met mijn zus, ik hoop dat dat goed komt.
Alle 3 topgebieden. Ben in alle 3 geweest (zij het slechts 1 afdaling in Val Tho, degenen die deze reeks wat langer volgen kennen het verhaal) en beviel allemaal prima.quote:Op zondag 5 november 2006 01:03 schreef ForumGek het volgende:
Wij (zus en ik) zijn een klein gebied gewend. Waarbij je dus gewoon alleen maar dezelfde afdaling maakt eigenlijk. Dus dat is niet zo het probleem, alles waar we naartoe gaan is groter dan wat we gewend zijn. Dus wanneer we naar Val Thorens toe gaan hebben we denk ik wel genoeg aan de lift van Val Thorens alleen.
Een hip en vers Aprés ski gebied hoeven we ook niet, we gaan tenslotte buiten de vakantie (19 januari dus) en ons budget laat het waarschijnlijk ook niet toe. (niet als ik eerst nog een nieuw board wil + helm).
Val Thorens is dus iedereen goed over te spreken. Nu nog meningen over Alpe D'huez en Les Deux Alpes. We gaan morgen beslissen aangezien de busritten anders vol zijn en de appartementen, dus het is wel een redelijk vlot besloten vakantie, maar heb er wel zin in !
ookal heb ik een behoorlijke haat/liefde verhouding met mijn zus, ik hoop dat dat goed komt.
Slaap lekker !
Val Thorens is een mooi gebied met super offpiste. Groot dorp met veel winkels en kroegen, maar alles heel goed op het board te bereiken. De pistes van Val Tho zijn erg mooi en gevarieerd. Ze liggen met zijn alle in de hoek van het gebied, dus het is heel duidelijk waar de pas Val Tho ophoudt en de pas Les Menuires begint. Ik zou zelf de noodzaak niet zien om je pas uit te breiden. Dat is vanuit andere plaatsen in het gebied wellicht interessanter. Omdat Val Tho helemaal in de hoek ligt moet je flinke afstanden overbruggen om in andere hoeken van het gebied te komen. Daarvoor heb je een aantal mooie pistes (die je dus vaak moet nemen). Zelfde verhaal dus als je een aantal pistes in het gebied van Val Tho zelf vaak neemt.quote:Op zondag 5 november 2006 10:53 schreef ForumGek het volgende:
Maar je bent in ze alle 3 geweest, en welke beviel jou het meeste?
Dan gaat het dus om drukte bij de lifte, variëteit in de pistes, veel liften (stoeltjes, geen sleepliften), prijstechnisch niet zo duur op de piste als ik daar wat wil eten. Sfeer en of er een funparkje is voor beginners lijkt mij wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |