abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43006434
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:14 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Idd. Op een haar na de halve finales missen is een topprestatie.
Precies.

Als je trouwens op YouTube zoekt naar filmpjes van Ajax in de CL, kom je wel heel erg vaak dat filmpje van de laatste minuut-goal van Inzaghi tegen.
pi_43006466
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:16 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Precies.

Als je trouwens op YouTube zoekt naar filmpjes van Ajax in de CL, kom je wel heel erg vaak dat filmpje van de laatste minuut-goal van Inzaghi tegen.
Doet nog steeds pijn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:19:19 #178
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43006476
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:36 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Heeft ie dat gezegd? Want ik betwijfel of ie nog steeds zo koel reageert als hij Arnesen aan de lijn heeft hangen. Voorlopig hebben we genoeg aan Drogba en Sheva, dus het zal toch wel iets anders worden
Stond toen in dat artikel in het ad, van toen ie net naar Ajax ging. Er stond toen een foto bij van toen ie net bij psv zat en toen had ie chelsea vaantje op z'n kamer. In dat artikel zei ie: Ik vond Chelsea toen een mooie club maar nu niet meer, ze zijn veels te poenerig.
Jawel, je keek.
pi_43006510
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:15 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Dude. Inzaghi flashback!

Auw
pi_43006547
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Auw
Domineren in het San Siro stadion met een briljante Jari
Porcupine Tee - Normal
pi_43006565
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Domineren in het San Siro stadion met een briljante Jari
Idd, we waren er zo dichtbij, verdomme.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:29:09 #182
80382 manny
30 is best veel
pi_43006655
Deze foto heb ik gemaakt toen het nog goed ging daaro......

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_43006708
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef manny het volgende:
DIe Salcido is gewoon een hele goede aankoop net als Simons. Wat dat betreft hebben ze dat gewoon goed op orde daaro. Dat aankoopbeleid is prima ( hoe kan het trouwens dat die Koeman bij ons vooral prutsers kocht ?... blijkbaar heeft PSV dat beter geregeld ofzo ? )

PsVau speelt degelijk en behoorlijk uitgekookt, dus we hebben een serieuze concurent voor de titel.
Salcido is prut
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:53:28 #184
148596 Vicenzo
Ajacied 4 life
pi_43007118
Ik heb behoorlijk veel vertrouwen in vanavond. In ieder geval meer dan de afgelopen jaren bij Heerenveen uit.
Ook in donkere dagen steun ik mijn cluppie: Ajax.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:06:33 #185
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43007383
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

Salcido is prut
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:14:59 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43007548
Als bij PSV Alex wegvalt hebben ze daar ook een gigantisch probleem. Koeman koestert gewoon heel erg veel wrok richting Ajax (en Van Gaal) met dat constante gemekker.

Bij Ajax staat er t.o.v. ADO in elk geval tegenover dat ze bij vlagen van de mat werden gespeeld in de eerste 60 minuten, waar PSV niet kon winnen zonder die ontzettend onsportieve goal van Tardelli.
pi_43007569
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:15 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Dude. Inzaghi flashback!

Jullie zeggen telkens Inzaghi. Doet het te pijn om de goal officieel toe te kennen aan feyenoorder Tomasson. Want dat was de kers op de taart voor mij.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43007621
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:15 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Jullie zeggen telkens Inzaghi. Doet het te pijn om de goal officieel toe te kennen aan feyenoorder Tomasson. Want dat was de kers op de taart voor mij.
Fijn voor je, leuk was dat wij weer konden lachen om de goal van Ambrosini.
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:22:54 #189
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43007706
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:18 schreef StarGazer het volgende:
leuk was dat wij weer konden lachen om de goal van Ambrosini.
Ouch.....
Die doet nog een beetje meer pijn denk ik
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43007840
quote:
Klaas-Jan Huntelaar heeft laten weten dat hij voorlopig bij Ajax zal blijven. De topclubs uit onder andere Spanje en Italië staan in de rij om de jonge aanvaller te contracteren, maar alles wijst er op dat de speler voorlopig in de Amsterdam ArenA zal spelen.

"Die belangstelling is leuk, maar ik ga ervan uit ook volgend seizoen gewoon bij Ajax te spelen", was het nuchtere commentaar van Huntelaar in De Telegraaf. "Ik heb het hier prima naar mijn zin."

Komend weekend speelt Huntelaar met Ajax tegen zijn voormalig werkgever, SC Heerenveen. De aanvaller gaf aan dat het zaterdag een bijzondere wedstrijd zal worden. Mocht het zo zijn dat hij tegen de Friese ploeg scoort, dan zal de jonge voetballer dit naar eigen zeggen niet te uitbundig vieren. "Uit respect voor de supporters ga ik niet als een dolle tekeer."
pi_43007890
Ahhh vak 128 present
pi_43007899
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef VoreG het volgende:

[..]
Laten we het hopen
Porcupine Tee - Normal
pi_43007905
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:14 schreef twi het volgende:
Als bij PSV Alex wegvalt hebben ze daar ook een gigantisch probleem. Koeman koestert gewoon heel erg veel wrok richting Ajax (en Van Gaal) met dat constante gemekker.

Bij Ajax staat er t.o.v. ADO in elk geval tegenover dat ze bij vlagen van de mat werden gespeeld in de eerste 60 minuten, waar PSV niet kon winnen zonder die ontzettend onsportieve goal van Tardelli.
Koeman profiteert gewoon van het fundement wat Hiddink heeft gelegd. Datzelfde deed hij bij Ajax door te profiteren van het fundement van Adriaanse. Toen hij wat langer aan het roer stond ging het de verkeerde kant op, en dat zal bij PSV ook wel gebeuren.
pi_43007996
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Koeman profiteert gewoon van het fundement wat Hiddink heeft gelegd. Datzelfde deed hij bij Ajax door te profiteren van het fundement van Adriaanse. Toen hij wat langer aan het roer stond ging het de verkeerde kant op, en dat zal bij PSV ook wel gebeuren.
Met Koeman ging het mis toen Chivu vertrok en Litmanen + Witschge werden afgedankt. Chivu was de absolute leider van het elftal, met daarnaast Litmanen en Witschge als de ervaren mannen. Het kampioenschap in 2003-2004 werd met afbraakvoetbal behaald, en daarna ging het alleen nog maar meer bergafwaarts.
Porcupine Tee - Normal
pi_43008107
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het ging mis omdat er verkeerde aankopen werden gedaan. Bij PSV staat er toch een goed scoutings apparaat dus dat zie ik niet echt fout gaan.

Ajax heeft het nu ook eindelijk op orde met Van Geel als technisch directeur.
lollig
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:49:30 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43008245
Een goed scoutingsapparaat bij PSV? Tsja, ik vind dat ook wel meevallen. Mede door Hiddinks persoonlijke inbreng heeft PSV 3 erg goede spelers gehaald, waarvan er eentje van Chelsea is, anders had hij blijkbaar niet gehaald kunnen worden. Als het scoutingsapparaat van PSV echt zo fantastisch was, had Huntelaar nu niet bij Ajax gespeeld.
pi_43008343
Huntelaar is een slimme gozer, die blijft echt nog wel want hij wil niet op de bang bij een grote club komen natuurlijk.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:01:11 #198
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_43008476
quote:
Sneijder in januari naar Barcelona

Door: Roy van den Berghe
Volgens het televisieprogamma Barça TV heeft FC Barcelona haar interesse in Wesley Sneijder kenbaar gemaakt. Het team van Frank Rijkaard zou liefst 22 miljoen euro plus Javier Saviola over hebben voor Sneijder.
Eerder gingen er al sterke geruchten dat FC Barcelona de verrichtingen van de tweebenige middenvelder erg nauwlettend in de gaten hield. Nu is de Spaanse landskampioen dus van plan om werk te gaan maken van Sneijder.

Sneijder's huidige club Ajax lijkt mee te willen werken aan een transfer van zijn groeibriljant. Ondanks dat de Oranje-international een belangrijke schakel is in de ploeg van Henk ten Cate weten de Amsterdammers dat Sneijder niet langer te behouden is.

Behalve Wesley Sneijder liet Hans Kraay jr. in het progamma tevens weten dat Frank Lampard opnieuw in de belanstelling staat van de Catalanen. De middenvelder van Chelsea gaf al eerder aan FC Barcelona een erg mooie club te vinden om ooit nog voor uit te komen. Het is echter maar de vraag of Chelsea, dat geen beste verhouding heeft met Barça, wil meewerken aan een transfer van Lampard.
Voetbalprimeur.nl
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_43008535
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:01 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Voetbalprimeur.nl
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:05:53 #200
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_43008563
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:04 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik weet het maar ik dacht ik zet het toch maar in het Ajax-topic.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')