Volgens mij is dat een andere want je ziet die jongen van rechts komen en 1 seconde later komt er 1 van links richting Huntelaar lopen. Maarja lekker boeiendquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:53 schreef mikey99 het volgende:
[..]
volgens mij niet, wan verderop in dat filmpje komt diezelfde ballenjongen rechts het beeld in lopen, en david staat nog links
Vraag Stam dan ook maar, als z'n laatste kunstjequote:Ook Huntelaar beschikbaar voor Olympisch team
27 oktober 2006
Bondscoach Foppe de Haan verzekerde tegenover Omroep Friesland dat Klaas-Jan Huntelaar zich beschikbaar stelt voor de Olympische ploeg op de Olympische spelen van 2008 in Peking.
De momenteel 23-jarige aanvaller, op het moment van de spelen 24, kan vanwege zijn leeftijd niet meer uitkomen voor Jong Oranje, waar hij onlangs afscheid nam. Echter, in het Olympisch team mogen drie dispensatiespelers (ouder dan 23 jaar) uitkomen. Ook Ruud van Nistelrooy (30) stelde zich eerder beschikbaar voor het Olympisch elftal.
Eens.quote:
En terecht.quote:Trainer Austria onder indruk van Ajax
Austria Wenen is diep onder de indruk van de kwaliteiten van Ajax. In Kurier spreekt assistent-coach Josef Michorl van Austria van een "een offensief superelftal met veel individuele klasse."
Austria is op 2 november de komende tegenstander van Ajax in de UEFA-cup. Afgelopen woensdag was Michorl aanwezig bij de met 2-0 gewonnen competitiewedstrijd van de Amsterdammers tegen ADO Den Haag en volgens de Oostenrijker had "Ajax op basis van de kansen met meer doelpunten verschil moeten winnen." Hij roemt verder de technische kwaliteiten van de Ajax-spelers en waarschuwt voor de dreiging die van Ajax uitgaat tijdens standaardsituaties.
Toch denkt Michorl dat de regerend landskampioen van Oostenrijk niet kansloos is tegen Ajax. "Doordat Ajax continu in de aanval is, ontstaat er voor ons ruimte om te counteren."
Dat horen we graag.quote:In Kurier spreekt assistent-coach Josef Michorl van Austria van een "een offensief superelftal met veel individuele klasse."
NU.nlquote:Engelse en Spaanse clubs azen op Huntelaar
Uitgegeven: 27 oktober 2006 14:14
AMSTERDAM - Engelse en Spaanse clubs hebben contact opgenomen met de zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar. Donderdag kwamen er geruchten vanuit Italië dat zowel AC Milan als Internazionale geïnteresseerd zijn in de 23-jarige spits van Ajax. De zaakwaarnemer van Huntelaar liet daarop, in een reactie aan calciomercato.com, weten dat er alleen vanuit Spanje en Engeland interesse is voor de Ajacied.
Volgens Arnold Oosterveer is er enkel sprake van "oppervlakkig" contact en zal Huntelaar het seizoen bij Ajax afmaken. Of de drievoudig international ook de jaren daarna nog bij Ajax zal spelen kon de zaakwaarnemer niet bevestigen.
Huntelaar staat al langer in de belangstelling van internationale topclubs. Vorig jaar scoorde 'The Hunter' voor Ajax twintig keer in 22 optredens. Met een totaal van 33 doelpunten was Huntelaar de meest productieve spits van Europa. Ajax betaalde voor de spits negen miljoen euro aan Heerenveen. Volgens zijn contract mag Huntelaar voor niet minder dan twintig miljoen euro vertrekken.
Klop je het even af?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:38 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel een leuk bedrag houd ajax over als Sneijder en Huntelaar verkocht worden. Gelukkig is de scouting nu eindelijk op orde dat daar niet weer kneuzen voor in de plaats gekocht worden.
Waren Stam, Robben en Van Nistelrooy in het verleden ook niet voor bedragen rond de 20 miljoen verkocht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Het lijkt mij niet realistisch om voor een speler uit de Eredivisie meer dan 20 miljoen te vragen.
Anderlecht vroeg voor Kompany in eerste instantie ook 20 miljoen, en de voorzitter van Lyon barstte werkelijk in lachen uit, 20 miljoen voor een speler uit de Belgische competitie? Dan kijken we wel verder, hoger dan 8 gaan we niet. Paar maanden later ging Kompany voor 8 miljoen naar HSV. Je moet dus uitkijken als club om een absurde prijs te vragen, uiteindelijk heb je daar toch vooral jezelf mee, omdat die speler dan toch een vertrek gaat forceren en voor veel minder de deur uitloopt.
Als er inderdaad een bedrag rond de 20 geboden gaat worden, moet je het doen vind ik. Oh ja, en dan wel in één keer cashen graag en niet in termijnen.![]()
Dat is gewoon onzin. Als alle topclubs in Europa Huntelaar willen hebben dan bieden ze tegen elkaar op en dan kom misschien wel gewoon boven de 30 miljoen uit. Vraag en aanbod heet zoiets.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Het lijkt mij niet realistisch om voor een speler uit de Eredivisie meer dan 20 miljoen te vragen.
Chivu werd ook voor 18 verkocht toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Anderlecht vroeg voor Kompany in eerste instantie ook 20 miljoen, en de voorzitter van Lyon barstte werkelijk in lachen uit, 20 miljoen voor een speler uit de Belgische competitie? Dan kijken we wel verder, hoger dan 8 gaan we niet. Paar maanden later ging Kompany voor 8 miljoen naar HSV. Je moet dus uitkijken als club om een absurde prijs te vragen, uiteindelijk heb je daar toch vooral jezelf mee, omdat die speler dan toch een vertrek gaat forceren en voor veel minder de deur uitloopt.
Als er inderdaad een bedrag rond de 20 geboden gaat worden, moet je het doen vind ik. Oh ja, en dan wel in één keer cashen graag en niet in termijnen.![]()
Voor minder dan 30 miljoen gewoon niet laten gaan. Dan speelt hij nog een paar jaar bij ons en gaat hij maar voor 5 miljoen weg. Ik heb liever het kapitaal op het veld dan op de bankrekening. Het is maar weer afwachten wie er als vervanger gehaald wordt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Ja, en daar was ook voldoende belangstelling voor. Dus dat verhaal van dat opbieden, mjah ik geloof er niet zo in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:50 schreef jna het volgende:
[..]
Chivu werd ook voor 18 verkocht toch?
Voor een spits wordt altijd meer betaald dan voor een verdediger.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en daar was ook voldoende belangstelling voor. Dus dat verhaal van dat opbieden, mjah ik geloof er niet zo in.
Nou als jij Huntelaar voor 25 verkoopt kan je daar echt wel wat leuks voor terug kopen hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Voor minder dan 30 miljoen gewoon niet laten gaan. Dan speelt hij nog een paar jaar bij ons en gaat hij maar voor 5 miljoen weg. Ik heb liever het kapitaal op het veld dan op de bankrekening. Het is maar weer afwachten wie er als vervanger gehaald wordt.
Dan moet je maar even economie lessen gaan volgen. Dus als Barcelona en Chelsea beide Huntelaar willen hebben dan verkoopt ajax Huntelaar aan de gene die het minste bied?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en daar was ook voldoende belangstelling voor. Dus dat verhaal van dat opbieden, mjah ik geloof er niet zo in.
Ik moet het allemaal nog maar zien. Ik zie het liefste Huntelaar nog een paar jaar bij Ajax voetballen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou als jij Huntelaar voor 25 verkoopt kan je daar echt wel wat leuks voor terug kopen hoor.
Als Huntelaar weer zo'n seizoen draait dan ontstaat er helemaal een hype rondom hem. Dan kan je volgens mij wel 25 gaan vragen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |