Raidenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die is wel door een talentvolle jongen gemaakt volgens mij![]()
kakkerlakken praatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:54 schreef Sethje het volgende:
Gewoon die Alves even op zn enkels raken en we winnen.
Het is toch zo. Hij is het enige gevaar van Heerenveen. Echt een supergoede speler, speel/schop hem uit de wedstrijd en jehebt ze in de tas.quote:
We hebben Jaap Stam hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is toch zo. Hij is het enige gevaar van Heerenveen. Echt een supergoede speler, speel/schop hem uit de wedstrijd en jehebt ze in de tas.
En dat valt ook wel weer mee. Het is een leuke speler, niet meer dan dat. Jaap stam op die boomstam Friend en Grygera op Alves en weg is die aanval.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is toch zo. Hij is het enige gevaar van Heerenveen. Echt een supergoede speler, speel/schop hem uit de wedstrijd en jehebt ze in de tas.
edit; Tuurlijk zijn we beter, maar dat zijn we op papier altijd. Het kan daar spoken en Alves is hun enige wapen. Maar wel een sterk wapen.
[container-modus aan]quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef Lennox het volgende:
Zat gisteren even naar PSV te loeren en zag daar Kone van die mongolide dans-pasjes maken na zijn doelpunten. Wel grappig dat iedereen er over viel toen Ajacieden het deden, maar in de lichtstad hoor je er niks van.
Het zijn samenvattingen van de hoogtepunten,dan snap ik al überhaupt niet waarom jullie op tv komen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:59 schreef manny het volgende:
[..]
[container-modus aan]
. De samenvatting van PSV gisteren duurde ook 7min12 sec en die van ons maar 6min34sec.
[container-modus uit]
Hij gaat er op inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:04 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Het zijn samenvattigen van de hoogtepunten,dan snap ik al überhaupt niet waarom jullie op tv komen.
TALPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Talpa in combinatie met een kots smiley, dat zie je niet vaak.
philips publiekquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef Lennox het volgende:
Zat gisteren even naar PSV te loeren en zag daar Kone van die mongolide dans-pasjes maken na zijn doelpunten. Wel grappig dat iedereen er over viel toen Ajacieden het deden, maar in de lichtstad hoor je er niks van.
Wat het meest schrijnende was, is dat je op de achtergrond mensen mee zag doen. Gvd wat een trieste bedoeling was dat.
Ik denk dat het toen mede te maken had, dat Ajax waardeloos voetbalde tegen fc thun en pas in de laatste minuten van de wedstrijd de overwinning veilig stelde. Dat dansje werd volgens velen niet op het juiste moment uitgevoert denk ik. Doelpunten in blessuretijd van de Jong en Boukhari dacht ik. Mij maakte het niet uit. Ik deed zo mogelijk nog dommer in het uitvak toen ik daar beneden in de hekken hing hahaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef Lennox het volgende:
Wat het meest schrijnende was, is dat je op de achtergrond mensen mee zag doen. Gvd wat een trieste bedoeling was dat.
Inderdaad is er wel een aardig verschil met het moment van het dansje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat het toen mede te maken had, dat Ajax waardeloos voetbalde tegen fc thun en pas in de laatste minuten van de wedstrijd de overwinning veilig stelde. Dat dansje werd volgens velen niet op het juiste moment uitgevoert denk ik. Doelpunten in blessuretijd van de Jong en Boukhari dacht ik. Mij maakte het niet uit. Ik deed zo mogelijk nog dommer in het uitvak toen ik daar beneden in de hekken hing haha![]()
Waardeloos.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef Komakie het volgende:
Ik weet niet hoe Perez tegen ADO speelde
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:28 schreef the_hunter het volgende:
26 oktober: Lucius, een slecht verliezer
Dat theo 'vuurwerk' lucius geen begenadigd voetballer is is algemeen bekend, maar dat de man ook nog een bijzonder slecht verliezer is werd gisteren nogmaals duidelijk. lucius kreeg bij zijn oude werkgever in eindhoven een afscheid, bij de wedstrijd van p$v tegen Sparta. Samen met zoetebier en vennegoor of hesselink werd hij luidkeels toegezongen. Hoewel hij van zijn trainer erwin koeman twee dagen de tijd had gekregen om over een speech na te denken kwam er niet veel zinnigs uit zijn mond.
"p$v, doe me een lol en win van 020" waren de wijze woorden die hij tot het schuimbekkende eindhovense publiek richtte. Hieruit blijkt de intelligentie van lucius en hoe diep de vernedering van afgelopen zondag is aangekomen. Je oude werkgever smeken om alsjeblieft te winnen van de tegenstander die je 90 minuten voetballes heeft gegeven terwijl je machteloos, doelloos en hopeloos in het veld rondliep.
Bron: dapprestrijders.nl
Hahaha heeft Theo L. dat echt gezegt?![]()
Onopvallend vind ik een beter woord. Als hij een keer niet bij de goals betrokken is geweest, is het niet meteen waardeloos.quote:
Bij de 1-0 was hij toch zeker wel betrokken. Steekpass op Huntelaar.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:04 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Onopvallend vind ik een beter woord. Als hij een keer niet bij de goals betrokken is geweest, is het niet meteen waardeloos.
Dat is dan weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Dansjes
Heeft niets met juichen te maken.
Moet je nagaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bij de 1-0 was hij toch zeker wel betrokken. Steekpass op Huntelaar.....
Zo makkelijk is het niet, vrees ik. Heerenveen zal net als tegen Grunn lekker counteren en Alves de diepte in sturen. No way dat Grygera hem bijhoudt....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dat valt ook wel weer mee. Het is een leuke speler, niet meer dan dat. Jaap stam op die boomstam Friend en Grygera op Alves en weg is die aanval.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:23 schreef the_hunter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sXY9o_-3_rE
Iemand enig idee wie deze twee mafketels zijn? Wat een debielen
JaWi en JaSzA?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:23 schreef the_hunter het volgende:
Is wel te hopen willen jullie Zaterdag om 22.00 nog bovenaan staanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Alves is sommige wedstrijden goed, en andere onzichtbaar. Zaterdag is er ook zo eentje van dat laatste
Wie weet wordt het in Waalwijk zo'n knotsgekke wedstrijd als vorig seizoen. Die arrogantie van PSV'ers die zich al van tevoren rijk rekenenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is wel te hopen willen jullie Zaterdag om 22.00 nog bovenaan staan
Je krijgt het echt behoorlijk in je bol he? Laat het maar snel 12 november zijn en dat Ajax verdiend wint, dan zijn we een jaar van dat gemekker af.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is wel te hopen willen jullie Zaterdag om 22.00 nog bovenaan staan
Voor jullie is feyenoord nou eenmaal de wedtrijd van het jaar omdat jullie die bijna altijd winnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
De psv'ers houden zich al snel bezig met de wedstrijd. Maar ja dit is voor hun dan ook de wedstrijd van het jaar.
0-3 in het seizoen 2002-2003 is de laatste competitiezege uit in Heerenveen. Wordt dus wel weer eens tijd idd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:48 schreef twi het volgende:
Heerenveen heeft 5 keer gewonnen, Ajax 4 in de laatste 15 jaar. Wordt dus tijd dat het gelijk wordt getrokken.
Wat een kutwedstrijd was dat. Eerste keer dat ik voor het einde ben weggegaan. Door halve meter sneeuw geploegd terug naar de auto en een trage terugreis doordat het zo traag ging door de sneeuwquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef PLAE@ het volgende:
We trekken de zegereeks in Heerenveen gewoon door. De laatste wedstrijd daar ook al gewoon onder bitter koude omstandigheden dan moet het nu helemaal goedkomen.
Tsjaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:38 schreef RayMania het volgende:
Heerenveen wint anders toch thuis simpel van Groningen, waar wij bijna punten verspeelden. Ook nog een knap gelijkspel tegen Osasuna.
Tuurlijk wil ik dat Ajax wint, maar denk jij dat het zo simpel zal gaan?quote:
dat was weer die wedstrijd daarvoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat een kutwedstrijd was dat. Eerste keer dat ik voor het einde ben weggegaan. Door halve meter sneeuw geploegd terug naar de auto en een trage terugreis doordat het zo traag ging door de sneeuw
Wat een klotedag was dat.
Klopt, die won Ajax, met een goal van Huntelaarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
laatste wedstrijd was voor de beker daar toch?
Jep en zo winnen we weer, 0-3quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
laatste wedstrijd was voor de beker daar toch?
Je bent in de war met Henk Timmer, die moest viermaal vissen.quote:
Het zal niet makkelijk zijn, maar je moet niet naar andere duels kijken want Groningen was veel beter dan Heerenveen vorige weekquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat Ajax wint, maar denk jij dat het zo simpel zal gaan?
Zo simpel ging dat niet, zeer geflatteerde uitslag!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:38 schreef RayMania het volgende:
Heerenveen wint anders toch thuis simpel van Groningen,
Is een parodie op het inmiddels legendarisch filmpje van een kansloze mongool met een stone island vest:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:23 schreef the_hunter het volgende:
Henk snapt het!quote:Ajax-trainer Ten Cate: Tradities zijn om doorbroken te worden
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 27-okt 15:53
“Statistieken en tradities zijn er om doorbroken te worden,” zei Ajax-trainer Henk ten Cate aan de vooravond van de uitwedstrijd tegen Heerenveen. De laatste jaren heeft Ajax weinig gewonnen in Heerenveen, maar dat is voor ons juist een extra stimulans,” aldus Ten Cate. Edgar Manucharyan en Jan Verthongen, die op de nominatie staat om verhuurd te worden, zijn niet in de selectie opgenomen door trainer Henk ten Cate.
‘Hobbels op weg naar volwassenheid als team’. Zo omschreef Ten Cate vrijdag het grote kwaliteitsverschil tussen de laatste twee wedstrijden van Ajax, uit bij Feyenoord (0-4) en thuis tegen ADO Den Haag (2-0). “Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met een gebrek aan motivatie, jeugdige overmoed,” aldus Ten Cate.
“Ik vind dat we in thuiswedstrijden juist iets meer moeten brengen dan in uitwedstrijden, want het is óns publiek. Die mensen zijn het afgelopen jaar niet verwend en raken nu weer enthousiast. Juist daarom was ik zo teleurgesteld over de tweede helft tegen ADO.”
Desondanks constateert Ten Cate vooruitgang, zowel individueel als in teamverband. “We worden steeds beter en steeds vaster, maar daar moeten we nog steeds stappen in maken. We zijn alleen maar bezig om te kijken hoe we beter kunnen worden, stabieler, nóg sterker. Die plek op de ranglijst zegt me vooralsnog niet zoveel.
“Gelukkig heeft het dipje tegen ADO Den Haag ons geen punten gekost. We zijn een team in opbouw, we zijn pas drie maanden bezig en we staan bovenaan, daar kan ik tevreden over zijn. Maar de lat is hoog gelegd. Wij willen goed voetballen. Dat is tegen ADO Den Haag niet gelukt, terwijl we zondag tegen Feyenoord juist uitstekend gespeeld hebben. Ik vind het jammer dat we, in drie dagen tijd, nog niet twee topwedstrijden achter elkaar kunnen spelen. ”
Morgen, op bezoek in Heerenveen, volgt het derde duel in zes dagen. Ajax ziet de wedstrijd met vertrouwen tegemoet, aldus Ten Cate. “We gaan niet voor een puntje, we gaan voor de overwinning. Heerenveen zal een zeer gemotiveerd Ajax zien zaterdag.”
Mark van den Heuvel - Sportweek
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:31 schreef Jasza het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5610/1303ee83/index.html
![]()
![]()
![]()
quote:Ajax toch in CL-verzameling Panini
Geschreven door Pieter Hanson op vrijdag, 27 oktober om 20:49
Hoewel Ajax dit seizoen niet deelneemt aan de Champions League maakt de Amsterdamse club wel deel uit van de CL-verzameling van stickerfabrikant Panini.
Ajax werd uitgeschakeld in de voorrondde door FC Kopenhagen, maar behoort wel tot de collectie. "Ajax maakt misschien een moeilijke periode door maar heeft als club veel voor de geschiedenis van het Europese voetbal betekent", aldus directeur Umberto Leone van Panini.
Behoudens Ajax maakt ook Serie B-club Juventus deel uit van de verzameling. De ploeg neemt dit seizoen niet deel aan de Champions League als straf voor het fraudeschandaal, maar is door Panini als eerbetoon toch opgenomen in de collectie.
volgens mij niet, wan verderop in dat filmpje komt diezelfde ballenjongen rechts het beeld in lopen, en david staat nog linksquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:50 schreef jna het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rUeVmJagQ4U
Ik zag dat filmpje teovallig weer maar ik zag opeens wat nieuws. Vliegen die ballen jongen en David Endt elkaar nou in de armen?Achter het doel blijven kijken.
Buurtfeestje van ome Jan zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:17 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0v0UrDZvSOE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |