abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43133592
Toevallig hoorde ik mijn dochter vanochtend ook knarsen, evenstar. Boven- en ondertandjes op elkaar en daar ging ze. Ik wist niet zo goed wat er van te denken. Het enige wat ik dacht is dat er wellicht nog 1 in aantocht is. Ze heeft nog geen hoektandjes.

Mijn tandarts zei de laatste keer dat ik er was, dat we haar wel eerder eens mochten meebrengen, kijken of poetsen goed gaat enzo. Schijnen ouders wel eens te doen, volgens hem. Maar eigenlijk vind ik dat persoonlijk wel wat te vroeg.
Variety is the spice of life
  woensdag 1 november 2006 @ 12:57:28 #77
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43133757
Ik poets elke avond, vind ze heerlijk leuk en gaat dus gemakkelijk, maar ik heb zelf zwak glazuur gehad waardoor ik zelf nu al een kunstgebit heb vandaar de zorgen. maar dus wel normaal ene fase ofzo..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43133833
Bij twijfel denk ik altijd: het is een fase

Hier gaat poetsen ook gemakkelijk, ze glimt al als ze de borstel ziet
Variety is the spice of life
  woensdag 1 november 2006 @ 13:13:47 #79
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43134258
Knarsen is normaal hoor, tenminste die twee van mij deden dat ook toen ze net tandjes hadden. Ik negeerde het altijd maar, want hoe meer ik er op reageerde, hoe meer ze het gingen doen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:20:22 #80
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43134493
Neem Zoë elke keer gewoon mee als ik voor controle ga bij de tandarts zodat ze er een beetje aan kan wennen. Zo mag zij dan dus bij mama en papa in de mond kijken en zien dat het niet eng is.
pi_43134972
In hoeverre kun je een jonge baby iets leren?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:35:27 #82
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43135030
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
In hoeverre kun je een jonge baby iets leren?
echt iets leren kun je volgens mij niet, je kan alleen maar herhalen herhalen herhalen herhalen de ene baby doet/brabbelt het na de ander niet.
pi_43135047
PV moeilijke vraag
ik denk zover als ze intresse hebben

Max zwaait!! zooo lief
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_43136483
Kendahl heeft zichzelf een irritante gewoonte aangeleerd: hij gaat nog harder huilen vlak voordat ik hem aanleg. Ongeduldig en bijna verontwaardigd: 'héhé eindelijk! zeg kan dat niet wat sneller!?'
of is dit er eentje voor het stoomafblaastopic?:P

[ Bericht 12% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 01-11-2006 16:44:10 ]
  woensdag 1 november 2006 @ 20:36:48 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_43150413
max zwaait wat lief

ben niet bijgelezen, kom beetje tijd tekort sinds ik weer werk

Ezra is een schatje, hij kraait echt van plezier vaak, gewoon gillen omdat ie zo'n lol heeft. alles vind ie leuk Hij gaat zo lekker grijpen naar dingen, dat heeft Liam nooit echt gedaan toen ie zo klein was. Leuk om dat verschil te zien bij je eigen kinderen
stormy waters...
sailin'
pi_43150505
Evenstar, Kim knarst ook heel erg. Vroeg het laatst aan de cbarts en het is heel normaal. Niet schadelijk, geen aandacht aan besteden, dan wordt het erger.
pi_43150507
Mijn babietje is vandaag bij het CB geweest. Alles prima in orde en ze groeit netjes.
Het is zo'n liefie. Ze eet en slaapt voornamelijk. Ik heb er bijna geen kind aan!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_43152559
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:38 schreef snoopy het volgende:
Mijn babietje is vandaag bij het CB geweest. Alles prima in orde en ze groeit netjes.
Het is zo'n liefie. Ze eet en slaapt voornamelijk. Ik heb er bijna geen kind aan!
Dat had ik ook, maar nu.....
Volgens mij heeft hij in de eerste tijd zoveel geslapen om nu lekker LOS te gaan! Niet dat ik dat vervelend vind hoor Kom maar op, Roro!

Overigens slaapt hij de laatste dagen wel veel, hoor. Hij is nu bijvoorbeeld in de box weer in slaap gevallen. Ik laat hem even lekker, voed hem dan en leg hem in zijn nestje. Morgen een volle dag. Ik kan niet wachten tot ik mijn draagdoek heb, want dan heb ik zo mijn handen vrij en kan ik hem lekker vaak dicht bij me hebben
  donderdag 2 november 2006 @ 09:16:33 #89
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43163060
Ezra en lis doe het zo goed doen fijn is dat zeg , grappig dat zowel bij jullie alswel dutchie de teeede veel rustiger lijkt
Max zwaaien dada zou arwen zeggen en doen lief is dta he..
En ongeduldige khendal dat gaat wel over hoor
pi_43168889
Zow, wij zijn gisteren ook weer naar het CB geweest. Sarah is nu 66cm en weegt 7775 gram
ze groeit goed dus!
Verder kreeg ze weer prikjes. Bij de eerste huilde ze niet, en bij de 2e maar heeeel zachtjes en heel eventjes. Daarna was het weer vrolijk brabbelen.

Ik zat laatst te kijken hoeveel andere kindjes slapen, die van mij slaapt echt veel!!!
's ochtends slaapt ze heel licht en is steeds wakker. Maar dan brabbelt ze wat, speelt met dr handjes en is ze zo weer in slaap. 11 uur wordt ze wakker en 's middags gaat ze rond 13uur naar bed, en slaapt dan door tot 16.30 a 17uur. Dan gaat ze rond 18.30 a 19.00uur weer naar bed, om 21.00uur maken we haar wakker voor de laatste fles en gaat dan gelijk weer naar bedje. Ze slaapt dan door tot 8uur 's ochtends. Vind het wel jammer dat ze niet zo vaak wakker is, maar ja.. ze heeft de slaap echt nodig. Langer dan 2 uur wakker houden lukt echt niet!

Morgen gaat ze weer naar mijn ouders, blijft ze daar een dagje ('s avonds gewoon weer thuis). Want ik ga samen met Nanalune naar de Jonge gezinnenbeurs
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_43168944
CM, wat is Sarah lekker gegroeid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43169125
Ja, het is geen kleine meid meer
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_43169165
Kleine meisjes worden groot....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 november 2006 @ 13:52:27 #94
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43169697
CM geniet er nu maar van dat ze nog zoveel slaapt. Je gaat er echt naar terug verlangen.

Ezra en Lis die hun moeders blij maken. Max die zwaait.
Roro... Klinkt dat lief

Cas is niet fit. Léon was al snotjesverkouden en lamlendig en nu doet Cas mee. Hoesten, hoesten, hoesten en gewoon niet fit zijn.
Mijn lieve kleine mannetje, vind dat zo zielig.
Ben dus ook maar thuisgebleven vandaag. Ik kan dan niet mijn gedachten erbij houden op het werk. Hoezo moederkloek?
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 2 november 2006 @ 13:53:44 #95
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43169742
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef CrazyMoon het volgende:
Zow, wij zijn gisteren ook weer naar het CB geweest. Sarah is nu 66cm en weegt 7775 gram
ze groeit goed dus!
Verder kreeg ze weer prikjes. Bij de eerste huilde ze niet, en bij de 2e maar heeeel zachtjes en heel eventjes. Daarna was het weer vrolijk brabbelen.

Morgen gaat ze weer naar mijn ouders, blijft ze daar een dagje ('s avonds gewoon weer thuis). Want ik ga samen met Nanalune naar de Jonge gezinnenbeurs
Fijn dat ze zo goed groeit!

Beetje offtopic,maar: Ben je daar al eens vaker geweest op die beurs? Ben een beetje bang dat t vooral leuk is voor zwangeren op een of andere manier. Wij hebben alles al, bijvoorbeeld. En alleem voor kleding is het wat ver denk ik?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 2 november 2006 @ 14:07:19 #96
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_43170243
Ik vind dat altijd zo zielig, zo een klein humpie die verkouden is :
voor Cas

Iris is vanmorgen naar het cb geweest. Ze is nu 66 cm lang en weegt 6665 gram.
Alleen ze overstrekt continue haar bovenrug We moeten daar goed rekening mee houden, want het blijkt dat haar nekje helemaal niet zo sterk is enzo. Ze gooit steeds haar elleboogjes naar achteren en dat is dus overstrekken Wist ik helemaal niet.
Als ze nu bij ons op schoot zit, moeten we haar ellebogen voor haar lichaam doen en ze daar ook houden. Ze gaat daar iig flink van mopperen omdat ze dat niet gewend is. Maar dat zou met een paar dagen beter moeten zijn.
Voor de rest was alles goed
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 2 november 2006 @ 14:10:36 #97
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43170364
En gaat dat lukken denk je? De babietjes zijn op deze leeftijd al zo beweeglijk (vind ik). Hoop dat het over gaat.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43170561
quote:
Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef PM-girl het volgende:

Beetje offtopic,maar: Ben je daar al eens vaker geweest op die beurs? Ben een beetje bang dat t vooral leuk is voor zwangeren op een of andere manier. Wij hebben alles al, bijvoorbeeld. En alleem voor kleding is het wat ver denk ik?
nee, nog nooit geweest, maar heb het boekje door gelezen en het leek me gewoon ontzettend gezellig Verder hebben wij ook niks nodig, maar er gewoon even een dagje uit gaan naar zoiets vind ik super leuk. Tis dan wel een eindje rijden en niet goedkoop maar ja... de 9 maandenbeurs vond ik ook erg leuk
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 2 november 2006 @ 14:18:14 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43170633
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef CrazyMoon het volgende:

[..]

nee, nog nooit geweest, maar heb het boekje door gelezen en het leek me gewoon ontzettend gezellig Verder hebben wij ook niks nodig, maar er gewoon even een dagje uit gaan naar zoiets vind ik super leuk. Tis dan wel een eindje rijden en niet goedkoop maar ja... de 9 maandenbeurs vond ik ook erg leuk
Ik heb van felicitas een blaadje gehad vorige week, tweede kaartje gratis. Ik vermoed dat jij dat (nog) niet hebt gekregen na jouw bevalling, is nl. iets langer geleden? Ik gebruik hem wrs zelf, anders kon ik m opsturen!

Verkouden kindjes, idd niet leuk. Hier ook eentje, die zelfs schor lijkt te zijn! Heb net neusspray gehaald, maar vind het eng te gebruiken (vind ik bij mezelf ook).
Cas, beterschap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 2 november 2006 @ 14:26:49 #100
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43170915
Belana of Kozakken, of nog andere mensen, waren jullie nu met jullie babies naar een chiropracter geweest? En wat doet zo iemand? Ik ben redelijk wanhopig aan het bedenken wie ons nou toch zou kunnen helpen met Storm, het lijkt soms echt alsof ie pijn heeft.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')