echt iets leren kun je volgens mij niet, je kan alleen maar herhalen herhalen herhalen herhalen de ene baby doet/brabbelt het na de ander niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
In hoeverre kun je een jonge baby iets leren?
Dat had ik ook, maar nu.....quote:Op woensdag 1 november 2006 20:38 schreef snoopy het volgende:
Mijn babietjeis vandaag bij het CB geweest. Alles prima in orde en ze groeit netjes.
Het is zo'n liefie. Ze eet en slaapt voornamelijk. Ik heb er bijna geen kind aan!
Fijn dat ze zo goed groeit!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef CrazyMoon het volgende:
Zow, wij zijn gisteren ook weer naar het CB geweest. Sarah is nu 66cm en weegt 7775 gram
ze groeit goed dus!
Verder kreeg ze weer prikjes. Bij de eerste huilde ze niet, en bij de 2e maar heeeel zachtjes en heel eventjes. Daarna was het weer vrolijk brabbelen.
Morgen gaat ze weer naar mijn ouders, blijft ze daar een dagje ('s avonds gewoon weer thuis). Want ik ga samen met Nanalune naar de Jonge gezinnenbeurs
nee, nog nooit geweest, maar heb het boekje door gelezen en het leek me gewoon ontzettend gezelligquote:Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef PM-girl het volgende:
Beetje offtopic,maar: Ben je daar al eens vaker geweest op die beurs? Ben een beetje bang dat t vooral leuk is voor zwangeren op een of andere manier. Wij hebben alles al, bijvoorbeeld. En alleem voor kleding is het wat ver denk ik?
Ik heb van felicitas een blaadje gehad vorige week, tweede kaartje gratis. Ik vermoed dat jij dat (nog) niet hebt gekregen na jouw bevalling, is nl. iets langer geleden? Ik gebruik hem wrs zelf, anders kon ik m opsturen!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
nee, nog nooit geweest, maar heb het boekje door gelezen en het leek me gewoon ontzettend gezelligVerder hebben wij ook niks nodig, maar er gewoon even een dagje uit gaan naar zoiets vind ik super leuk. Tis dan wel een eindje rijden en niet goedkoop maar ja... de 9 maandenbeurs vond ik ook erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |