Das op het Hendrik Ravestijnplein. Tegenover de Hoogvliet supermarktquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: JMC Landwind
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 28 oktober 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Klopt. Overstap van lijn 23 op lijn 17 daar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Das op het Hendrik Ravestijnplein. Tegenover de Hoogvliet supermarkt
Mercedes 230E met bling 16" velgen doppen en mudflaps?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Overstap van lijn 23 op lijn 17 daar.
[afbeelding]
En op 100 meter van de voordeur van schonma staat dit kadootje voor de FBG's
morgen om 4:54 de wekker weer, dus op bed
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:39 schreef Sjoewe het volgende:
Hubcaps, Blingbling for when money is a thing.![]()
Gezellechquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga wel een keer via Eindhoven naar Utreg binnenkort.
quote:niels zegt:
kan ik de hele map system32 niet verwijderen?
tuurlijk kan die map weg, alleen maar schijfvulling datquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
M'n broertje heeft een virus, probeer ik hem via MSN te helpen enzo... zegt 'ie dit
[..]
Deel 1 is geloof ik 2 jaar open geweestquote:
Maar die tellen nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Deel 1 is geloof ik 2 jaar open geweestDeel 2 een maand of 9. vanaf deel 7 ging het een beetje lopen al sik het me goed herinner.
Een partner zoeken? Ga je een russische catalogus doorbladeren?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:44 schreef M5 het volgende:
hmm ik was van plan een partner te zoeken, een andere baan te vinden zodat ik nog minder tijd heb om hier op de post knop te rammen.
Die van mij:quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:43 schreef Sjoewe het volgende:
Ik begin alvast aan mn brief voor het CWI
Beste Heer/Dame,
gezien mijn sociale verplichtingen aan een internetforum ben ik genoodzaakt om vanaf heden alle buitenhuiselijke activiteiten te staken en zodoende wil ik een uitkering.
Ik afwachting van mijn doekoes,
verblijf ik,
Likjes,
Anoniempje84
Ik denk naar de Peugeot dealerquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een partner zoeken? Ga je een russische catalogus doorbladeren?
quote:
jaaaaaah zeker weten, met "niet goed, geld terug" garantie. Alleen maar single, blonde, slanke vrouwen van 22-26 jaarquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een partner zoeken? Ga je een russische catalogus doorbladeren?
hoezo dat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Pssssssst.... M5?
Je hebt afkickverschijnselen
euh, ja lelijke, oude of getrouwde vrouwen komen niet in zo'n boek, lijkt me wiedes?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef M5 het volgende:
[..]
jaaaaaah zeker weten, met "niet goed, geld terug" garantie. Alleen maar single, blonde, slanke vrouwen van 22-26 jaar
Stap 1: computer uit doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:05 schreef PeuRac het volgende:
iemand een ideetje hoe ik ga leren voor mn tentamens ipv mn kamer opruimen, schoonmaken, enz??
In de Universiteitsbieb op de uithof gaan zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:05 schreef PeuRac het volgende:
iemand een ideetje hoe ik ga leren voor mn tentamens ipv mn kamer opruimen, schoonmaken, enz??
En dan bij aankomst blijken die foto's niet zo te kloppen en de niet goed geld terug garantie te worden afgeranseldhandeld door een ex-KGB-er van 2 bij twee luisterend naar de naam Igor de Spietzer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef M5 het volgende:
[..]
jaaaaaah zeker weten, met "niet goed, geld terug" garantie. Alleen maar single, blonde, slanke vrouwen van 22-26 jaar
ik zit op mn telefoonquote:
goed idee, alleen moet ik dan naar Amsterdamquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In de Universiteitsbieb op de uithof gaan zitten.
Om het even.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
goed idee, alleen moet ik dan naar Amsterdam
eeeuh, ja dat ookquote:
Soooooo truequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Bojo is echt de droom van een bouwvakker
Bo heeft een electrische penispomp?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:20 schreef Alfisti het volgende:
BoJo kan goed klussen! met name kabetljes uit een trekveer verwijderen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bo heeft een electrische penispomp?
Nee, doe jij maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Alfisti het volgende:
Kenteken al gecontroleerd?
bloempjequote:
he wat toevallig, ik doe hetzelfdequote:Op maandag 30 oktober 2006 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Winkelen bij de newzilla winkel
Ik leg net een film in het mandje
en vervelen uiteraard
Ze doen het er om die hufters van de FPquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:15 schreef lipje het volgende:
'Friesland moet onafhankelijk worden' ga Alexxxxxxxxxx blij maken
Ik heb niks met pronoquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb wel wat prono op mn harde schijf anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |