euh, ja lelijke, oude of getrouwde vrouwen komen niet in zo'n boek, lijkt me wiedes?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef M5 het volgende:
[..]
jaaaaaah zeker weten, met "niet goed, geld terug" garantie. Alleen maar single, blonde, slanke vrouwen van 22-26 jaar
Stap 1: computer uit doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:05 schreef PeuRac het volgende:
iemand een ideetje hoe ik ga leren voor mn tentamens ipv mn kamer opruimen, schoonmaken, enz??
In de Universiteitsbieb op de uithof gaan zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:05 schreef PeuRac het volgende:
iemand een ideetje hoe ik ga leren voor mn tentamens ipv mn kamer opruimen, schoonmaken, enz??
En dan bij aankomst blijken die foto's niet zo te kloppen en de niet goed geld terug garantie te worden afgeranseldhandeld door een ex-KGB-er van 2 bij twee luisterend naar de naam Igor de Spietzer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:58 schreef M5 het volgende:
[..]
jaaaaaah zeker weten, met "niet goed, geld terug" garantie. Alleen maar single, blonde, slanke vrouwen van 22-26 jaar
ik zit op mn telefoonquote:
goed idee, alleen moet ik dan naar Amsterdamquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In de Universiteitsbieb op de uithof gaan zitten.
Om het even.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
goed idee, alleen moet ik dan naar Amsterdam
eeeuh, ja dat ookquote:
Soooooo truequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Bojo is echt de droom van een bouwvakker
Bo heeft een electrische penispomp?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:20 schreef Alfisti het volgende:
BoJo kan goed klussen! met name kabetljes uit een trekveer verwijderen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bo heeft een electrische penispomp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |