quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Dragonite en Dragonair. Omdat deze vleugels heeft gokte ik op Dragonair
Om een wereldkampioen te bepalen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Doet ik![]()
Waar zijn de World Games voor?
Nee, ik kan ook wel vragen, Wat is de World Gamesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Honkbal?
Nee, je moet meer algemeen. Waarom zijn er World Games.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Om een wereldkampioen te bepalen.
Omdat er door een aantal mensen geld mee te verdienen valtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, je moet meer algemeen. Waarom zijn er World Games.
Ja sorry, mijn vragen zijn soms raar geformuleerd![]()
Nee, als je denkt aan de Olympische Spelen. Wat zal dit dan zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat er door een aantal mensen geld mee te verdienen valt
Je bent heel warm. Maar het zijn geen denksporten specifiekquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef lienelien het volgende:
voor kutsporten zoals dammen, schaken, en andere denksporten? Kruizwoordpuzzels enzo
dammen is best leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef lienelien het volgende:
voor kutsporten zoals dammen, schaken, en andere denksporten? Kruizwoordpuzzels enzo
Sorry, het spijt me. Ik ben zo slecht in vragen goed stellenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb het bekeken, en nu pas snap ik wat er met de vraag bedoeld wordt
dus gewoon alle sporten die je niet bij de Olymische spelen mag/kan beoefenen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je bent heel warm. Maar het zijn geen denksporten specifiek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |