nieuwe meubel-outlet store geloofk. www.loods5.nl dat dusquote:Op woensdag 15 november 2006 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow jees... op zich wel te verwachten... toch zonde...
wat gaan ze eigenlijk met het pand doen?!
Ongeveer twee tot vier weken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Punjab het volgende:
Vraag aan de ikeapeeps...
Wat is de levertijd ( gemiddeld ) op maatwerk keukenwerkbladen?
Dat was 'm inderdaad! Ik vond het idee (gezien de gigantische collectie hier) wel handig. Ga van de week wel even naar Ikea Delft om te zien of het echt wat is. Heel erg bedankt!quote:Op zondag 19 november 2006 16:08 schreef JC-Rags het volgende:
kastje Malm met 4 lades; deze stond in de brochure aangegeven met een opmerking over DVD's inderdaad.... zie link voor complete Malm serie (is bedoeld als slaapkamer opberger overigens)
-linkje-
Omdat IKEA kiest voor internationaal geschikte maten... en dan kan het, zoals in Nederland, wel eens anders lopenquote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef Matness het volgende:
waarom doet ikea dat?
ik wil niet veroordeeld zijn tot alleen ikea overtrekken.
maar 150 is dan wel weer lekker breed
ik vind 2 1 persoons toch lekkerder, ik wikkel me altijd helemaal in de deken, vind t vriendje niet zo leukquote:Op zondag 19 november 2006 22:52 schreef Adelante het volgende:
gewoon de lits-jumeaux gebruiken, past alles op en onder
Hahahaha dat ken ik... daarom hier ook 2 dekbeddenquote:Op zondag 19 november 2006 23:10 schreef Matness het volgende:
[..]
ik vind 2 1 persoons toch lekkerder, ik wikkel me altijd helemaal in de deken, vind t vriendje niet zo leuk
ja, bvandaar dat ik t hier ff vraagquote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha dat ken ik... daarom hier ook 2 dekbedden![]()
IKEA heeft dons en syntetisch... in verschillende diktes en uitvoeringen...quote:Op zondag 19 november 2006 23:18 schreef Matness het volgende:
ik hoor net dat het dekbed wel synthetisch moet zijn.
zijn de ikea dekbedden dat?
en hoe zie ik of ze dat zijn
daar heb ik geen ervaring mee
ja, ik heb al op ikea.nl gekeken lieverdsquote:Op zondag 19 november 2006 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
IKEA heeft dons en syntetisch... in verschillende diktes en uitvoeringen...
kijk anders eens hier
Hahahahaha sorry...quote:Op zondag 19 november 2006 23:25 schreef Matness het volgende:
[..]
ja, ik heb al op ikea.nl gekeken lieverds
dat 4 seizoenendekbed van 25 euro leek me wel wat
maar ik heb nul verstand van synthetisch, zijn alle niet-dons dekbedden per definitie synthetisch?
idd, daar staat het jaquote:Op zondag 19 november 2006 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha sorry...
Dit dekbed bijvoorbeeld is syntetisch... Dat staat dan bij de voordelen beschreven...
En niet dons is volgens mij altijd syntetisch...
synthetisch staat volgens mij niet per se garant voor warmquote:Op zondag 19 november 2006 23:29 schreef Matness het volgende:
[..]
idd, daar staat het ja
maar bij deze staat het weer niet
maar het is dus wel synthetisch?
ik wil het graag lekker warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |