Sorry!!! poep in m'n ogen....quote:Op maandag 13 november 2006 12:05 schreef Jippo het volgende:
Vraagje: ik kan op de site van Ikea nergens iets vinden over het 'Family lidmaatschap' wat houdt het precies in enne... wat kost het?
Afgelopen vrijdag gewoon op voorraad locatie amersfoortquote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef RobbieT het volgende:
Enige tijd geleden heeft de ikea een poster gehad van Times Square. Dit was een zwart wit poster maar de taxi's waren geel.
Nu kan ik deze niet meer vinden op de website van de Ikea.
Heeft iemand enig idee of ze deze nog hebben?
als de Ikea ze niet meer heeft, enig idee waar ik ze dan wel kan vinden?
De prijs was volgens mij iets van 50 euro.
Wauw super dankjewel!quote:Op maandag 13 november 2006 00:12 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Wit, naturel, rood, blauw, zwart, rood/roze, bruin/groen, wit schaapje, zwart schaapje, groen met bloemen en in Amsterdam nog met voetbalveldprint!! Enne....volgens mij heb ik ze dan allemaal!
Heeft iemand ook het leeg gewicht en laadvermogen van de aanhangers in de aanbieding voor mij?quote:Op maandag 13 november 2006 10:49 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Je kan ze inderdaad niet reserveren, het is dus hopen dat er een staat. Nou moet ik zeggen dat zelden of nooit alle aanhangers weg zijn (en als dat zo is dan alleen op de echt drukke momenten). Je kan de aanhangers regelen bij de klantenservice (neem je rijbewijs mee.....)
mits ongebruikt en in de originele verpakkingquote:Op maandag 13 november 2006 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
Niet alle artikelen staan op de site helaas...
Maaar... mochten ze er nou inderdaad uit het assortiment gehaald zijn, dan kun je ze gewoon nog terug brengen met de kassabon en dan krijg je je geld terug.
Euhm nee volgens mij niet... Tenminste... ik kan me niet herinneren dat we dat in het assortiment hebben zittenquote:Op maandag 13 november 2006 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Klopt het dat Ikea RVS-spray verkoopt? En is dat op oliebasis?
Dank alvast voor je info
Volgens mij echt niet... Maar bedoel je deze doorzichtige flesjes?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:00 schreef Adelante het volgende:
We hebben toch wel RVS reinigerIk heb in elk geval wel eens van die doorzichtige flesjes op de keukenafdeling gezien. Maar dat kan al wel enige tijd geleden zijn
Ik ben benieuwd! Dank alvast.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:06 schreef Adelante het volgende:
nee echt in metalen flesjes met een doorzichtig vierkant er op, zal eens kijken bij keukens in amsterdam....
Ik dacht dat het zo'n soort was: Klik!. Die zijn gewoon van Boedelbak en de site geeft deze maten + een max. laadgewicht (geen leeggewicht).quote:Op maandag 13 november 2006 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeft iemand ook het leeg gewicht en laadvermogen van de aanhangers in de aanbieding voor mij?
Ok, speciek voor rijbewijs B dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo'n soort was: Klik!. Die zijn gewoon van Boedelbak en de site geeft deze maten + een max. laadgewicht (geen leeggewicht).
Afmeting (buitenmaat): 2.50x1.35x36cm
M3: 5,1
Maximaal laadgewicht: 740 kg
In Duiven verhuren ze geen aanhangwagens waarvoor je een 'speciaal' rijbewijs nodig hebt... Ik weet wel dat dit verschilt per vestiging, want niet iedereen maakt gebruik van Boedelbak.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, speciek voor rijbewijs B dus
quote:Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef Spookje81 het volgende:
@bart is dat stoommandje - pastamandje het zelfde? Alleen voor verschillende maten?
Ik begreep van de site dat het 2 verschillende dingen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |