Tijd? Dat heeft me max 4 minuten gekost...quote:
quote:
nou dat krijgen wij niet voor elkaar in barendrecht hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tijd? Dat heeft me max 4 minuten gekost...
Er is een leverprobleem met de deuren van PAX MALM. Vanaf 2007 is het artikel weer normaal leverbaar. In Amsterdam valt de kast al wel te bewonderen, maar bestellen duurt dus nog evenquote:Op zondag 12 november 2006 13:50 schreef CollinDH het volgende:
De PAX MALM garderobe schuifdeurkast is wellicht iets voor mij. Waar is ie te zien in de Randstad ? Liefst in wit. Is volgens mij een nieuw product, Delft en Haarlem hadden 'm laast nog niet.
Oke, thanx voor de info,quote:Op zondag 12 november 2006 14:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is een leverprobleem met de deuren van PAX MALM. Vanaf 2007 is het artikel weer normaal leverbaar. In Amsterdam valt de kast al wel te bewonderen, maar bestellen duurt dus nog even
welke bureaustoel en aten die dingen bij de armleuningen of de stoel zelf? als je een artikelnummer of naam van de stoel hebt kunnen we ze morgen in zweden voor je bestellen en heb je met 8 dagen thuisquote:Op zondag 12 november 2006 14:43 schreef Asmodean het volgende:
ik wacht nu al een paar maanden op (speciale) schroefjes om mijn armleuning op de bureaustoel te zetten. Ik kwam 2 van die dingen te kort, dus eerst naar de klantenservice, en aldaar een half uur gesproken te hebben met een van de medewerkers werd mij beloofd dat ze direct werden opgestuurd. Dat was in AugustusWat een belabberde klantenservice zeg...
Welke kleuren zijn er eigenlijk?quote:Op zondag 12 november 2006 15:34 schreef Bartjebart het volgende:
Welke kleur wil je hebben dan?
Je kunt de prijs op de site nemen en daar 139.- vanaf halen. Dan heb je de prijs van de bekleding.
139.- is de prijs van het onderstel namelijk...
Ja volgens mij staan alle kleuren op internet...quote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Welke kleuren zijn er eigenlijk?
Zijn dat gewoon de kleuren die ook op de site staan bij de banken,of zijn er nog meer?
Oke,bedankt!quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja volgens mij staan alle kleuren op internet...
Naja een deel van het assortiment veranderd zo'n 4 tot 6 keer per jaar. En dan kan het inderdaad gebeuren dat er komend jaar nog nieuwe hoezen voor de KLIPPAN in het assortiment komen.Maar daar is op dit moment nog niets duidelijk over...quote:Op zondag 12 november 2006 16:10 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Oke,bedankt!
E dat is op dit moment waarschijnlijk? Dit veranderd per seizoen?
het waren aparte armleuningen voor een Bonny-bureaustoel... Ik heb geen idee hoe de armleuningen heten, maar ik kan maandag er een artikelnr van opzoeken.. Wat een service trouwens hier op het FOK-forumquote:Op zondag 12 november 2006 14:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
welke bureaustoel en aten die dingen bij de armleuningen of de stoel zelf? als je een artikelnummer of naam van de stoel hebt kunnen we ze morgen in zweden voor je bestellen en heb je met 8 dagen thuis
quote:Op zondag 12 november 2006 16:45 schreef Asmodean het volgende:
[..]
het waren aparte armleuningen voor een Bonny-bureaustoel... Ik heb geen idee hoe de armleuningen heten, maar ik kan maandag er een artikelnr van opzoeken.. Wat een service trouwens hier op het FOK-forum
Wit, naturel, rood, blauw, zwart, rood/roze, bruin/groen, wit schaapje, zwart schaapje, groen met bloemen en in Amsterdam nog met voetbalveldprint!! Enne....volgens mij heb ik ze dan allemaal!quote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Welke kleuren zijn er eigenlijk?
Zijn dat gewoon de kleuren die ook op de site staan bij de banken,of zijn er nog meer?
goeiendag. Er was een bedframe in de aanbieding. de spectaculaire prijs van ¤1. Kheb nog nooit iets zo snel de winkel uit zien gaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:29 schreef kalinho het volgende:
Morgen is DELFT dicht, dus wij verwachten in Barendrecht een van de beste dagen van het jaar.
-Kudtweer
-Delft Dicht
-Laatste dag feestweek (wegens 5 jarig bestaan)
Hiermee heb ik (vind ik) wel wat extra krediet opgebouwd, toch?quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Met dank aan E.T. voor het voordragen!
Je kan ze inderdaad niet reserveren, het is dus hopen dat er een staat. Nou moet ik zeggen dat zelden of nooit alle aanhangers weg zijn (en als dat zo is dan alleen op de echt drukke momenten). Je kan de aanhangers regelen bij de klantenservice (neem je rijbewijs mee.....)quote:Op maandag 13 november 2006 09:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hiermee heb ik (vind ik) wel wat extra krediet opgebouwd, toch?
Nog een vraagje:
Hoe zit dat met aanhangerverhuur bij IKEA? Zijn er genoeg? Of zijn ze om de haverklap op en moet je dan maar wachten tot er eentje terugkomt? Of kan je ze reserveren ofzo? Moet je daarvoor bij de klantenservice zijn?
kan er niks over vinden nl.
tnx alvast
Sorry!!! poep in m'n ogen....quote:Op maandag 13 november 2006 12:05 schreef Jippo het volgende:
Vraagje: ik kan op de site van Ikea nergens iets vinden over het 'Family lidmaatschap' wat houdt het precies in enne... wat kost het?
Afgelopen vrijdag gewoon op voorraad locatie amersfoortquote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef RobbieT het volgende:
Enige tijd geleden heeft de ikea een poster gehad van Times Square. Dit was een zwart wit poster maar de taxi's waren geel.
Nu kan ik deze niet meer vinden op de website van de Ikea.
Heeft iemand enig idee of ze deze nog hebben?
als de Ikea ze niet meer heeft, enig idee waar ik ze dan wel kan vinden?
De prijs was volgens mij iets van 50 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |