Waar gebruik je nu eigenlijk die stoommand voor dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:14 schreef Spookje81 het volgende:
Ik ben dinsdag bij ikea geweest, nog een grote pan (10l) met pasta inzet gekocht, van de familiy hoek, scheelde me wel 8 euro op de pan. Toch mooi meegenomen, nu alleen nog zoeken of de stoommand er ook voor 10 l is, ik kon het op de site alleen nog voor 3l vinden.
Wanneer een bank in de catalogus de vermelding heeft van een vrachtwagentje met .- erin, dan is een bank nooit op voorraad en zal het besteld moeten worden (levertijd van 2 tot 8 weken). Waarbij we de vrachtkosten in rekening brengen. Bij een lege vrachtwagen gelden dezelfde termijnen, maar dan berekenen we geen vrachtkosten aan je door.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef E.T. het volgende:
Waarom zetten ze nergens op de site of in de catalogus erbij of een bank wel of niet besteld moet worden? Nu staat er alleen dat de bank niet op voorraad is
(Mysinge, Fothult bijv.)
Heb volgende week zaterdag pas tijd om in Amersfoort te gaan kijken en dan wil ik 't liefst meteen meenemen zodat ik 's avonds lekker kan zitten.
Weet iemand ook of TRABY komende week binnenkomt in Amersfoort?
(weekend van de 18e is het laatste weekend dat we beschikking hebben over grotere auto voor een aanhanger, dus het liefst willen we dat weekend in 1x alles halen om ons chalet in te richten)
Ik ben nu de hele tijd het I-woord aan het vermijdenquote:
Ik ben het eens met bovenstaande suggestie, ik heb dit ook al eens aangegeven bij ons hoofdkantoor. We zijn echter afhankelijk van internetformats uit Zweden en die zijn minder flexibel dan wij zouden willen. Je kan inderdaad het beste kijken in de catalogus, het voorbeeld van die Mysinge hierboven is alleen niet heel prettig. In principe is dit een meeneembank....quote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef E.T. het volgende:
Waarom zetten ze nergens op de site of in de catalogus erbij of een bank wel of niet besteld moet worden? Nu staat er alleen dat de bank niet op voorraad is
(Mysinge, Fothult bijv.)
Heb volgende week zaterdag pas tijd om in Amersfoort te gaan kijken en dan wil ik 't liefst meteen meenemen zodat ik 's avonds lekker kan zitten.
Weet iemand ook of TRABY komende week binnenkomt in Amersfoort?
(weekend van de 18e is het laatste weekend dat we beschikking hebben over grotere auto voor een aanhanger, dus het liefst willen we dat weekend in 1x alles halen om ons chalet in te richten)
FOTHULT is nogal van een niet zo'n geweldige kwaliteit... en trouwens ook een erg groot verschil met MYSINGE...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef E.T. het volgende:
Hoezo de Fothult niet? What's wrong with it?
Ik heb er drie seconden in gezeten en hij zat best goed volgens mij![]()
Maar ik moet dus de catalogus beter bekijken en niet alleen maar op internet.
Tnx!
Als je wil kan ik morgen wel eens voor je nakijken wanneer Amersfoort de MYSINGE weer terug krijgt... De twee zitter met welke bekleding?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef E.T. het volgende:
Ik zit nu met de gids op schoot en van een heleboel banken staat het er alsnog niet bij(zowieso geen leverings-icoontje of helemaal geen uitgebreide info als welke versie's verkrijgbaar etc.)
En dan blijkt ook nog dat die info niet altijd klopt![]()
Magoe, Mysinge is dus meeneemding (maar blijkbaar 2-zits niet op voorraad in A'foort), valt ineens m'n oog op de Backa.. (ook geen leveringsinfo en ook niet op voorraad).
Aaaarrrrrggghhhhh...
De BACKA is in Amsterdam een meeneembank (mits op voorraad)! En ik denk inderdaad dat Amsterdam daar een uitzondering in is...quote:Op donderdag 9 november 2006 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je wil kan ik morgen wel eens voor je nakijken wanneer Amersfoort de MYSINGE weer terug krijgt... De twee zitter met welke bekleding?
De BACKA is in iedergeval een 'bestel' bank die niet standaard op voorraad is...
Wat betreft de catalogus heb je helemaal gelijk... das nie handig inderdaad... vooral omdat ze in de catalogus aangeven dat we zo werken...
Ok hier dan eindelijk het antwoord op hopelijk al je vragen:quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:32 schreef E.T. het volgende:Als alles bij Ikea net zo duidelijk was als het personeel hier, zou dit topic niet zo populair zijn
![]()
We hebben nog niet proefgezeten op de Backa en Mysinge, dus daar hangt nog wel e.e.a. van af natuurlijk. De Backa gaat om de 3-zits in 't rood (die is wel erg gaaf hoor!), de Mysinge om 2-zits grijsbruin als alternatief. (ik vertrrouw op jullie en laat de budget-optie vallen)
De TRABY, iig 4 delen van 80x80, 6 deuren en 2x lades, en 3x een setje poten. (een 'kast' wordt twee delen naast elkaar, andere twee delen op elkaar).
Had ik al gezegd dat ik jullie geweldig vindt?
Oeh leuk!! Gefeli!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:23 schreef WebForce het volgende:
Vanaf januari ben ik medewerker Keukens. Voor hetzelfde aantal uren (12 p/w), maar in de beginweken ongeveer het dubbele...
hoe onthoud je dit allemaal?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ok hier dan eindelijk het antwoord op hopelijk al je vragen:
De MYSINGE en de BACKA series zijn in Amersfoort normaal vanuit de winkel leverbaar. Hierbij moet je er wel rekening mee houden dat het voor kan komen dat een onderdeel op dat moment helaas niet leverbaar zijn... Wat je wel kunt doen is per artikel nakijken of bepaalde onderdelen op voorraad zijn. Daarom heb ik de artikelnummers even voor je opgezocht:
BACKA 3zits bank in kunsvik rood: onderstel 70093675 & bekleding 80093694.
MYSINGE 2 zitsbank grijsbruin: onderstel 00060857 & bekleding 50098396.
FOTHULT serie (budget bank): 2zits bank 20085338 of 3zits bank 00085339
Van de SOLSTA serie hebben we een aantal fauteuils:
RANSTA donkergrijs 59.- 10087111
GYLLE middenrood 59.- 60087118
OLARP zwart 59.- 00099850
OLARP naturel 39.- 60099847
Bovenstaande artikelen zijn op dit moment allemaal op voorraad.
De TRABY serie heeft de volgende artikelnummers:
openkast 80x80 90105069 / poten 50105066 (of 50114235, vervangt uiteindelijk de 50105066) / deuren 60105061 / ladeset 20105063
Op dit moment zijn alle onderdelen van de TRABY serie op voorraad, op de ladensets na. Deze komen echter naar verwachting in week 46 (is komende week!) weer binnen in Amersfoort.
Hoop zo je vragen een beetje beantwoord te hebben! Succes met shoppen!
Nee... ze hebben bij IKEA iets heel handigs... een memo-id... dus ik heb die informatie ff gemaild naar mezelf...quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:29 schreef kalinho het volgende:
[..]
hoe onthoud je dit allemaal?Of zit je tot 11 uur savonds in IKEA
![]()
Morgen is DELFT dicht, dus wij verwachten in Barendrecht een van de beste dagen van het jaar.
-Kudtweer
-Delft Dicht
-Laatste dag feestweek (wegens 5 jarig bestaan)
dat je daar tijd voor hebtquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee... ze hebben bij IKEA iets heel handigs... een memo-id... dus ik heb die informatie ff gemaild naar mezelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |