abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 november 2006 @ 21:14:42 #126
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_43409651
Ik ben dinsdag bij ikea geweest, nog een grote pan (10l) met pasta inzet gekocht, van de familiy hoek, scheelde me wel 8 euro op de pan. Toch mooi meegenomen, nu alleen nog zoeken of de stoommand er ook voor 10 l is, ik kon het op de site alleen nog voor 3l vinden.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_43409717
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:14 schreef Spookje81 het volgende:
Ik ben dinsdag bij ikea geweest, nog een grote pan (10l) met pasta inzet gekocht, van de familiy hoek, scheelde me wel 8 euro op de pan. Toch mooi meegenomen, nu alleen nog zoeken of de stoommand er ook voor 10 l is, ik kon het op de site alleen nog voor 3l vinden.
Waar gebruik je nu eigenlijk die stoommand voor dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 9 november 2006 @ 21:33:42 #128
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43410517
Waarom zetten ze nergens op de site of in de catalogus erbij of een bank wel of niet besteld moet worden? Nu staat er alleen dat de bank niet op voorraad is
(Mysinge, Fothult bijv.)
Heb volgende week zaterdag pas tijd om in Amersfoort te gaan kijken en dan wil ik 't liefst meteen meenemen zodat ik 's avonds lekker kan zitten.

Weet iemand ook of TRABY komende week binnenkomt in Amersfoort?

(weekend van de 18e is het laatste weekend dat we beschikking hebben over grotere auto voor een aanhanger, dus het liefst willen we dat weekend in 1x alles halen om ons chalet in te richten)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43412856
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef E.T. het volgende:
Waarom zetten ze nergens op de site of in de catalogus erbij of een bank wel of niet besteld moet worden? Nu staat er alleen dat de bank niet op voorraad is
(Mysinge, Fothult bijv.)
Heb volgende week zaterdag pas tijd om in Amersfoort te gaan kijken en dan wil ik 't liefst meteen meenemen zodat ik 's avonds lekker kan zitten.

(weekend van de 18e is het laatste weekend dat we beschikking hebben over grotere auto voor een aanhanger, dus het liefst willen we dat weekend in 1x alles halen om ons chalet in te richten)
Wanneer een bank in de catalogus de vermelding heeft van een vrachtwagentje met .- erin, dan is een bank nooit op voorraad en zal het besteld moeten worden (levertijd van 2 tot 8 weken). Waarbij we de vrachtkosten in rekening brengen. Bij een lege vrachtwagen gelden dezelfde termijnen, maar dan berekenen we geen vrachtkosten aan je door.
Wanneer er bij een bank een platte kar met pakketjes erop staat, is een bank standaard vanuit de winkels leverbaar en zul je zelf voor vervoer moeten zorgen. (zie pagina 123 van de catalogus)

Bij MYSINGE (op bladzijde 125) staat een vrachtwagentje met .- aangegeven. Dit zou in principe moeten inhouden dat deze bank niet op voorraad is, maar dat deze voor je besteld moet worden. Echter in Hengelo hebben we deze bank gewoon op voorraad meende ik... Het zelfde geldt voor de FOTHULT. Al denk ik niet dat je die bank echt wilt hebben...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43413419
Dat lijstje
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 9 november 2006 @ 23:27:13 #131
3011 E.T.
pi_43414927
Hoezo de Fothult niet? What's wrong with it?
Ik heb er drie seconden in gezeten en hij zat best goed volgens mij

Maar ik moet dus de catalogus beter bekijken en niet alleen maar op internet.

Tnx!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 9 november 2006 @ 23:27:57 #132
3011 E.T.
pi_43414951
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:43 schreef imago het volgende:
Dat lijstje
Ik ben nu de hele tijd het I-woord aan het vermijden
pi_43415067
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef E.T. het volgende:
(Mysinge, Fothult bijv.)

Ik ben het eens met bovenstaande suggestie, ik heb dit ook al eens aangegeven bij ons hoofdkantoor. We zijn echter afhankelijk van internetformats uit Zweden en die zijn minder flexibel dan wij zouden willen. Je kan inderdaad het beste kijken in de catalogus, het voorbeeld van die Mysinge hierboven is alleen niet heel prettig. In principe is dit een meeneembank....
Als je vragen hebt over een specifieke bank zet hem in dit topic dan zullen we hem beantwoorden voor je!! Het antwoord voor traby in Amersfoort moet ik je helaas verschuldigd blijven
  donderdag 9 november 2006 @ 23:42:13 #134
3011 E.T.
pi_43415378
Ik zit nu met de gids op schoot en van een heleboel banken staat het er alsnog niet bij (zowieso geen leverings-icoontje of helemaal geen uitgebreide info als welke versie's verkrijgbaar etc.)
En dan blijkt ook nog dat die info niet altijd klopt

Magoe, Mysinge is dus meeneemding (maar blijkbaar 2-zits niet op voorraad in A'foort), valt ineens m'n oog op de Backa.. (ook geen leveringsinfo en ook niet op voorraad).

Aaaarrrrrggghhhhh...
pi_43415536
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef E.T. het volgende:
Hoezo de Fothult niet? What's wrong with it?
Ik heb er drie seconden in gezeten en hij zat best goed volgens mij

Maar ik moet dus de catalogus beter bekijken en niet alleen maar op internet.

Tnx!
FOTHULT is nogal van een niet zo'n geweldige kwaliteit... en trouwens ook een erg groot verschil met MYSINGE...

Maar goed... als je van TRABY aangeeft wat je wilt hebben, kan ik morgen wel eens voor je nakijken waar het in Amersfoort ligt (ik gok op het zelfbedienings magazijn) en of het op voorraad is, en zo niet wanneer wel weer.
pi_43415569
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef E.T. het volgende:
Ik zit nu met de gids op schoot en van een heleboel banken staat het er alsnog niet bij (zowieso geen leverings-icoontje of helemaal geen uitgebreide info als welke versie's verkrijgbaar etc.)
En dan blijkt ook nog dat die info niet altijd klopt

Magoe, Mysinge is dus meeneemding (maar blijkbaar 2-zits niet op voorraad in A'foort), valt ineens m'n oog op de Backa.. (ook geen leveringsinfo en ook niet op voorraad).

Aaaarrrrrggghhhhh...
Als je wil kan ik morgen wel eens voor je nakijken wanneer Amersfoort de MYSINGE weer terug krijgt... De twee zitter met welke bekleding?

De BACKA is in iedergeval een 'bestel' bank die niet standaard op voorraad is...

Wat betreft de catalogus heb je helemaal gelijk... das nie handig inderdaad... vooral omdat ze in de catalogus aangeven dat we zo werken...
pi_43417859
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je wil kan ik morgen wel eens voor je nakijken wanneer Amersfoort de MYSINGE weer terug krijgt... De twee zitter met welke bekleding?

De BACKA is in iedergeval een 'bestel' bank die niet standaard op voorraad is...

Wat betreft de catalogus heb je helemaal gelijk... das nie handig inderdaad... vooral omdat ze in de catalogus aangeven dat we zo werken...
De BACKA is in Amsterdam een meeneembank (mits op voorraad)! En ik denk inderdaad dat Amsterdam daar een uitzondering in is...
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:32:20 #138
3011 E.T.
pi_43418413
Als alles bij Ikea net zo duidelijk was als het personeel hier, zou dit topic niet zo populair zijn

We hebben nog niet proefgezeten op de Backa en Mysinge, dus daar hangt nog wel e.e.a. van af natuurlijk. De Backa gaat om de 3-zits in 't rood (die is wel erg gaaf hoor!), de Mysinge om 2-zits grijsbruin als alternatief. (ik vertrrouw op jullie en laat de budget-optie vallen)

De TRABY, iig 4 delen van 80x80, 6 deuren en 2x lades, en 3x een setje poten. (een 'kast' wordt twee delen naast elkaar, andere twee delen op elkaar).

Had ik al gezegd dat ik jullie geweldig vindt?
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:38:38 #139
3011 E.T.
pi_43418550
Vergeet ik nog een vraagje, Fauteuils zijn dat bestelartikelen of zijn die overal gewoon op voorraad? (Tullsta en/of Solsta en/of Solsta Gylle)?

Beter kijken, die zijn gewoon op voorraad. Behalve de Solsta.. Durf het bijna niet te vragen, maar gaat die deze week nog binnenkomen?
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:23:01 #140
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43431933
Vanaf januari ben ik medewerker Keukens . Voor hetzelfde aantal uren (12 p/w), maar in de beginweken ongeveer het dubbele...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 november 2006 @ 19:57:25 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  vrijdag 10 november 2006 @ 20:20:17 #142
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_43436983
jaaaaa, gister zijn de matrassen en het dekmatras binnen gekomen, netjes hoor die transportservice van Ikea (niet die doordouwers van alert)

de eerste nacht was geweldig, het ligt super en ik kwam een stuk fitter uit bed. en we hebben geen rand meer, heerlijk gewoon.
pi_43441567
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:32 schreef E.T. het volgende:
Als alles bij Ikea net zo duidelijk was als het personeel hier, zou dit topic niet zo populair zijn

We hebben nog niet proefgezeten op de Backa en Mysinge, dus daar hangt nog wel e.e.a. van af natuurlijk. De Backa gaat om de 3-zits in 't rood (die is wel erg gaaf hoor!), de Mysinge om 2-zits grijsbruin als alternatief. (ik vertrrouw op jullie en laat de budget-optie vallen)

De TRABY, iig 4 delen van 80x80, 6 deuren en 2x lades, en 3x een setje poten. (een 'kast' wordt twee delen naast elkaar, andere twee delen op elkaar).

Had ik al gezegd dat ik jullie geweldig vindt?
Ok hier dan eindelijk het antwoord op hopelijk al je vragen:

De MYSINGE en de BACKA series zijn in Amersfoort normaal vanuit de winkel leverbaar. Hierbij moet je er wel rekening mee houden dat het voor kan komen dat een onderdeel op dat moment helaas niet leverbaar zijn... Wat je wel kunt doen is per artikel nakijken of bepaalde onderdelen op voorraad zijn. Daarom heb ik de artikelnummers even voor je opgezocht:

BACKA 3zits bank in kunsvik rood: onderstel 70093675 & bekleding 80093694.
MYSINGE 2 zitsbank grijsbruin: onderstel 00060857 & bekleding 50098396.
FOTHULT serie (budget bank): 2zits bank 20085338 of 3zits bank 00085339

Van de SOLSTA serie hebben we een aantal fauteuils:
RANSTA donkergrijs 59.- 10087111
GYLLE middenrood 59.- 60087118
OLARP zwart 59.- 00099850
OLARP naturel 39.- 60099847
Bovenstaande artikelen zijn op dit moment allemaal op voorraad.

De TRABY serie heeft de volgende artikelnummers:
openkast 80x80 90105069 / poten 50105066 (of 50114235, vervangt uiteindelijk de 50105066) / deuren 60105061 / ladeset 20105063
Op dit moment zijn alle onderdelen van de TRABY serie op voorraad, op de ladensets na. Deze komen echter naar verwachting in week 46 (is komende week!) weer binnen in Amersfoort.

Hoop zo je vragen een beetje beantwoord te hebben! Succes met shoppen!
pi_43441581
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:23 schreef WebForce het volgende:
Vanaf januari ben ik medewerker Keukens . Voor hetzelfde aantal uren (12 p/w), maar in de beginweken ongeveer het dubbele...
Oeh leuk!! Gefeli!
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:53:39 #145
3011 E.T.
pi_43441625
pi_43442082
Wij krijgen een FAktum Stat keuken met beuken werblad. Over ongeveer 3 weken . Vanavond nog weer geweest om kastinrichting van Rationell te kopen. Geweldig spul! En veel te veel uitgegeven.
Een vraagje nog, misschien heeft iemand er ervaring mee: we gaan zelf de werkbladen zagen, maar de hoekverbindingen, hoe doen we dat precies? Er is een dingetje voor, maar dat is van RVS en vinden we lelijk. Ik heb aan de IKEA-mensen gevraagd, en die zeggen: recht afzagen, tegen het andere blad aan, en dan kitten. Maar met welke kit dan?
Eva
pi_43442548
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ok hier dan eindelijk het antwoord op hopelijk al je vragen:

De MYSINGE en de BACKA series zijn in Amersfoort normaal vanuit de winkel leverbaar. Hierbij moet je er wel rekening mee houden dat het voor kan komen dat een onderdeel op dat moment helaas niet leverbaar zijn... Wat je wel kunt doen is per artikel nakijken of bepaalde onderdelen op voorraad zijn. Daarom heb ik de artikelnummers even voor je opgezocht:

BACKA 3zits bank in kunsvik rood: onderstel 70093675 & bekleding 80093694.
MYSINGE 2 zitsbank grijsbruin: onderstel 00060857 & bekleding 50098396.
FOTHULT serie (budget bank): 2zits bank 20085338 of 3zits bank 00085339

Van de SOLSTA serie hebben we een aantal fauteuils:
RANSTA donkergrijs 59.- 10087111
GYLLE middenrood 59.- 60087118
OLARP zwart 59.- 00099850
OLARP naturel 39.- 60099847
Bovenstaande artikelen zijn op dit moment allemaal op voorraad.

De TRABY serie heeft de volgende artikelnummers:
openkast 80x80 90105069 / poten 50105066 (of 50114235, vervangt uiteindelijk de 50105066) / deuren 60105061 / ladeset 20105063
Op dit moment zijn alle onderdelen van de TRABY serie op voorraad, op de ladensets na. Deze komen echter naar verwachting in week 46 (is komende week!) weer binnen in Amersfoort.

Hoop zo je vragen een beetje beantwoord te hebben! Succes met shoppen!
hoe onthoud je dit allemaal? Of zit je tot 11 uur savonds in IKEA

Morgen is DELFT dicht, dus wij verwachten in Barendrecht een van de beste dagen van het jaar.
-Kudtweer
-Delft Dicht
-Laatste dag feestweek (wegens 5 jarig bestaan)
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_43442791
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:29 schreef kalinho het volgende:

[..]

hoe onthoud je dit allemaal? Of zit je tot 11 uur savonds in IKEA

Morgen is DELFT dicht, dus wij verwachten in Barendrecht een van de beste dagen van het jaar.
-Kudtweer
-Delft Dicht
-Laatste dag feestweek (wegens 5 jarig bestaan)
Nee... ze hebben bij IKEA iets heel handigs... een memo-id... dus ik heb die informatie ff gemaild naar mezelf...
pi_43442890
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee... ze hebben bij IKEA iets heel handigs... een memo-id... dus ik heb die informatie ff gemaild naar mezelf...
dat je daar tijd voor hebt
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:43:24 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_43442909
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef kalinho het volgende:

[..]

dat je daar tijd voor hebt
Hengelo, het tweede Sliedrecht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')