Oeh CentrOquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Adelante het volgende:
ik was vandaag even in Duisburg (na een middag CentrO in Oberhausen) bij IKEA en ze hadden daar nieuw tijdelijk assortiment: FANBY.
meteen maar even de zwart met alu vazen meegenomen
weet iemand of we dat hier ook krijgen: http://www.trevlig2.de/IKEA07/fanby/hauptfilm.html
Danke, dan doe ik dat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:44 schreef Adelante het volgende:
Of bestel 'm op de site via het onderdeel klantenservice
Nietus, dat is een theepot met een roomstel ervoor..quote:
Kan alleen nergens prijzen vinden en voorraadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, dat bedoelde ik.
Ik vond het al raar voor een fluitketel maar kon even niet op de naam komen.
Ik maak al tijden mijn thee per kop maar idd zou ik zo hele potten zetten met zoeentje.
Waar zit die toko? Is dat aan te rijden?
[edit]2 uur rijden is nog te doen ook!![]()
Die waterkan!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Adelante het volgende:
en ze hadden daar nieuw tijdelijk assortiment: FANBY.
CentrO ligt ongeveer 15 km van IKEA Duisburg, IKEA Essen is volgens mij nog dichter bij, maar daar was ik al een aantal keren geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh CentrO![]()
Hoever ligt IKEA Duisburg van CentrO af dan eigenlijk?? Ik ga binnenkort ook naar CentrO namelijk...
Dat is de ENERYDA salontafelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:09 schreef Estate het volgende:
Welke Ikea expert weet nog hoe deze salon tafel heet
Alvast bedankt!
Dat moet je volgens mij zelf uitzoeken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:35 schreef Vodkat het volgende:
Welke ikea keuken expert weet mijn vraag te beantwoorden?
Ik heb dus vorige week mijn keuken besteld, en nu vroeg mijn vader ofdat er nog een technische tekening van komt?
Voor de elektrapunten e.d. of moet je dat gewoon zelf uitzoeken ??
Alvast bedankt!
De prijzen staan er toch bij??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Kan alleen nergens prijzen vinden en voorraad![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De prijzen staan er toch bij??
Voor voorraad informatie zul je waarschijnlijk even moeten bellen met IKEA Duitsland...
Het telefoonnummer van IKEA Osnabrück is: +49-180-5353435 (12ct per minuut)
Whahahaha naja kan gebeuren!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef E.T. het volgende:
[..]had even niet door dat je kon klikken in de site..
Het zit op het prijsniveau van IKEA STOCKHOLM, wat betekend dat je voor deze 'design' artikelen elder nog veel meer verkoopt!quote:Op woensdag 1 november 2006 09:48 schreef E.T. het volgende:
De prijzen van Fanby zijn nogal On-Ikeaans.. maar het is wel mooi!!!
Die lampjes zitten ook gave tussen, zeg!
Waarom hebben ze in NL. nou nooit van die leuke dingen
Ja lampenkappen inderdaad... maar geen staande lampen, tafellampen, bureaulampen... helaas...quote:Op woensdag 1 november 2006 09:52 schreef WebForce het volgende:
Sommige van die lampen verkopen we ook in Nederland hoor, ik weet dat er een heeeele boel lampenkappen zijn binnengekomen laatst en die zijn éénmalig...
Jaaaaaaaaaaa! Hier hebben wij ook verschrikkelijke frustraties om gehad. Uiteindelijk hebben we de schroef erin gedaan en maar half vastgedraaid. Het blijft nu zitten, maar het was zeer frustrerend. Zeker als er dan ook nog 2 verschillende beschrijvingen bij zitten (er zaten 2 boekjes bij het bed).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:04 schreef DjMark het volgende:
Even vraagje aan de genen die een Ikea bed gekocht hebben.
Gisteren ging ik mijn MALM bed (160*220) in elkaar zetten.
En alles ging redelijk goed, totdat ik die Hamar middenbalk ,dmv 4 2 delige ijzerenbalkjes, aan het bed moest schroeven.
Die ijzeren balkjes krijg ik op geen enkele plaats vast geschroefd, dus niet aan de middenbalk, maar ook niet aan de bedrand.
Volgens mij zijn de ijzeren balkjes voor extra steun aan de middenbalk.
Hebben meerdere hier problemen mee gehad??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |