quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:24 schreef Bartjebart het volgende:[..]
Hahahaha leuk man!
Ik zou alleen wel even IKEA via de telefoon of mail melden dat je een probleem hebt met de TULLSTA fauteuil. Je hebt namelijk normaal, volgens de verkoopsvoorwaarden, tot 4 dagen na aankoop om met dit soort artikelen terug te komen... Ik denk dat het geen probleem is dat je daar over twee weken mee terug gaat, maar dan moet het wel al bekend zijn bij IKEA...
Maar ik denk dat iemand anders van IKEA (die bij de klantenservice werkt) dit kan beamen of juist kan verbeteren...
2. Ik heb iets gekocht, maar het is kapot. Wat moet ik doen?
Als het product wat je hebt gekocht al beschadigd was toen je het kocht, hoef je alleen maar terug te gaan naar de IKEA vestiging. Vergeet niet de kassabon mee te nemen.
Niks over vier dagen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.