supermakkelijk systeem... intern gratis bellen en alle huizen hetzelfde nummersysteem: jourdienst haarlem is 378 008 en die van duiven 272 008. alleen die vage externe nummers gaan wat moeilijker te onthouden wordenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:59 schreef Allan24 het volgende:
Goden, gaan ze binnenkort het interne telefoonsysteem omgooien, compleet met omnummering en allesik ken bijna alle nummers (intern in Breda) uit m'n hoofd, gaan ze ineens VoIPen
169.- is de prijs compleet, dwz hoes (30.-) en onderstel (139.-)quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef darkie_blue het volgende:
Vraagje: de rode klippan van 169 euro is dat met of zonder hoes? Ik dacht eerst met maar ben nu toch aan het twijfelen.
Ooow irritant is dat inderdaad!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:59 schreef Allan24 het volgende:
Goden, gaan ze binnenkort het interne telefoonsysteem omgooien, compleet met omnummering en allesik ken bijna alle nummers (intern in Breda) uit m'n hoofd, gaan ze ineens VoIPen
Ooow succes en veel plezier!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:50 schreef E.T. het volgende:
Morgen 'grote-IKEA-dag' voor ons..
Bank, feauteuils, salontafel, eetkamertafel, Traby-kasten en nog wat kleingoed..
Vind 't best spannend
hoezo ga je dan in godsnaam op een zaterdag? Ik snap dat echt niet. Nja als je iets op transport gaat zetten hebbie de kans mij tegen het lijf te lopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:50 schreef E.T. het volgende:
Morgen 'grote-IKEA-dag' voor ons..
Bank, feauteuils, salontafel, eetkamertafel, Traby-kasten en nog wat kleingoed..
Vind 't best spannend
Sja, dat gaat ff niet anders..quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:32 schreef kalinho het volgende:
[..]
hoezo ga je dan in godsnaam op een zaterdag? Ik snap dat echt niet. Nja als je iets op transport gaat zetten hebbie de kans mij tegen het lijf te lopen![]()
eens, maar nooit weerquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:00 schreef Matness het volgende:
ik ga morgen naar delft voor nieuw beddengoed
nee de kaars zinkt en dooft vanzelf!quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:02 schreef Geqxon het volgende:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15573&catalogId=10103&storeId=9&productId=15589&langId=-22&categoryId=15697&chosenPartNumber=86551100
Dit lijkt met zo'n toffe kandelaarAlleen heb ik dus wel vraagtekens bij de werking. Je plaatst er dus een kaars in, vervolgens giet je er water in, en als de kaars korter wordt, wordt hij door het waterniveau omhoog gedrukt??
Maar ze zeggen zelf dus in krom Nederlands:quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee de kaars zinkt en dooft vanzelf!![]()
quote:Als kandelaar gevuld met water, wordt de hoogte van de kaars automatisch geregeld.
ik wist niet eens dat het een kandelaar was, dacht altijd een vaas voor één bloem. probeer het eens en maak er wat foto's van voor onsquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar ze zeggen zelf dus in krom Nederlands:
[..]
Doordat de kaars eerst zwaar is gaat hij er misschien gewoon dieper in? Ik heb dat ding al heeel lang op de afdeling staan, maar wist niet dat dat ding zķ werkte! Haha, stom eigenlijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben druk bezig mijn natuurkunde kennis op te halen, met het bad van Archimedes, maar ik kan niet echt zien hoe de kaars automagisch omhoog gaat als hij kleiner wordt.
Mja, dat heeft iedereen denk ik zo, maar die externenummers, is wel irritant, maarja...quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:59 schreef Allan24 het volgende:
is toch logisch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben druk bezig mijn natuurkunde kennis op te halen, met het bad van Archimedes, maar ik kan niet echt zien hoe de kaars automagisch omhoog gaat als hij kleiner wordt.
Hij wordt in een doosje verkocht (geel doosje). Let erop dat hij waarschijnlijk bij de vazen liggen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:56 schreef Geqxon het volgende:
Mijn god, jullie hebben echt zo gelijk he
Nou ik ga zo even kijken of hij wel gemakkelijk in mijn rugtas past
En? Is het allemaal gelukt?quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
Sja, dat gaat ff niet anders..
Gaat om spullen voor huisje in Voorthuizen, wij wonen zelf in R'dam. Swets net een nieuwe baan, dus nog niet echt vrij willen nemen..
Dan kom je al gauw op de weekeinden uit helaas.
Had zelf ook liever gewoon op een dinsdagmorgen ofzo gegaan, maar in m'n eentje ga ik dat niet redden (hoogzwanger ook nog).
Maar ik ga dus niks op transport laten zetten.. wel een aanhanger huren
edit: ik ga trouwens naar A'foort en niet naar Barendrecht
Ja, behalve dat 1 schroefpootje op de tullsta stoel niet pastquote:
Hahahaha leuk man!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, behalve dat 1 schroefpootje op de tullsta stoel niet pastHet schroefdraad zit te diep.
En dat is kut want nou moet ik met een stoel terug. Ergens over twee weken ofzo.
Ow ja, we hebben geen bank gekocht, wel dus 2 stoelen, een eettafel (björna), 2 tafeltjes (fröjsta) en wat kasten (träby. 3 keer 80*80 1 keer 40*80 en wat deuren, laadjes en pootjes)
En dat alles in 2 auto's gepropt
Family pasquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha leuk man!
Ik zou alleen wel even IKEA via de telefoon of mail melden dat je een probleem hebt met de TULLSTA fauteuil. Je hebt namelijk normaal, volgens de verkoopsvoorwaarden, tot 4 dagen na aankoop om met dit soort artikelen terug te komen... Ik denk dat het geen probleem is dat je daar over twee weken mee terug gaat, maar dan moet het wel al bekend zijn bij IKEA...
Maar ik denk dat iemand anders van IKEA (die bij de klantenservice werkt) dit kan beamen of juist kan verbeteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |