nieuwe bedrjifskleding???quote:Op woensdag 22 november 2006 19:21 schreef jessa het volgende:
vraagje aan de IKEA collega's: heeft iemand toevallig de nieuwe kleding al gezien? ik zit de hele week in Haarlem vanwege opleiding en kon niet naar de mode-show in Delft![]()
yup, een test bij delft van een jaar (geloof ik) Ik bestel kleding voor Utrecht dus was uitgenodigd maar had deze week OIS in Haarlem.quote:
Jij bedoeld het OBSERVATOR glazen tv-draaiplateau. Die is inderdaad 19.95quote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef loezzie het volgende:
Beste IKEA medewerkers,
Ik ben op zoek naar een draaiplateau voor mijn breedbeeld tv. Nu zag ik gisteren bij de IKEA in Duiven een glazen (¤19,95) . Maar ik woon bij Delft en zou hem daar graag willen halen (of krijgen voor mijn verjaardag) . Ik kan hem alleen op de site niet vinden. Weet iemand of dat glazen tv draaiplateau ook in Delft te krijgen is?
Alvast bedankt!!
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:21 schreef jessa het volgende:
vraagje aan de IKEA collega's: heeft iemand toevallig de nieuwe kleding al gezien? ik zit de hele week in Haarlem vanwege opleiding en kon niet naar de mode-show in Delft![]()
Iemand?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:11 schreef linda856763 het volgende:
Wij krijgen een FAktum Stat keuken met beuken werblad. Over ongeveer 3 weken. Vanavond nog weer geweest om kastinrichting van Rationell te kopen. Geweldig spul! En veel te veel uitgegeven.
![]()
Een vraagje nog, misschien heeft iemand er ervaring mee: we gaan zelf de werkbladen zagen, maar de hoekverbindingen, hoe doen we dat precies? Er is een dingetje voor, maar dat is van RVS en vinden we lelijk. Ik heb aan de IKEA-mensen gevraagd, en die zeggen: recht afzagen, tegen het andere blad aan, en dan kitten. Maar met welke kit dan?
ja gerust idee voor je..... Dat wat je steld gaat helas niet... (sorry je wil het vast niet horen natuurlijk)quote:
Hopelijk komen er dan eindelijk IKEA broeken die een beetje passen, ze zijn bij mij altijd (lees: altijd!!) te kort....quote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
nieuwe kleding? wat gaat er veranderen dan?? nu ben ik wel behoorlijk nieuwsgierig...
ik vertrouw dat soort dingen niet...
quote:
Ik vertrouw zoiets ook niet!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
![]()
nieuwe kleding? wat gaat er veranderen dan?? nu ben ik wel behoorlijk nieuwsgierig...
ik vertrouw dat soort dingen niet...
Bedankt voor je antwoord. dan ga ik maar eens op pad (of iemand langsturen!)quote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bedoeld het OBSERVATOR glazen tv-draaiplateau. Die is inderdaad 19.95
Ik ga er vanuit dat, gezien het feit dat Delft nu in zijn nieuwe showroom zit, ze dit artikel gewoon in het assortiment hebben zitten...
Dragen jullie op de marketplace spijkerbroeken dan?? Bij ons draagt iedereen in de verkoop van die donkerblauwe pantalon-achtige dingen... Zowel showroom, marketplace als het ZB...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef WebForce het volgende:
[..]
[..]
Ik vertrouw zoiets ook niet!. Alhoewel het niet slechter kan dan wat we nu hebben, toch? Ik werk (nog) op de marketplace waar we eigenlijk spijkerbroeken moeten dragen, maar ik pas gewoon NIET in die broeken
. Ik zal wel zien...
Als ze nu nog niet weten wanneer de UPPTACKA diplomatentas niet terug komt, is ie er volgende week in ieder geval nog niet... helaas...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef Bhuddy het volgende:
Helaas. Net gekeken maar de OBSERVATOR draaiplateau heb ik nergens kunnen vinden
Ook de aktetas is uitverkocht! Ze hebben ook geen idee wanneer 'ie weer komt, dus kom ik volgende week wel ergens terug...
Meeste dragen nu ook blauwe broeken... Ik ook trouwens, al héél langquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dragen jullie op de marketplace spijkerbroeken dan?? Bij ons draagt iedereen in de verkoop van die donkerblauwe pantalon-achtige dingen... Zowel showroom, marketplace als het ZB...
Eigenlijk moeten ze gewoon donkerblauwe spijkerbroeken in het kledingassortiment nemen. En dan ook gewoon de 'normale' jeansmaatindeling hanteren. Bij elke lichting nieuwe broeken hoort weer een nieuwe maatindeling... niet erg handig...
Maaaar... ik ben benieuwd!
Luxe hoor, wat is je job eigenlijk tegenwoordig??quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:29 schreef Adelante het volgende:
Ze moeten die comm-in broeken in het donkerblauw laten maken, lekker veel zakken
Ik heb trouwens gewoon eigen kleding aan, alleen weer in het pakje met anti-bureacraten dagen
werk voor s&s nederland, eerst vestgingen eindhoven en heerlen, maar nu dus op landelijk niveau.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:47 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Luxe hoor, wat is je job eigenlijk tegenwoordig??
Het lijkt me inderdaad wel eens tijd worden voor wat meer getailleerde kleding voor de dames ja. Sorry, maar het ziet er echt niet uit nuquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:58 schreef jessa het volgende:
leuk al die speculaties over kleding
Heb gisteren eindelijk wat info gekregen: recht 5pocket model blauwe broek of spijkerbroek. polo's en bloezen met een taille voor de dames en de brede elasitische band onder aan de truien wordt verkleint zodat het wat beter valt. nu nog eens foto's zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |