abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43792123
Komt voor mekaar dan! Ben ik vanaf morgen ook trotse eigenaar van een Family Diplomatentas
pi_43792328
vraagje aan de IKEA collega's: heeft iemand toevallig de nieuwe kleding al gezien? ik zit de hele week in Haarlem vanwege opleiding en kon niet naar de mode-show in Delft
pi_43796800
Ja ook de aanvraag maar gedaan voor een Family pas, best grappig spul.

Die doucheschuim vond ik ook wel lekker.

Enne duiven is oke
pi_43798712
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:21 schreef jessa het volgende:
vraagje aan de IKEA collega's: heeft iemand toevallig de nieuwe kleding al gezien? ik zit de hele week in Haarlem vanwege opleiding en kon niet naar de mode-show in Delft
nieuwe bedrjifskleding???
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_43800902
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:26 schreef kalinho het volgende:

[..]

nieuwe bedrjifskleding???
yup, een test bij delft van een jaar (geloof ik) Ik bestel kleding voor Utrecht dus was uitgenodigd maar had deze week OIS in Haarlem.
pi_43802361
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef loezzie het volgende:
Beste IKEA medewerkers,

Ik ben op zoek naar een draaiplateau voor mijn breedbeeld tv. Nu zag ik gisteren bij de IKEA in Duiven een glazen (¤19,95) . Maar ik woon bij Delft en zou hem daar graag willen halen (of krijgen voor mijn verjaardag) . Ik kan hem alleen op de site niet vinden. Weet iemand of dat glazen tv draaiplateau ook in Delft te krijgen is?

Alvast bedankt!!
Jij bedoeld het OBSERVATOR glazen tv-draaiplateau. Die is inderdaad 19.95

Ik ga er vanuit dat, gezien het feit dat Delft nu in zijn nieuwe showroom zit, ze dit artikel gewoon in het assortiment hebben zitten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43802480
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:21 schreef jessa het volgende:

nieuwe kleding? wat gaat er veranderen dan?? nu ben ik wel behoorlijk nieuwsgierig...
ik vertrouw dat soort dingen niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_43805360
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:11 schreef linda856763 het volgende:
Wij krijgen een FAktum Stat keuken met beuken werblad. Over ongeveer 3 weken . Vanavond nog weer geweest om kastinrichting van Rationell te kopen. Geweldig spul! En veel te veel uitgegeven.
Een vraagje nog, misschien heeft iemand er ervaring mee: we gaan zelf de werkbladen zagen, maar de hoekverbindingen, hoe doen we dat precies? Er is een dingetje voor, maar dat is van RVS en vinden we lelijk. Ik heb aan de IKEA-mensen gevraagd, en die zeggen: recht afzagen, tegen het andere blad aan, en dan kitten. Maar met welke kit dan?
Iemand?
Eva
pi_43807251
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:40 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Iemand?
ja gerust idee voor je..... Dat wat je steld gaat helas niet... (sorry je wil het vast niet horen natuurlijk)

Ik neem nl. aan dat je onder een gedeelde hoek bedoeld? dus een haakse hoek verdelen in twee van 45graden? dan kan je nevernooit niet zelf echt knap krijgen.

Probleem is nl. omdat je de plaat hout verdeeld in tweeen het hout los van elkaar kan gaan "werken"en de ene kan dus meer gaan werken dan de andere.Normaal zijn twee houten werkbladen onder verstek op de volgende manier vast gemaakt :

Met lammellos in het midden
midddels speciale schroeven aan de onderkant

Dit zorgt ervoor dat de twee zaagsnedes exact op elkaar blijven aansluiten. daarnaast moet je nog lijm of kit op de beide zaagsndes doen alvorens ze bij elkaar komen.

Dat laatste is allemaal te doen, maar de "gewone"hobbyist heeft niet de apparatuur om die hoek die het bald moet maken ook daadwerkelijk knap te zagen

Ik zal evt. ff navragen bij een timmerman/bedrijfje ?

Succes iig
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_43812056
Nee, gewoon een hoek van 90 graden.
Eva
pi_43813434
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

nieuwe kleding? wat gaat er veranderen dan?? nu ben ik wel behoorlijk nieuwsgierig...
Hopelijk komen er dan eindelijk IKEA broeken die een beetje passen, ze zijn bij mij altijd (lees: altijd!!) te kort....
  donderdag 23 november 2006 @ 14:48:31 #262
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43820594
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:54 schreef het-is-mij het volgende:
Enne Duiven is oke
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vertrouw zoiets ook niet! . Alhoewel het niet slechter kan dan wat we nu hebben, toch? Ik werk (nog) op de marketplace waar we eigenlijk spijkerbroeken moeten dragen, maar ik pas gewoon NIET in die broeken . Ik zal wel zien...
pi_43823118
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jij bedoeld het OBSERVATOR glazen tv-draaiplateau. Die is inderdaad 19.95

Ik ga er vanuit dat, gezien het feit dat Delft nu in zijn nieuwe showroom zit, ze dit artikel gewoon in het assortiment hebben zitten...
Bedankt voor je antwoord. dan ga ik maar eens op pad (of iemand langsturen!)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_43826076
Helaas. Net gekeken maar de OBSERVATOR draaiplateau heb ik nergens kunnen vinden

Ook de aktetas is uitverkocht! Ze hebben ook geen idee wanneer 'ie weer komt, dus kom ik volgende week wel ergens terug... Overigens is de fase 1 van de nieuwe IKEA Delft niet heel erg spectaculair. Wel groot, maar inrichting van alles is nog redelijk belabberd. Voor de rest een erg mooi pand geworden.
pi_43826093
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef WebForce het volgende:

[..]

[..]

Ik vertrouw zoiets ook niet! . Alhoewel het niet slechter kan dan wat we nu hebben, toch? Ik werk (nog) op de marketplace waar we eigenlijk spijkerbroeken moeten dragen, maar ik pas gewoon NIET in die broeken . Ik zal wel zien...
Dragen jullie op de marketplace spijkerbroeken dan?? Bij ons draagt iedereen in de verkoop van die donkerblauwe pantalon-achtige dingen... Zowel showroom, marketplace als het ZB...

Eigenlijk moeten ze gewoon donkerblauwe spijkerbroeken in het kledingassortiment nemen. En dan ook gewoon de 'normale' jeansmaatindeling hanteren. Bij elke lichting nieuwe broeken hoort weer een nieuwe maatindeling... niet erg handig...

Maaaar... ik ben benieuwd!
pi_43826127
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef Bhuddy het volgende:
Helaas. Net gekeken maar de OBSERVATOR draaiplateau heb ik nergens kunnen vinden

Ook de aktetas is uitverkocht! Ze hebben ook geen idee wanneer 'ie weer komt, dus kom ik volgende week wel ergens terug...
Als ze nu nog niet weten wanneer de UPPTACKA diplomatentas niet terug komt, is ie er volgende week in ieder geval nog niet... helaas...

De draaiplateau's liggen op de tvmeubels. Wanneer ze daar niet liggen, zijn ze waarschijnlijk door een andere klant even 'geleend'
pi_43826299
Op 't demo model stond 'in bestelling'... Ik heb trouwens best actief gezocht naar 't draaiplateau. Op TVtafels niks te vinden.
  donderdag 23 november 2006 @ 18:11:24 #268
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43826767
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dragen jullie op de marketplace spijkerbroeken dan?? Bij ons draagt iedereen in de verkoop van die donkerblauwe pantalon-achtige dingen... Zowel showroom, marketplace als het ZB...

Eigenlijk moeten ze gewoon donkerblauwe spijkerbroeken in het kledingassortiment nemen. En dan ook gewoon de 'normale' jeansmaatindeling hanteren. Bij elke lichting nieuwe broeken hoort weer een nieuwe maatindeling... niet erg handig...

Maaaar... ik ben benieuwd!
Meeste dragen nu ook blauwe broeken... Ik ook trouwens, al héél lang
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:29:12 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_43839451
Ze moeten die comm-in broeken in het donkerblauw laten maken, lekker veel zakken

Ik heb trouwens gewoon eigen kleding aan, alleen weer in het pakje met anti-bureacraten dagen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_43839850
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:29 schreef Adelante het volgende:
Ze moeten die comm-in broeken in het donkerblauw laten maken, lekker veel zakken

Ik heb trouwens gewoon eigen kleding aan, alleen weer in het pakje met anti-bureacraten dagen
Luxe hoor, wat is je job eigenlijk tegenwoordig??
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:51:16 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_43839936
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:47 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Luxe hoor, wat is je job eigenlijk tegenwoordig??
werk voor s&s nederland, eerst vestgingen eindhoven en heerlen, maar nu dus op landelijk niveau.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_43851683
leuk al die speculaties over kleding
Heb gisteren eindelijk wat info gekregen: recht 5pocket model blauwe broek of spijkerbroek. polo's en bloezen met een taille voor de dames en de brede elasitische band onder aan de truien wordt verkleint zodat het wat beter valt. nu nog eens foto's zien.
pi_43853824
Goden, gaan ze binnenkort het interne telefoonsysteem omgooien, compleet met omnummering en alles ik ken bijna alle nummers (intern in Breda) uit m'n hoofd, gaan ze ineens VoIPen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_43862311
Vraagje: de rode klippan van 169 euro is dat met of zonder hoes? Ik dacht eerst met maar ben nu toch aan het twijfelen.
pi_43862559
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:58 schreef jessa het volgende:
leuk al die speculaties over kleding
Heb gisteren eindelijk wat info gekregen: recht 5pocket model blauwe broek of spijkerbroek. polo's en bloezen met een taille voor de dames en de brede elasitische band onder aan de truien wordt verkleint zodat het wat beter valt. nu nog eens foto's zien.
Het lijkt me inderdaad wel eens tijd worden voor wat meer getailleerde kleding voor de dames ja. Sorry, maar het ziet er echt niet uit nu Ik zou me echt doodongelukkig voelen als ik in die kleding zou moeten lopen.
amokaapjeeh O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')