nee, dat had ik ook al door.quote:Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
synthetisch staat volgens mij niet per se garant voor warmvulgewicht speelt daarin ook een belangrijke rol
Dit dekbed, waar je het over had...quote:Op zondag 19 november 2006 23:29 schreef Matness het volgende:
[..]
idd, daar staat het ja
maar bij deze staat het weer niet
maar het is dus wel synthetisch?
ik wil het graag lekker warm
okay, dan begin ik het synthetisch verhaal te snappen, dank jequote:Op zondag 19 november 2006 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit dekbed, waar je het over had...
Daar staat bij de vulling: holle polyestervezels^... dus syntetisch
er worden ook losse slopen verkocht van 60 x 70quote:Op zondag 19 november 2006 23:40 schreef Matness het volgende:
volgens mij is mijn kussen wel een stuk groter dan 50X60, dat wordt nog worstelen dan
ah, dat is goed om te wetenquote:Op zondag 19 november 2006 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
er worden ook losse slopen verkocht van 60 x 70
quote:Op maandag 20 november 2006 10:51 schreef JC-Rags het volgende:
2 medewerkers en 1 klant die met elkaar 1,5 uur bezig zijn over een dons/synthetisch dekbed van zo'n 25 euro, niet zo goed voor de VPMU medewerkers..... ;-)
Wel goede service weer op deze site hoor!!
aan de telefoon gaat het nu eenmaal sneller dan een forum, en ik wil graag alles wetenquote:Op maandag 20 november 2006 10:51 schreef JC-Rags het volgende:
2 medewerkers en 1 klant die met elkaar 1,5 uur bezig zijn over een dons/synthetisch dekbed van zo'n 25 euro, niet zo goed voor de VPMU medewerkers..... ;-)
Wel goede service weer op deze site hoor!!
De diplomatentas (zoals de tas bij ons in het systeem staat) is verkrijgbaar in de kleuren zwart en oranje en kost normaal 19.95, IKEA FAMILY prijs 14.95.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:13 schreef Bhuddy het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe duur de (laptop)tas van de Ikea Family serie is (als Family lid), wat er nog meer in de Family tassenserie te krijgen is en of dit gewoon te krijgen is bij Ikea (Delft) zonder moeite te doen? Thanks.
Family is ook gelanceerd in Delft vorige week maandag!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De diplomatentas (zoals de tas bij ons in het systeem staat) is verkrijgbaar in de kleuren zwart en oranje en kost normaal 19.95, IKEA FAMILY prijs 14.95.
De verdere UPPTACKA serie (de reisserie van IKEA FAMILY) bestaat uit een koffer in twee maten meende ik, een beautycase en nog wat kleinere produckten.
Of deze artikelen bij IKEA Delft verkrijgbaar zijn, dat weet ik niet zeker. Delft heeft net een grote interne verbouwing gehad waarbij een nieuwe showroom en marketplace geopend zijn. Of IKEA Delft nu ook een FAMILY hoek heeft weet ik niet. Het kan ook nog zijn dat ze deze nog aan het plaatsen zijn...
Als je wil doen graag! Of iemand moet het antwoord weten. Ik zag op de site ook die andere staan.. maar die is alleen geschikt voor een klein tvtje volgens mij...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef Bhuddy het volgende:
Zal ik morgen voor je kijken loezzie? Op de site zie ik inderdaad alleen de 'goedkope' draaitafel van 7 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |