Onwijsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus maw jullie vinden me lief![]()
Uuh en wie ben jijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:55 schreef Cinch het volgende:
Je bent niet leuk, je bent een noob.
PM mequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
niet gedacht dat iemand me lief zou vinden
word emotioneel ervan
![]()
jezelf quoten is zoooo 2003...quote:
haha met een anus zekerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geslacht: man
Neuh dankje, heb je mischien wel een leuke vriendin![]()
leeft nog 3 jaar achter he woon je ook in een dooss ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:18 schreef ryangozer het volgende:
[..]
jezelf quoten is zoooo 2003...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:25 schreef 4-elements het volgende:
Je komt uit DH.. Tot zover de pluspunten![]()
Ja sorryquote:
Neem dan geen fotoboekquote:
U?? gewoon je of jij hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:36 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja sorry
Gaat u vanavond niet uit in Den Haag?![]()
vanaaf asta studenavond ... ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
U?? gewoon je of jij hezo oud ben ik niet, ben 25 maar hoezo wil je samen uitgaan
No just wondering..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
U?? gewoon je of jij hezo oud ben ik niet, ben 25 maar hoezo wil je samen uitgaan
DH kon ook Den Helder zijn ja!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:39 schreef 4-elements het volgende:
Wacht eens ff, zonder mij zou Jett niet weten dat je uit DH komt... Dus ze is ook een beetje van mij![]()
Nee, want daar wonen geen mensen... Toch?quote:
?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:49 schreef master_X het volgende:
in den haag kan je daar nu al weer snowboarden uithof heete het toch ?>
die topics worden altijd meteen geslotenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jett is ook leuk, en gevat
Kan een modje niet TT veranderen in: Meld hier hoe leuk Jett en ik zijn
Is het hele jaar door geopend toch? dacht ik teminstequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:49 schreef master_X het volgende:
in den haag kan je daar nu al weer snowboarden uithof heete het toch ?>
Half indoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee hoor indo is gewoon indonesisch, en ik ben van vaers kant indo en moeders kant nederlands
staat er alquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar blijft jouw foto om mij op te vrolijken
ja in noordwijk zaterdagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://messages.fok.nl daar kan je er meer over vinden, maar ga jij vanaaf of het weekend nog uit dan?
ah oke thnx.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://messages.fok.nl daar kan je er meer over vinden, maar ga jij vanaaf of het weekend nog uit dan?
omdat je niet leuk bent :d hehehquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom zeggt niemand meer hoe leuk ik ben
Dus nu gaan we ons allebei vervelen vanavondquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:18 schreef Jett het volgende:
[..]
ah oke thnx.
Nou ik zou vandaag naar Silly's gaan, maar me moeder doet gierig met geld geven.. en vrijdag Amsterdam
Jij hebt een oneerlijke voorsprong, jij bent een vrouwquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef Jett het volgende:
Mijn topiques zijn overigens succesvoller maar dat terzijde.
Yvonne pestenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dus nu gaan we ons allebei vervelen vanavonddas niet leuk toch
kunnen we beter iets leuks gaan doen zodat ik weer vrolijk word
Echt wel, vraag maar aan mijn reclasserings-ambtenaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:21 schreef master_X het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
omdat je niet leuk bent :d heheh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn hier genoeg andere vrouwen die alsnog niet kunnen tippen aan de aandacht die ik krijg.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jij hebt een oneerlijke voorsprong, jij bent een vrouw![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jij hebt een oneerlijke voorsprong, jij bent een vrouw![]()
Nou?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:23 schreef Jett het volgende:
Weet jij wat jij eens zou moeten doen...
Bespeur ik hier enige arrogantie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:23 schreef Jett het volgende:
[..]
Zijn hier genoeg andere vrouwen die alsnog niet kunnen tippen aan de aandacht die ik krijg.
Zelfkennis
dacht ik ook aan hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige arrogantie?![]()
Langs de kamer van koophandel gaan!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nou?
Sex? want daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben daar heb ik behoefte aan oja en gezelligheid
ZELFKENNISquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige arrogantie?![]()
Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je zelf al wist dat je arrogant bent?quote:
Ik dacht aan zelfkennisquote:
Juistem. Hagenezen snappen zoiets.. Knappe mensen overigens ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik dacht aan zelfkennishoezo arrogant? het is niet té in iedergeval, heet denk ik zelfvertrouwen
![]()
En zo zit dat en niet andersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef Jett het volgende:
[..]
Juistem. Hagenezen snappen zoiets.. Knappe mensen overigens ook![]()
![]()
Meneer anaal heeft dus weinig vriendjesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:34 schreef Jett het volgende:
Verkiezingen zeggen niet. Al die hatersss. haten is verlaten![]()
JE WEET
Overduidelijk vriendjespolitiek
Zo kan je het ook zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Meneer anaal heeft dus weinig vriendjes![]()
Wil niet eens meedoen aan populariteits-verkiezingenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je had 0 stemmen in de verkiezing dus je bent normaal.....
Ik hou niet zo van anaal...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:37 schreef Jett het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien.
I'll do him anyway![]()
Ik ook niet, net als dat BrauN waarschijnlijk niet alles van Braun apparatuur heeft zegt een naam niks en jij zal waarschijnlijk ook niet van je fiets houden toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van anaal...![]()
Weetje ik vind jou niet zo leuk en je hebt maar een apart gevoel voor humorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van anaal...![]()
Het was maar een woord garpjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ook niet, net als dat BrauN waarschijnlijk niet alles van Braun apparatuur heeft zegt een naam niks en jij zal waarschijnlijk ook niet van je fiets houden toch?
Dan ben je liefquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was maar een woord garpje![]()
Het is wel duidelijk wie hier de bitch van Meneer anaal isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef Jett het volgende:
[..]
Weetje ik vind jou niet zo leuk en je hebt maar een apart gevoel voor humor.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie hier de bitch van Meneer anaal is![]()
Wat moet jij ONZ een saai subforum vinden als je dat soort humor niet leuk vind![]()
![]()
Maar admiraal ik vind jou wel leuk hoor![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie hier de bitch van Meneer anaal is![]()
Wat moet jij ONZ een saai subforum vinden als je dat soort humor niet leuk vind![]()
![]()
Maar admiraal ik vind jou wel leuk hoor![]()
Anaal ridderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:48 schreef admiraal_anaal het volgende:ojee wat zullen er toch leuke reacties komen
Brand maar los en geef je mening en spaar me niet.
Misschien kan ik er wat van leren en mezelf veranderen op die punten![]()
Van de planeet Snatch neem ik aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |