Die vond het een mooi gedicht. Het bekte ook wel goed bij het voorlezen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:14 schreef IQM het volgende:
Mag ik ook vragen wat je moeders reactie was?
Leuk om te horen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die vond het een mooi gedicht. Het bekte ook wel goed bij het voorlezen.
Blijkbaar was het dus ook leuk om te horen, hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Leuk om te horen.(Nou ja, om te lezen)
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Wisten jullie dat er op dit tijdstip nog mensen van Microsoft aan het werk zijn? Dat is toch fantastisch?
Hoor jij eigenlijk nog wel eens mensen kankeren op Microsoft/Windows? Ik eigenlijk nooit meer. Ik heb er nooit bij stilgestaan, maar Microsoft heeft de oorlog gewonnen.quote:
Haken is tof. Mijn tante maakt gehaakte mutsen (en mijn oma ook), en dan niet van die oudbollige, maar hippe.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Punniken is stom. Je kunt er niks mee, tenzij je er nog mee aan het haken wilt slaan.
Precies daarom, [betreffende] persoon heeft het afgelopen jaar veel te veel gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Punniken is stom. Je kunt er niks mee, tenzij je er nog mee aan het haken wilt slaan.
Ik heb één vriend die al jaren linux gebruikt, maar zelfs die heeft geen bekeringsdrang.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoor jij eigenlijk nog wel eens mensen kankeren op Microsoft/Windows? Ik eigenlijk nooit meer. Ik heb er nooit bij stilgestaan, maar Microsoft heeft de oorlog gewonnen.
Pssst, even inbreken, zie atatatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb één vriend die al jaren linux gebruikt, maar zelfs die heeft geen bekeringsdrang.
Roger.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pssst, even inbreken, zie atatat
Haken was wel OK, breien was leuker. Ik heb ooit een blauwe kat gebreid en een roze/paarse teckel, maar de lerares vond het niks omdat het niet waarheidsgetrouw was. Jeugdtrauma's. Volgens mij heb ik dit eerder verteld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haken is tof. Mijn tante maakt gehaakte mutsen (en mijn oma ook), en dan niet van die oudbollige, maar hippe.
Ook dekens (van gehaakte vierkantjes) en tassen trouwens.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn moeder wilde me vroeger aan het punniken krijgen, omdat ze dacht dat dat het enige was dat ik motorisch nog wel aankon. Maar dat viel toch tegen.
Ik kan overigens met 3 ballen jongleren, redelijk goed tafeltennissen en zelfs tegenwoordig ballonnen knopen, dus het is allemaal goedgekomen.quote:
Dat had ik wel onthouden, zo'n grove schending van ontluikende creativiteit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haken was wel OK, breien was leuker. Ik heb ooit een blauwe kat gebreid en een roze/paarse teckel, maar de lerares vond het niks omdat het niet waarheidsgetrouw was. Jeugdtrauma's. Volgens mij heb ik dit eerder verteld.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe heb ik ooit kunnen denken dat Spinvis alleen maar herrie was.
Ik ben altijd al handig geweest.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kan overigens met 3 ballen jongleren, redelijk goed tafeltennissen en zelfs tegenwoordig ballonnen knopen, dus het is allemaal goedgekomen.
Verstand komt met de jaren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe heb ik ooit kunnen denken dat Spinvis alleen maar herrie was.
LXIV.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:18 schreef IQM het volgende:
Gejongleerd is oud gedaan.
Allemaal ready-mades. Wat leuk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben altijd al handig geweest.
[afbeelding]
Wat tofquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben altijd al handig geweest.
[afbeelding]
Dat zeggen ze ja, maar toch kan ik mijn ouders erg dom vindenquote:
Je moet gewoon niet zo slim zijn en veel weten, dan hoef je ook niet zo vaak een vraag te verzinnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Shit. Ik moet alweer een vraag verzinnen.
"Wie wordt bedoeld met 'IQM'?"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Shit. Ik moet alweer een vraag verzinnen.
Check, the eagle has landed and the eggs are hatching.quote:
Bij die Q en die M moet ik steeds aan quality management denken.quote:
Make like an amoebe and split.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Check, the eagle has landed and the eggs are hatching.
Die Q klopt nog wel, maar met management heb ik niks te maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij die Q en die M moet ik steeds aan quality management denken.
I, quizmaster.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Die Q klopt nog wel, maar met management heb ik niks te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |