Raar heh? Als je al zeurt over 10 minuten langer daar zijn omdat je je werk niet af hebt....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:35 schreef kanovinnie het volgende:
en dat is bij ons dus niet zo, krijg zoveel pauze en daar heb ik me aan te houden. en eerder weggaan? no way!
Eensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:47 schreef BYM het volgende:
Wat een hoop sukkels hier zeg, gratis werken ......
Zodra het tijd is, is het tijd.
En gaan we over die tijd heen, dan begint mijn overwerk-klok te lopen :
Als ik 5 minuten te laat ben, of niet snel genoeg na de pauze weer aan het werk ga dan hoor ik dat toch ook, flexibiliteit komt van twee kanten.
Ik heb ook ooit ergens gewerkt waar ze zo zeikerig waren over minuten, en daardoor creeer je als manager gewoon een sfeer waarin mensen tot niets meer bereid zijn. Daar was het ook altijd gezeik over 1 minuut te laat terug zijn van pauze, en als gevolg had dus ook niemand zin om ook maar 1 minuut te blijven zitten om nog even iets af te maken, begon om 10 voor 5 z'n PC al af te sluiten en alles rustig op te ruimen enz.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
kijk, op een werkdag van 8 uur is dat niet zo heel veel, maar zodra ik 2 minuten te lang in de kantine zit komt mijn baas al kijken waar ik blijf.
Vandaag iets langer dan 10 minuten over moeten werken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
tijd om te werken, om half 10 geef ik een update
Waarom vraag je dan niet een gesprek aan met je baas waarin je vertelt wat je dwarszit?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
vandaag was het weer geweldig! er was er 1 ziek, maar hij had niemand erbij geregeld "want er is toch niet zo veel vracht", met andere woorden 9:45 klaar!
ik heb wel naar mijn zin hoor, goede werktijden (Afgezien van het niet uitbetalen natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan niet een gesprek aan met je baas waarin je vertelt wat je dwarszit?
En, zoals ik al eerder postte, is het niet beter om een ander bijbaantje te zoeken? Ik heb de indruk dat je het daar sowieso niet zo naar je zin hebt?
Wat een bullshit. Hoezo hart voor de zaak, hij werkt in a goddamn supermarkt als bijbaantje om geld te verdienen! Voor hem 20 anderen. Als het iedere dag voorkomt zou ik er ook van balen maar goed, het is vrij gebruikelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:31 schreef Maichel het volgende:
[..]
Ik vind dat TS geen gelijk heeft, wat is nou 10 minuten? Je hebt ook nog zoiets al "Hart voor de zaak".
schat, wat denk je wat wij proberen? dit gaat door superstrake planningen gewoon niet! hun gaan er vanuit dat je 1 doos per minuut kan vullen, ongeacht wat het is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Al eens geprobeerd om te zorgen dat het werk af is met sluitingstijd, eventueel in overleg met de collega's?
ik werk er om me geld te verdienen, niet om dat ik het superleuk vind ofzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Croga het volgende:
[..]
Raar heh? Als je al zeurt over 10 minuten langer daar zijn omdat je je werk niet af hebt....
Ik neem aan dat je vindt dat je te weinig betaald krijgt dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik werk er om me geld te verdienen, niet om dat ik het superleuk vind ofzo![]()
tuurlijk kan ik me dat voorstellen! alleen ze plannen altijd zo dat het net slecht uitkomt,voor ons! het is nog nooit gebeurd dat ik om 8 uur de winkel uitliep!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vindt dat je te weinig betaald krijgt dan?
Ik denk dat jij je ook wel voor kunt stellen dat het werk af moet zijn als je naar huis gaat.
Als je tegen het minimumloon staat te werken ok, dan mag je best wat zeuren, maar als je daar gewoon een stuk boven zit, is mijn mening dat je best wat loyaliteit mag tonen.![]()
tuurlijk! als ik 10 minuten overwerk mag ik een bullitje pakken van de baas!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:55 schreef ruud.nl het volgende:
Dan zou ik toch eens een gesprek met je baas aanknopen over jouw inzichten mbt je werk en die van hem.
Voor wat hoort wat.![]()
dat valt wel mee, aangezien ik nu toch wel op goede voet leef met zo'n beetje iedereen daar (wat figuren uitgezonder uiteraard) zullen ze dat niet zo snel doen, aangezien er dan opeens een groot gedeelte van de vulploeg zal gaan klagen etc, maar dat terzijdequote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:56 schreef Slarioux het volgende:
Och, als je te kritisch wordt flikkeren ze je er gewoon uit.
Inderdaad..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef MouseOver het volgende:
Supermarkten zijn nu niet bepaald de bedrijven die enige loyaliteit van hun medewerkers zouden moeten durven te verlangen. "Hart voor de zaak" vind ik in dit geval dus wat twijfelachtig.
Die klagen een paar keer, baas negeert dat en zegt dat ze weer aan het werk moeten en na een week is dat over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
dat valt wel mee, aangezien ik nu toch wel op goede voet leef met zo'n beetje iedereen daar (wat figuren uitgezonder uiteraard) zullen ze dat niet zo snel doen, aangezien er dan opeens een groot gedeelte van de vulploeg zal gaan klagen etc, maar dat terzijde
Simpel toch... Je baas zegt dat er in je contract staat dat je tot 15 minuten langer moet werken. Vraag je hem nu dus gewoon waar er staat dat je 45 minuten langer moet werken......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
vandaag was het weer geweldig! er was er 1 ziek, maar hij had niemand erbij geregeld "want er is toch niet zo veel vracht", met andere woorden 9:45 klaar!
een half uur he, we staan ingeplant tot 8:15/9:15/7:00 (normaal/donderdag/zaterdag)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:57 schreef Croga het volgende:
[..]
Simpel toch... Je baas zegt dat er in je contract staat dat je tot 15 minuten langer moet werken. Vraag je hem nu dus gewoon waar er staat dat je 45 minuten langer moet werken......
Die 10-15 minuten vindt je baas blijkbaar normaal, maar 45 minuten toch zeker niet?....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |