dat is geologiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:39 schreef WooZ het volgende:
Wat is de naam van deze berg, en waar ligt hij / zij?
[afbeelding]
Welk boek?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:49 schreef Nesle het volgende:hee lui!
ik ben heel blij want heb net een boekverslag af waar ik 3 uur mee bezig ben geweest!![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:49 schreef Nesle het volgende:hee lui!
ik ben heel blij want heb net een boekverslag af waar ik 3 uur mee bezig ben geweest!![]()
Het behouden Huys van Willem frederik Hermansquote:
Dat is maar zo'n dun kutboekje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
Het behouden Huys van Willem frederik Hermans.
En dan op de echte manier van ontleden en shit
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is maar zo'n dun kutboekje.
het ligt wel in een park, maar niet in yellowstonequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk dat het in yellowstine park ligt maar die naam van de rots zou ik niet weten
Yosemite?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:59 schreef WooZ het volgende:
[..]
het ligt wel in een park, maar niet in yellowstone
in de USA iig
Je bent echt streng hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:53 schreef Lienekien het volgende:
En 't is gewoon 'huis', niet 'huys'.
Nee, wel westelijk gelegen.quote:
Waar in het wetsen noorden of zuiden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:03 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee, wel westelijk gelegen.
Dit is overigens m'n eigen (niet erg verschillende) foto van 't geheel:
[afbeelding]
Het houdt bij mij ook op met Capone.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
't Is bijna de moeite niet, maar toch TVP. Van Maffia weet ik niks af.
bugsy komt me wel vaag bekend voor maar een naam uh uhquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef vipergts het volgende:
zijn bijnaam is bugsy en ik zoek zijn achternaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |