Van welk spel is dat deuntjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:52 schreef Stephan152 het volgende:
Hoe bedoel je welk computerspel
dat is amnesiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Geheuge verlies?
Kort maar krachtig antwoordquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:58 schreef Lienekien het volgende:
Een ziektegeschiedenis.
telt t punt wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:59 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Kort maar krachtig antwoord
Lienekien +1
ik gooi er nog wel een inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe geen vraag, want ik ga net eten.
onderste holle ader?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:04 schreef Jayhawk het volgende:
Welke ader loopt van de darmen, maag en milt naar de lever?
antwoord was volledig genoeg vond ik, ziektegeschiedenis is heel belangrijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:04 schreef WooZ het volgende:
een anamnese is toch niet de ziektegeschiedenis?
het is het gesprek wat de arts voert met zijn patiënt over zijn klachten
het antwoord klopt 100% zeker niet, kijk ook maar even op wiki. De anamnese is het gesprek over de klachten, en het is absoluut NIET te voorgeschiedenis.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:06 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
antwoord was volledig genoeg vond ik, ziektegeschiedenis is heel belangrijk
Een anamnese is wat een patiënt met betrekking tot de voorgeschiedenis en relevante omstandigheden van zijn ziekte aan de dokter kan vertellen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
het antwoord klopt 100% zeker niet, kijk ook maar even op wiki. De anamnese is het gesprek over de klachten, en het is absoluut NIET te voorgeschiedenis.
In de tractus anamnese komt vaak wel de ziektegeschiedenis aan bod, maar mijn antwoord klopt gewoon
Je hoeft 't mij niet uit te leggen, toevallig heb ik afgelopen maand de nodige anamneses afgelegd. In de definitie van de anamnese moet gewoon staan dat het 't gesprek tussen arts en patiënt is, waarin oa de voorgeschiedenis aan bod komt, maarja dat schijn je niet te begrijpenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:11 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Een anamnese is wat een patiënt met betrekking tot de voorgeschiedenis en relevante omstandigheden van zijn ziekte aan de dokter kan vertellen.
Jij zei aanname, wat er sowieso ver buiten ligt
Helicobacter pyloriquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:13 schreef Jayhawk het volgende:
of een heliobacter
Kan, maar het antwoord dat is goedgeteld is gewoon fout, nogal frustrerendquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef Zeurberus het volgende:
Degene die de vraag stelt keurt het antwoord ook goed.
Next!
Ik heb ook geneeskunde gestudeerd en je hebt helemaal gelijk. Echter ik nam genoegen met het antwoord van Lienekien omdat niet iedereen op fok geneeskunde studeert.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je hoeft 't mij niet uit te leggen, toevallig heb ik afgelopen maand de nodige anamneses afgelegd. In de definitie van de anamnese moet gewoon staan dat het 't gesprek tussen arts en patiënt is, waarin oa de voorgeschiedenis aan bod komt, maarja dat schijn je niet te begrijpen
Zeg, in Van Dale staat: wat een patië®´ mbt. de voorgeschiedenis van zijn ziekte kan vertellen. Dan is ziektegeschiedenis toch niet zo slecht?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je hoeft 't mij niet uit te leggen, toevallig heb ik afgelopen maand de nodige anamneses afgelegd. In de definitie van de anamnese moet gewoon staan dat het 't gesprek tussen arts en patië®´ is, waarin oa de voorgeschiedenis aan bod komt, maarja dat schijn je niet te begrijpen
Om het goed te maken mag jij de categorie kiezen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kan, maar het antwoord dat is goedgeteld is gewoon fout, nogal frustrerend![]()
1998quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:24 schreef Jayhawk het volgende:
In welk jaar won Ajax voor het laatst de Champions Leage?
In welk stadion was dat?
Wie scoorde het enige en winnende doelpunt?
En tegen welke club?
Hint:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:27 schreef WooZ het volgende:
maar ik weet de naam van dat stadion niet
Zeg, ben jij wel lecker?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Erich Honecker stadion?
sorriequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:29 schreef WooZ het volgende:
ernst happel dan idd ja
WooZquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:31 schreef Jayhawk het volgende:
ok ik twijfel wie het punt krijgt :S
naja das hier wel vaker zoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
sorrie![]()
Ik was te laat met m'n wenen, kluivert etc
Beetje lullig dat ik dan een punt krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |