En dan zegt ie ook nog, dat is iets wat je gewoon weetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik was het idd ook nog niet helemaal, maar nu ik ben ook overstag![]()
't Is een Lambrettascooter. Dat en de opsiering met al die spiegels is typerend voor de subcultuur.quote:
Nee. Qua muziek werd het in de jaren '60 vooral geassocieerd met bands als The Small Faces en The Who. De subcultuur is nog steeds alive and kicking.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Je bedoelt toch niet de café racers hé.
Flitspaal +1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:04 schreef Flitspaal het volgende:
Mods?
vind je de OP niet goed gelukt soms? Dat je mods gaat roepenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:04 schreef Flitspaal het volgende:
Mods?
Ik zie nergens mods staan hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:07 schreef Stephan152 het volgende:
staat direct onder de eigenschappen van de foto
Dat is ook de reden dat ik geen antwoord gaf. Zat alleen te kijken hoe het spel werkte.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef Etcetera het volgende:
en dat is net niet de bedoeling Stephan152
Dat is spieken, dat mag niet, evenmin als googelen. Men houdt zich daar keurig aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Stephan152 het volgende:
haal het laatste deel weg /scooter17.jpg
dan staat er direct de naam mods bij de naam van het eerste boek.
over het algemeen wel jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is spieken, dat mag niet, evenmin als googelen. Men houdt zich daar keurig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |