quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:19 schreef nietzman het volgende:
De iPod is ook een removable flashdrive, iTunes hoef je niet te gebruiken en de laatste keer dat er iets boeiends op de radio was, was op een gure dag begin februari 1953.
Late reactie, maar toch:quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:53 schreef super-muffin het volgende:
Waar heb je die gekocht overigens?
Ik ben dus niet de enige, haha!quote:Op maandag 13 november 2006 17:29 schreef jmac het volgende:
OMG, na 't berichtje typen las ik jouw bericht. Heb 'm even gepakt, en 'r een redelijk harde klap tegenaan gegeven. Een keer raden...
Hij werkt weer![]()
![]()
Het wordt wel duidelijk aangegeven dat dit een goede mogelijkheid is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef ThijsThijs het volgende:
Weinig kans dat je een nieuwe iPod krijgt
Die zijn perfectquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:16 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil graag wat van die stickers op mijn iPod plakken om hem te beschermen, werkt dit nog een beetje goed en zie je ze zitten?
Ik was van plan deze te bestellen:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6904043/wa/PSLID?mco=16A91382&nplm=TG138&wosid=Nu5pULLBFLLZ2mRLUw72WAvGuC6
hoeveel kan ik hier voor vragen denken jullie? (4gb)quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:38 schreef ruud_fr het volgende:
de batterij van mijn iPod mini begint het zo langzamerhand te begeven
als ie een paar uur opgeladen is, geeft het icoontje aan dat de batterij voor 2/3 vol zit
hij gaat dan een uur of 2,5 mee schat ik
nooit problemen gehad met iTunes en mn iPodje... veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hej hej!
Ik krijg komend weekend een Nano 2nd gen. van ons aller sinterklaas. Maar normaal ben ik niet zo bang'ig uitgevallen maar nu, nadat ik alle verhalen hoor/lees over crashes en vastlopers met de nano op een pc, heb ik toch wel een beetje schrik. Ben namelijk kei blij datk dat ding krijg en wil kosten wat het kost geen risico lopen datk em sloop. Beetje raar eigenlijk dat je schrik moet hebben om een nieuw, duur, product voor het eerst in je pc te stoppen.. (of is dit ongegrond)
Weten jullie er meer van? Heb nu Itunes7 draaien maar weet dus niet of die onherstelbare crashes daar door komen en ik dus beter terug kan gaan naar 6. of dat ze uberhaupt voor komen?!
concreet, als ik zaterdag voor het eerst mijn nano aan mn pc hang, moet ik dan bang zijn voor een crash omdat ik 7 heb draaien of niet?! en kan ik dit tegengaan door terug te gaan naar itunes6..
ik hoor het graag, thnx alvast!!
50 Euroquote:Op woensdag 29 november 2006 11:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hoeveel kan ik hier voor vragen denken jullie? (4gb)
voor de rest is ie nog goed en ziet er goed uit (wel veel gebruikt)
Maak je niet druk over problemen , iTunes icm met een iPod is machtigquote:Op woensdag 29 november 2006 13:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
en hebbben jullie ook een 2nd gen draaien op een pc met itunes7?!
Als je nog een iSock zoekt , ik heb er nog wel een ..quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:02 schreef ThijsThijs het volgende:
Heeft iemand nog iPod sokjes te koop voor een iPod video?
Ik wil er graag eentje, maar hoeft niet zo'n heel pak, de kleur maakt niks uit.
Ik wil er ook best wat voor betalen
Ik heb een audiokabeltje waardoor ik m'n iPod op m'n surround systeem kan aansluiten. Nadeel is wel dat hij ergens moet worden opgeladen.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef linebear het volgende:
vraagje.... wat is de beste manier om je iPod via je auto radio te laten afspelen. Gaan binnenkort met de auto op vakantie.... vandaar
[TK] Griffin iTrip met LCD schermquote:Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef linebear het volgende:
vraagje.... wat is de beste manier om je iPod via je auto radio te laten afspelen. Gaan binnenkort met de auto op vakantie.... vandaar
die kan je niet op iedere ipod doen!!!! want het plaatje wat jij post heeft een uitsteekseltjequote:Op donderdag 30 november 2006 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[TK] Griffin iTrip met LCD scherm
![]()
Ik ben nu aan het kijken of zo'n FM-zendertje iets is. Heeft iemand daar ervaring mee? Is wel wat duurder dan zo'n cassettebandje, maar je hebt ook minder gedoe met draadjes lijkt mij.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:08 schreef linebear het volgende:
Ik weet het niet, ik heb van iemand gehoord dat de nieuwe ipod oordopjes 15 tot 20 euro kosten.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:24 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik heb mijn Ipod Nano 1e gen nu ongeveer een jaar en mijn oordopjes zijn het aan het begeven. Ze kraken steeds meer. Kan je deze gratis nieuwe bestellen of hoe zit dat wat betreft de garantie?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:49 schreef -Menn0- het volgende:
Kan een .mov niet op iPod video worden afgespeeld ?!
werkt een playlist maken niet met video? een playlist met je videobestandenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een vraag...
Ik heb een iPod Video 60gb en heb daar wat Videoclips op gezet. Als ik deze via iTunes afspeel gaat dat perfect en wordt automatisch het volgende nummer afgespeelt zodra het huidige klaar is. Maar als ik m'n iPod op m'n TV aansluit krijg ik het maar niet voor mekaar dat ie na het afspelen van een Video automatisch de volgende afspeelt! Ik heb alle instellingen al nagekeken maar niks gevonden, is er iemand hier die me kan helpen?
Hij zegt dat het (.mov) niet ondesteund wordquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:58 schreef funrider het volgende:
zie onderin op Apple site bij Video.. zou moeten kunnen ..
kan wel met aantal frames te maken hebben dat ie niet weergeeft..
"Video formats supported: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file "
[..]
Helaas werkt dat ook nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:32 schreef oor het volgende:
[..]
werkt een playlist maken niet met video? een playlist met je videobestanden
J'wel, maar het is een beetje hetzelfde verhaal als met .avi.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:49 schreef -Menn0- het volgende:
Kan een .mov niet op iPod video worden afgespeeld ?!
Maar hoe zorg ik er nou dan voor dat het wel kan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
J'wel, maar het is een beetje hetzelfde verhaal als met .avi.
.avi is net als .mov een containerformaat, wat dus niets zegt over de codec waar het mee gecodeerd is. Een .avi af kunnen spelen hoeft nog niet te betekenen dat je een DivXje af kunt spelen.
Ja, daar heb ik nu niks meer aan. Iemand die een repareer mogelijk weet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:31 schreef ThijsThijs het volgende:
had zo'n ipod verzekering afgesloten bij de MM =P
Yup.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:00 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dezelfde uitvoering die je had opgestuurd ?
Chill, maar wat was er mis mee?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup.
Gewoon iPod Video met de inscriptie die het had.
Helemaal krasvrij.
Netjes. Ik zou wel gelijk goede oordopjes kopen om optimaal van je muziek te genietenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:20 schreef Tommeh het volgende:
Jeej eindelijk mijn nano-tje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zeg je expres zeker?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Netjes. Ik zou wel gelijk goede oordopjes kopen om optimaal van je muziek te genieten
Apple oordopjes zijn not done.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:14 schreef ThijsThijs het volgende:
Ja dat zegt die expres, je hebt er goede doppen bij gekocht kerel
De oordopjes die er standaard bij zitten zijn al (relatief) goed, helemaal vergeleken met standaard oordopjesquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:19 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Apple oordopjes zijn not done.En dan die in-ear prut.
Sennheiser, da's de shit!
Ha mij best joh.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:29 schreef tonks het volgende:
Tommeh, doe je nog iets met die oordopjes die erbij zaten? wil ze evt wel overnemen voor een leuk prijsje
15 euro bied ikquote:Op woensdag 6 december 2006 15:28 schreef JoMo0 het volgende:
Als nog meer mensen de nieuwe Gen doppen zoeken , ik heb ook nog een setje liggen.
Ik heb ook zo'n tas, maar dan met 2 touwtjes voor over je schouder, helemaal uit de Apple store in Chicagoquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:20 schreef Tommeh het volgende:
Jeej eindelijk mijn nano-tje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ook uit new yorkquote:Op woensdag 6 december 2006 19:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n tas, maar dan met 2 touwtjes voor over je schouder, helemaal uit de Apple store in Chicago
kan ook handmatig. je selecteerd de nummers je doet rechtermuisknop en dan info en dan kan je de illustratie toevoegenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef ruud_fr het volgende:
kunnen albumillustraties alleen via iTunes Store toegevoegd worden?
Nee.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef ThijsThijs het volgende:
komt uit die new gen beter geluid als de oude?
J'wel, de eerste iPods gaven wel een minder geluid.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Blaxje het volgende:
Nee.
ik bedoel niet de ipod maar de doppen?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
J'wel, de eerste iPods gaven wel een minder geluid.
Kan ik hem dus niet kopen?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:47 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Is prima, pm je je msn ff voor afhandeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |