Agree!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:21 schreef TwyLight het volgende:
De rode is mooi, maar de zwarte vind ik toch het stijlvolst hoor met zijn zwarte clickwheel..
Och, niet lelijk, maar ik denk dat ik na een weekje wel op die kleur ben uitgekeken...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef CherryLips het volgende:
ik vind die rode echt lelijk eigenlijk.
Voor de 30GB iPod vind ik de witte dan weer het mooist. (die ik zelf ook heb)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Agree!
Als ik de 30gig video ga kopen (en die heb ik mezelf beloofd als ik mijn tentamen van vandaag heb gehaald), dan wordt het ook de zwarte!
laat me ajb dat tentamen hebben gehaald!![]()
Hoezo bij die versie juist wel? Ik vind zwart ook wel classyquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voor de 30GB iPod vind ik de witte dan weer het mooist. (die ik zelf ook heb)
Nou omdat ik toch wit meer bij apple vind passen dan zwart en de ipod nano is er niet in het wit alleen in het zilver dus daarbij vind ik dan de zwarte het mooist.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:44 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Hoezo bij die versie juist wel? Ik vind zwart ook wel classy
de mini's waren er ook in verschillende kleuren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:09 schreef Jurrio het volgende:
Wit hoort inderdaad misschien wel meer bij Apple (vind ik zelf ook, maar ik vind zwart toch ook wel erg mooi)....maar goed ze voeren nu juist steeds meer kleuren in...dat zie je wel bij al die Nano's.
Owja en ik heb geen imac
He jammer... Naja jammer danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:47 schreef CherryLips het volgende:
nope
Het zou allemaal zo maar eens kunnen, was beetje aant rondkijken las het woord radio en dacht toen heey zou de iPod video dat ook hebben.. Niet dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:33 schreef super-muffin het volgende:
Ik denk dat je iets las over Podcasts, dat zijn radio afleveringen die je download via iTunes en je zo op je iPod kan luisteren
Blehquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Updates gaan via iTunes, volautomatisch, net als al je muziek
Weet niet heb het niet zo op downloaden van programma's om een product te laten werken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er mis met iTunes? Ik vind het een goddelijk programma.
Hij synchroniseert automatisch al je muziek, podcasts en meer. Je kan gewoon op je computer alles klaar zetten, iPod inklikken, en je bent klaar. Superquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Weet niet heb het niet zo op downloaden van programma's om een product te laten werken.![]()
dat kán ie automatisch...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij synchroniseert automatisch al je muziek, podcasts en meer. Je kan gewoon op je computer alles klaar zetten, iPod inklikken, en je bent klaar. Super
Huhquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Het kutte van i-tunes is dat je niet 20 nummers in een keer kan selecteren. Dus als je een zooi nummers uit je bibliotheek wil gooien, moet je ze allemaal afzondelijk aanklikken. Zwaar vervelend!
Ik kan het alleen als ik ctrl ingedrukt houd en dan afzondelijk alle nummers aanklikquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Huh![]()
Hoe bedoel jij nou?
Ik kan zowel in mijn iTunes bieb als in mijn "iPod bieb" meerdere nummers selecteren..zowel met shift als met control...
Je kan zowel afzondelijke liedjes als hele mappen in je bibliotheek importeren. Gewoon via Bestand --> Map Importeren. Of zoiets.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Stel je download liedjes van een p2p programma (voorbeeld: Limewire o.a) moet je dan gewoon de bestanden kopiëren en plakken en in de bibliotheek van I-tunes zetten of hoe zit dat?
In limewire kun je aanvinken dat hij de liedjes automatisch naar iTunes kopieertquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Stel je download liedjes van een p2p programma (voorbeeld: Limewire o.a) moet je dan gewoon de bestanden kopiëren en plakken en in de bibliotheek van I-tunes zetten of hoe zit dat?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:39 schreef Svyatagor het volgende:
Yes, ik werd net gebeld door de Macstore dat ze een Tunetalk binnen hebben en voor me hebben gereserveerd.![]()
Nee, ik ben journalist. Dus vooral voor interviews. Verder knutsel ik ook met muziek en geluid, en daarvoor is het ook een uitkomst; er kan een externe mic op, maar hij heeft ook een gewone line-in voor het opnemen van externe apparatuur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:52 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waar ga je het voor gebruiken? College's opnemen?
Je moet dan opnieuw synchroniseren. Als je ipod aan je pc zit, houdt iTunes niet realtime bij of er verschillen zitten tussen de bieb op je pc en die op je ipod, maar je moet even 'verversen' zeg maar. Ik geloof rechtsklikken op je ipod in het lijstje links.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
yeah net een Ipod Nano gekocht, vet ding geluid kwaliteit is ook geweldig.
I-tunes is opzich een best makkelijk programma om te gebruiken.
Maar ik kom even ergens niet uit als ik een liedje verwijder op I-tunes en mijn ipod is gekoppeld met de usb naar de pc ingang, dan blijft het liedje gewoon nog op mijn ipod zittendoe ik iets verkeerd zou het graag willen weten
Sorry als ik overkom als een newbquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je moet dan opnieuw synchroniseren. Als je ipod aan je pc zit, houdt iTunes niet realtime bij of er verschillen zitten tussen de bieb op je pc en die op je ipod, maar je moet even 'verversen' zeg maar. Ik geloof rechtsklikken op je ipod in het lijstje links.
jep maar wat bij mij niet lukt, ach zolang mijn Ipod het doet heb ik ook geen behoefte aan nieuwe software updates, alleen wel vreemd dat het niet werkt voor mij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef dj_ko het volgende:
als ik het goed begrijp wordt via itunes ook automatisch je software van je ipod ge-update?
misschien verglijkbaar met deze:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
wtf er komt op mijn scherm te staan dat er een nieuwe update is, ik dus installeren maar hij blijft hangen op het bijwerken schermpje.
En dan komt er een foutcode op mijn scherm: 1417
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |