Lang geleden ja...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:08 schreef Suikeroom het volgende:
Semih vond zichzelf tog de leider?
Zei die dat echtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Een huilende Semih: de pindakaas is op.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Is Tijn al die tijd al op uit geweest, hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Bartoli het volgende:
tijn de leider
rik en jeroen zijn assistenten
Positivo!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef Day het volgende:
Wel leuk dat die zussen hem weer op proberen te vrolijken.
Ojee! En zijn er al nieuwe berichten van het hagelslagveld?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:18 schreef Morwen het volgende:
Sippende Semih en de zemelende zusjesMet hun nieuwe hitsingle Kom op, man, zo kan ie wel weer......
Tijn is het op een natuurlijke manier. Semih daarentegen wil het op een diktatoriale manier afdwingen en pakt daarbij eerst de zwaksten. Ook gebruikt hij de Menno tactiek vaak. In en in slechtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef Day het volgende:
[..]
Is Tijn al die tijd al op uit geweest, hoor.
Iedereen heeft het hier wel over de overheersende Semih, maar Tijn is 100 keer erger.
weekopdracht en een zware waar veel irritaties bijkomen kiekenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:18 schreef Morwen het volgende:
Sippende Semih en de zemelende zusjesKom op, man, zo kan ie wel weer......
quote:
De Menno tactiek, help me even op weg...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tijn is het op een natuurlijke manier. Semih daarentegen wil het op een diktatoriale manier afdwingen en pakt daarbij eerst de zwaksten. Ook gebruikt hij de Menno tactiek vaak. In en in slecht![]()
Tijn is de enige in het huis met gevoel voor medemenselijkheid, en is daarbij eerlijk oprecht en soms ook hard in!
Een natuurlijke leider hoeft niet continue te zeiken en continue zijn zin door te duwen. Als Tijn een natuurlijke leider was, had die scooter er allang uitgezien zoals hij wou.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tijn is het op een natuurlijke manier. Semih daarentegen wil het op een diktatoriale manier afdwingen en pakt daarbij eerst de zwaksten. Ook gebruikt hij de Menno tactiek vaak. In en in slecht![]()
Tijn is de enige in het huis met gevoel voor medemenselijkheid, en is daarbij eerlijk oprecht en soms ook hard in!
Neem een persoon als mikpunt en probeer zoveel mogelijk mensen te overtuigen dat hij satan zelfe is. Ongeveer wat jullie allemaal bij mij altijd doen en wat Hummie bij Menno deed om Menno eruit te krijgen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
De Menno tactiek, help me even op weg...
Negativo!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Een natuurlijke leider hoeft niet continue te zeiken en continue zijn zin door te duwen. Als Tijn een natuurlijke leider was, had die scooter er allang uitgezien zoals hij wou.
En rot jij eens op naar SC!(of durf je daar je gezicht niet te laten zien)
Wel als er irritante snotneuszeikertjes als Semih inzitten die maar continu vechten tegen authoriteit!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Een natuurlijke leider hoeft niet continue te zeiken en continue zijn zin door te duwen. Als Tijn een natuurlijke leider was, had die scooter er allang uitgezien zoals hij wou.
Stomme offtopic kletspraat, waarbij ik me afvraag of er op persoonlijkheid tegenwoordig ook gemoddereerd wor! ?quote:En rot jij eens op naar SC!(of durf je daar je gezicht niet te laten zien)
tijn stelde voor dat rik dse leider zou worden maar dat wou ie niet toen gingen de andere aandringen dat tijn maar de leider moest worden das wel wat anders dan overheersend zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef Day het volgende:
[..]
Is Tijn al die tijd al op uit geweest, hoor.
Iedereen heeft het hier wel over de overheersende Semih, maar Tijn is 100 keer erger.
Tijn heeft meerdere mikpunten in dat huis: iedereen behalve zichzelf en Mo (en zelfs aan haar mankeert er van alles zo nu en dan).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem een persoon als mikpunt en probeer zoveel mogelijk mensen te overtuigen dat hij satan zelfe is. Ongeveer wat jullie allemaal bij mij altijd doen en wat Hummie bij Menno deed om Menno eruit te krijgen!
En wat een behulpzame Satan hij is! Thnx!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem een persoon als mikpunt en probeer zoveel mogelijk mensen te overtuigen dat hij satan zelfe is. Ongeveer wat jullie allemaal bij mij altijd doen en wat Hummie bij Menno deed om Menno eruit te krijgen!
* Versabommie highfived Demins!quote:
En de door jouw zo bewierookte Semih? Jeweetwel die jankert die steeds maar iedereen probeert te focussen op het grote doel nl: Semih die BB wint...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Tijn heeft meerdere mikpunten in dat huis: iedereen behalve zichzelf en Mo (en zelfs aan haar mankeert er van alles zo nu en dan).
even de SV lezen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:32 schreef tonja het volgende:
[zeurmodus]Tonja komt net haar nest uitgerold na een nacht en halve dag migraine en heeft een bonkende koppijn[/zeurmodus]
Is er nog iets heel spectaculairs gebeurd?
euhhh denk je niet dat tijn dat ook wil?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
En de door jouw zo bewierookte Semih? Jeweetwel die jankert die steeds maar iedereen probeert te focussen op het grote doel nl: Semih die BB wint...
Maar op een veel minder vieze manier!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:37 schreef marky het volgende:
[..]
euhhh denk je niet dat tijn dat ook wil?
neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:32 schreef tonja het volgende:
[zeurmodus]Tonja komt net haar nest uitgerold na een nacht en halve dag migraine en heeft een bonkende koppijn[/zeurmodus]
Is er nog iets heel spectaculairs gebeurd?
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar op een veel minder vieze manier!
Precies, dat is alles wat ik ermee bedoel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind dat die Tijn echt een autoriteitsprobleem heeft! ik heb hem nog niet kunnen betrappen op structureel samenwerken. Alleen maar sippen als ie zijn zin niet krijgt. Echt een walgelijk ventje. En nu moet zijn broertje zijn assistent zijn...
Semih is ook niet heilig, maar die vind ik in ieder geval iets eerlijker naar zichzelf en zijn motieven. Tijn staat niet eens open voor een beetje zelfreflectie...
Zoveel lappen tekst staan daar niet in Tonja,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen zin in lappen tekst; koppijn.
nu ga ik weer ontopic![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef berney het volgende:
[..]
Zoveel lappen tekst staan daar niet in Tonja,![]()
Kusje,voor je hoofdpijn.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:50 schreef tonja het volgende:
Moest dat scooterkreng niet om 16.00 u klaar zijn?
En is ie dat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of hebben ze dat na die brief verlengd?
Vooralsnog zie ik alleen BB 2006 staan, wat glitters op de spiegels en wat bont op het zadel. Wat hebben ze in hemelsnaam al die tijd zitten doen dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
De regie doet wat zoomoefeningen met de scooter.
Ik geloof dat ze extra materialen mogen bestellen, en dat ze na het verkijgen hiervan: nog 1 uur de tijd hebben om hun kunstwerk af te maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nee, daar werd alleen in vermeldt dat er een leider moest komen en 2 assistenten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
schaken, zeuren, huilen.. pruilen... the usual...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik alleen BB 2006 staan, wat glitters op de spiegels en wat bont op het zadel. Wat hebben ze in hemelsnaam al die tijd zitten doen dan?![]()
Marcia heeft zitten roken, en ik geloof dat er gediscusieerd is over de kleur van de verf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik alleen BB 2006 staan, wat glitters op de spiegels en wat bont op het zadel. Wat hebben ze in hemelsnaam al die tijd zitten doen dan?![]()
Je zou die bal toch zo door d'r strotje heen rossenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:59 schreef Suikeroom het volgende:
Marlies: Heeerlijk zo'n bal echt leuk!
Die is het al gewend he.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Spablauw het volgende:
En maar zeiken over die nominatie!
Dat moet je Marcia nageven, die hoor je daar niet over!
nee dan denkt ze ik ben echt fokkin populair!! fokkin hell!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is het al gewend he.
Als ze wint van Marlies denkt ze vast wel dat ze populair is
Is zo, maar toch knap vind ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is het al gewend he.
Als ze wint van Marlies denkt ze vast wel dat ze populair is
Hij mist zijn michepopjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Morwen het volgende:
Sem heeft het ook echt naar zijn zin. Staat me daar een partij zuur te kijken.
hij zei dat ie 1e klasse amateurs had gespeeld. ik zie het er niet aan afquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Verida het volgende:
jeroen is toch zo'n voetballer, die doet ook niet echt mee en semih kan met zo'n kop en dit gedrag gelijk het bejaardentehuis in
Vind het zielige gedrag van Semih echt zwaar overdreven, zou hij ook tranen met tuiten gejankt hebben toen Mies op vakantie was??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef Verida het volgende:
jeroen is toch zo'n voetballer, die doet ook niet echt mee en semih kan met zo'n kop en dit gedrag gelijk het bejaardentehuis in
Ik verdenk Semih ervan dat ie Mich niet vertrouwd zonder hem. Lijkt mij dat ie eerder baalt dan dat ie echt verdrietig is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef saa het volgende:
[..]
Vind het zielige gedrag van Semih echt zwaar overdreven, zou hij ook tranen met tuiten gejankt hebben toen Mies op vakantie was??
Nee, heeft hij niet gedaan, vertelde hij een paar avonden geleden en toen was ze 3 weken weg. Hij vindt ook dat hij zich aanstelt, maar blijkbaar valt het hem allemaal zwaarder dan hij zelf verwachtte.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef saa het volgende:
[..]
Vind het zielige gedrag van Semih echt zwaar overdreven, zou hij ook tranen met tuiten gejankt hebben toen Mies op vakantie was??
Hij hoeft het helemaal niet alleen te doen, hij krijgt van alle kanten steun!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:25 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, heeft hij niet gedaan, vertelde hij een paar avonden geleden en toen was ze 3 weken weg. Hij vindt ook dat hij zich aanstelt, maar blijkbaar valt het hem allemaal zwaarder dan hij zelf verwachtte.
Ik denk dat hij het voornamelijk erg vindt dat zij eruit is, omdat ze aan BB meeden voor haar! Zijn verwachting was dat zij zover mogelijk de eindstreep zou halen en dat hij er halverwege uit zou gaan.
Semih wou er eigenlijk al een tijdje uit (bvb. na dat gebeuren met Eggie en na het Turkse exit-diner), maar Micheline heeft hem elke keer weer op kunnen fleuren. Nu moet hij dat alleen doen.
Steun krijgen van de rest of steun krijgen van degene van wie je houdt en met wie je altijd samen bent, zijn 2 verschillende dingen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij hoeft het helemaal niet alleen te doen, hij krijgt van alle kanten steun!
Misschien wel, maar ik vind dat ie er echt veels te lang in blijft hangen nu. Daarom denk ik dat er meer speelt dan alleen het missen van zijn vriendin.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Steun krijgen van de rest of steun krijgen van degene van wie je houdt en met wie je altijd samen bent, zijn 2 verschillende dingen.
Nog steeds zwaar overdreven! Hoezo heeft hij steun nodig? Mies is niet overleden ofzo...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
Steun krijgen van de rest of steun krijgen van degene van wie je houdt en met wie je altijd samen bent, zijn 2 verschillende dingen.
Ja, en jij gooit het op jaloers zijn op wat Micheline buiten het huis uitspookt. Maar Micheline is al eerder 3 weken bij hem weggeweest en daar had hij geen last van.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik vind dat ie er echt veels te lang in blijft hangen nu. Daarom denk ik dat er meer speelt dan alleen het missen van zijn vriendin.
Echt? Hahaha!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Hij huilde om Micheline, maar zei toen hij met de zusjes op de bank zat huilend dat de pindakaas op was.quote:
Misschien heeft ie in het huis een kant van Micheline gezien die hem jaloers(er) heeft gemaakt, mensen veranderen nu eenmaal constant. Je kan mij niet wijsmaken dat hij zo vreselijk in de mineur zit omdat hij Mich zo mist of dat hij zich niet zelf wat kan vermannen. De zusjes hebben al op hem ingepraat, Marcia steunt hem zoveel mogelijk en nog loopt ie rond met een gezicht als een oorwurm. Hij sleept dat hele huis mee in zijn rouwproces, ik vind dat behoorlijk asociaal en kinderachtig. Dat hij zo nu en dan een dipje heeft ok, maar dit begint hele zielige vormen aan te nemen. En als hij er dan alleen voor haar inzat, dan gaat ie er nu toch gewoon uit? Probleem opgelostquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, en jij gooit het op jaloers zijn op wat Micheline buiten het huis uitspookt. Maar Micheline is al eerder 3 weken bij hem weggeweest en daar had hij geen last van.
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat hij het spelletje eigenlijk een beetje zat is. Met Mich kon hij zich er nog wel doorheen trekken, nu moet hij dat alleen doen, zonder haar oppeppende woorden.
Verder vind ik Semih helemaal niet zo jaloers. Ja goh, hij vond het niet leuk als ze met haar string in een bad met geile dronken mannen stapten. Nou, ik wil graag de vingers van de mannen op FOK zien die dat wel okay gevonden hadden als het om HUN vriendin/vrouw ging.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij huilde om Micheline, maar zei toen hij met de zusjes op de bank zat huilend dat de pindakaas op was.
Gaf idd wel een komisch effect.
Ten eerste huilt hij niet de hele dag en als hij het doet gaat hij naar de slaapkamer (op de 1e avond na).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien heeft ie in het huis een kant van Micheline gezien die hem jaloers(er) heeft gemaakt, mensen veranderen nu eenmaal constant. Je kan mij niet wijsmaken dat hij zo vreselijk in de mineur zit omdat hij Mich zo mist of dat hij zich niet zelf wat kan vermannen. De zusjes hebben al op hem ingepraat, Marcia steunt hem zoveel mogelijk en nog loopt ie rond met een gezicht als een oorwurm. Hij sleept dat hele huis mee in zijn rouwproces, ik vind dat behoorlijk asociaal en kinderachtig. Dat hij zo nu en dan een dipje heeft ok, maar dit begint hele zielige vormen aan te nemen. En als hij er dan alleen voor haar inzat, dan gaat ie er nu toch gewoon uit? Probleem opgelost![]()
ze hebben nog een kleine 10 minuten ofzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
Nog een paar dingetjes en een matje, en dan is de scooter klaar....
En dan de WOquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze hebben nog een kleine 10 minuten ofzo
Sab was heel wat minder erg dan Semih nu en hij loopt idd niet de hele dag te huilen maar die sjaggo kop spreekt boekdelen. Maar goed, dit is nu dag 3 dat ze weg is, misschien heeft hij wel een hormonale dip, dat heb je na een bevalling ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ten eerste huilt hij niet de hele dag en als hij het doet gaat hij naar de slaapkamer (op de 1e avond na).
Sa heeft ook 2 dagen moeten huilen om E10 en dat was niet eens haar vriend.
En misschien moet hij inderdaad vrijwillig exit. En misschien ziet hij het morgen allemaal wel zitten. Je kan de sfeer nou niet bepaald optimaal noemen in dat huis en volgens mij is Semih daar niet als enige debet aan.
Nee maar Rik is dat gewend vandaar dat het zo gebeurdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:02 schreef Day het volgende:
Rik vond brons en roze niet kunnen, maar ik vind dat roze met dat bont en tijgerprint nou ook niet jevanhet.
Ze hebben kennelijk geen rekening gehouden met het feit, dat ook wel een jongen die scooter zou kunnen winnen.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:02 schreef Day het volgende:
Rik vond brons en roze niet kunnen, maar ik vind dat roze met dat bont en tijgerprint nou ook niet jevanhet.
Net stond ie te koken, maar volgens mij is de opdracht bijna klaar toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:03 schreef Bartoli het volgende:
en tijn de leider? my ass!!! waar is die kerel
Volgens mij hadden ze alleen maar glitter en glamour. En roze en bronze verf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze hebben kennelijk geen rekening gehouden met het feit, dat ook wel een jongen die scooter zou kunnen winnen.....
alsof je als vrouw op dat ding gezien wil worden...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze hebben kennelijk geen rekening gehouden met het feit, dat ook wel een jongen die scooter zou kunnen winnen.....
Verschrikkelijk, ja, en toen schakelde de regie ook nog mee, met waar ik het geluid aan had staan....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:05 schreef Lady-night het volgende:
jahh ....ja kweetnie...ja ja kdenk eigenlijk jajajaja ik bedoel ehhh dat dat dat zeg maar ehehehehheeh of wel enne desnoods zeg maar kan hem weer ja ja. Dan een hele zin !!! oke ja enzovoort
volgens mij wel zit op de weekopdracht te wachtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Net stond ie te koken, maar volgens mij is de opdracht bijna klaar toch?
Ze zit nu een heel verhaal te vertellen zonder ook maar één enkel laamaarsegge, ze kan het dus wel!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:09 schreef Bartoli het volgende:
en daar is mo weer met "lama segguh..........weet je wel"
Dan maar even kookgeluiden van Tijn....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:09 schreef Bartoli het volgende:
en daar is mo weer met "lama segguh..........weet je wel"
Ik dacht dat het de bedoeling was dat de leider + zijn 2 assistentes die scooter af moesten maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:11 schreef Nostalgist het volgende:
De leider staat in de keuken
en ze verspreekt zich vaak terwijl ze dat niet doorheeftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een deprimerend verhaal van Monique
En dat schatje had ook nog een ootootje, weetjuhwelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:12 schreef Verida het volgende:
Ik heb zo'n vreselijke hekel aan mensen die zeggen; ik ken een vrouwtje
Ik ga me zo maar verhangen denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffffff, een nog deprimerender verhaal van Semih
nee aub dat kun je me niet aandoenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ga me zo maar verhangen denk ik![]()
![]()
Tijn wilde alleen maar even horen dat hij de leider was, denk ik ja. Maar dat zal alléén maar zijn omdat hij zoveel van spuiten afweet. De eigenlijke leider is natuurlijk Rik, maar dat zullen de jongens niet toe willen geven....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was dat de leider + zijn 2 assistentes die scooter af moesten maken.
Oftwel: Tijn kreeg zijn zin en daarna boeide het niet meer. En Rik kan de scooter nu lekker uppimpen zoals hij dat wil.
Gelukkig maar, ik schrok alquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig een positieve wending.
Een oom van Monique heeft zoutzuur in zijn oog gehad, maar dat is weer helemaal goed gekomen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee aub dat kun je me niet aandoen![]()
![]()
Het is 1 depressieve toestand in dat huis! Deze 3 met hun kommer en kwel-verhalen. Marcia en Marlies met dat saaie geschaak, Tijn staat somber in de pannetjes te roeren. Alleen RIk heeft lol, want die maakt een hippe scooterquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:18 schreef yellowfirst het volgende:
Zitten ze elkaar een depressie aan te praten?
Ja, dat zei hij als afscheidswoordje tegen Mich dat hij haar een tof wijf vond omdat Mich op haar hakjes voetbalde. Trouwens Tijn heeft vanaf het begin al gezegd dat hij Mich het mooiste meisje vond en ja, dat is uiteraard ook gehoord door Mo. En vaak genoeg gbeurde het dat als Tijn aandacht besteedde aan Mich, Mo nogal een jaloers bekkie trok. Ja Mo wil alle aandacht van Tijn als het haar uitkomt. Misschien denkt ze nu wel dat Tijn haar ook een tof wijf vindt omdat zij op haar hakjes heeft staan voetballen. Hoe zielig kun je zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef kukeleku het volgende:
Staat Mo nou op haar hakjes te voetballen omdat Tijn vorige week vertelde dat hij dat bij Micheline zo leuk vond toen ze op haar hoge hakken stond te voetballen?
Zou haar er bijna van verdenken![]()
wie douched er uberhaupt met de ogen dicht? ik douche ook met de ogen openquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Semih douched nav een ijswakincident altijd met zijn ogen open.
Jewilt als je douched tenslotte niet weer een ijsschots in je oog.............quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Semih douched nav een ijswakincident altijd met zijn ogen open.
Ja, maar als Semih zijn ogen dicht doet, heeft hij aquut een flashback, inclusief koude rillingen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wie douched er uberhaupt met de ogen dicht? ik douche ook met de ogen open
Ik doe ze ook alleen dicht als ik mijn haren wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wie douched er uberhaupt met de ogen dicht? ik douche ook met de ogen open
en Mo is weer de reddende engel aan het uithangen in die verhalenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voorspel nog een aantal verhalen waarbij mensen verdrinken.![]()
Yep, de spuit-expert!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:29 schreef Morwen het volgende:
Leider Tijn heeft zich ook maar gemeld.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:28 schreef Frank-NL het volgende:
Anders schud je effe 5 minuten met die spuitbus, Jeroen.
Je smiley doet wat meer vermoeden, Day...quote:
Er komt nog een roze laag over heen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:32 schreef Frank-NL het volgende:
Nou, dit is niet het beste spuitwerk volgens mij. En dan heb ik er eigenlijk geen hol verstand van.
Ja, dus?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:33 schreef Day het volgende:
[..]
Er komt nog een roze laag over heen.
Dus dit is grondverf en hoef niet zo netjes?quote:
Of is het een signaal voor Gay-people ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:35 schreef Day het volgende:
Ik vraag me af wie Rik verteld heeft dat die onderbroek-boven-broek-look bij hem leuk staat.
Volgens mij heeft Rik er elastiek in gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Is dat kleedje op die scooter trouwens niet heel onpraktisch
Met regen enzo.
Natuurlijk is zo'n natte dooie hond onder je kont (hee dat rijmt), niet gezond.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Met regen enzo.
Klopt, maar ze moesten er een "foute" scooter van maken, die gewoon vet cool oogt, dus dan is het pragmatische naar de tweede rang verwezen.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
Met regen enzo.
Zou wel lullig zijn als de winnaar er trots mee gaat rijden, en dat het kleedje dan natregentquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moesten er een "foute" scooter van maken, die gewoon vet cool oogt, dus dan is het pragmatische naar de tweede rang verwezen.....![]()
Klopt, maar ze wordt niet geloofd.... Men denkt dat ze een spel speelt. Dramatisch hoor. Maar ja, ook aan haar zelf te wijten. Ze moet meer haar eigen mening vormen en uiten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies heeft harmonieuze woordjes: "wat zijn we toch een stelletje bij elkaar".
Dat ze het allemaal zo goed willen doen.
Ik vind t wel grappig dat iedereen Jeroen de domste vind maar niemand de confrontatie met 'm aangaat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:41 schreef Day het volgende:
Marlies je moet je er niet mee bemoeien. Je wou geen assistente meer zijn toen je hoorde dat Jeroen er 1 was.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze lijkt ook sprekend
[afbeelding]
Het staat zo lullig als de winnares met een natte broek rondsjokt....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als de winnaar er trots mee gaat rijden, en dat het kleedje dan natregent
Maar hij ziet er best wel gaaf uit![]()
Die jongen staat je dan maar raar aan te kijken, en raakt dan weer helemaal van zijn apropos. Daar valt geen eer meer aan te behalen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t wel grappig dat iedereen Jeroen de domste vind maar niemand de confrontatie met 'm aangaat.
En Jeroen beseft dat na 4 banken te hebben overleefd inmiddels ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:46 schreef Nostalgist het volgende:
Tevens weten ze dat ze dan alle sms-ers tegen zich krijgen. Ze zitten in een vieze cirkel wat het aanvallen van Jeroen betreft...![]()
Zelfreflectie.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:01 schreef arneaux het volgende:
Zeggeh, Nostaligst, probeer je me in te halen?.
Ik moet toegeven, het valt me mee inderdaad.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:00 schreef miraculeus het volgende:
Ik vind die scooter nog best tof!!
Had ik niet verwacht!
hem ophemelen zit er niet bijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:03 schreef NS het volgende:
Het zou nu ook wel tof zijn als de bewoners tegen Jeroen zeggen dat het een goed idee van hem is. Maar ja, dat is te moeilijk voor de groep.
Dan hebben we een echt Jroentjesmiley!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Het mooiste zou een combi zijn, die stupid-smilie met dit haar![]()
Nee, het zijn de assistenten van Tijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:16 schreef Lady-night het volgende:
Jeroen en Rik vriendjes
Hijs goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hebben we een echt Jroentjesmiley!
[afbeelding]
Allebei de broek halverwege de reetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:23 schreef Day het volgende:
de samenwerking tussen de 2 broers is ook geniaal
Het schroefje is er in gevallen. Het Roze kapje zit nu niet goed vast....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef Morwen het volgende:
Wat loopt Tijn nou weer kutzooi te roepen dan?
hebben we een mitrailleur hier liggen voor liesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:27 schreef Lady-night het volgende:
Marleis wordt helemaallllllmisssellliijjk
BB doet er heus wel een ander schroefje in. Lekker kansloos.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het schroefje is er in gevallen. Het Roze kapje zit nu niet goed vast....
En dan moet je 10 keer kutzooi en teringzooi roepenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het schroefje is er in gevallen. Het Roze kapje zit nu niet goed vast....
Hij bepaalt de sfeer weer erg negatief.... Maar ja, dat had Semih al een hele tijd geleden, door....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
BB doet er heus wel een ander schroefje in. Lekker kansloos.
Da's stoer manquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan moet je 10 keer kutzooi en teringzooi roepen![]()
Zolang je maar geen 'bek' zegt is voor Tijn alles goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
En dan moet je 10 keer kutzooi en teringzooi roepen![]()
't Was als een grapje bedoeldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:34 schreef Lady-night het volgende:
Nou wat je stoer noemt. Het is gewoon een verwend chagreinig manneke
En ook tieten zijn verboten!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:34 schreef Day het volgende:
[..]
Zolang je maar geen 'bek' zegt is voor Tijn alles goed
Ik vind die negativiteit van Tijn steeds erger worden!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij bepaalt de sfeer weer erg negatief.... Maar ja, dat had Semih al een hele tijd geleden, door....![]()
IK WEET HET, IK WEET HET!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:37 schreef Bartoli het volgende:
ow het zit, het rookt, het ligt en het krabt zit weer in zijn stoel in het rokersgedeelte. Rara over wie heb ik het
Naar welk programma zit je te kijken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:37 schreef Bartoli het volgende:
ow het zit, het rookt, het ligt en het krabt zit weer in zijn stoel in het rokersgedeelte. Rara over wie heb ik het
Hij gooit zijn eigen glazen in.... Hij zal veel stemmen krijgen, de komende ronde, vermoed ik....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:37 schreef Spablauw het volgende:
[..]
Ik vind die negativiteit van Tijn steeds erger worden!
En ik vond hem nog wel zo leuk in het begin!
Het is af en toe net zo'n verwend kind dat z'n zin niet krijgt!
Hij gaat nog net niet op de grond liggen stampen en krijsen!![]()
dat doet monique welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:37 schreef Spablauw het volgende:
Hij gaat nog net niet op de grond liggen stampen en krijsen!![]()
een of ander spelprogramma genaamd Big Brother geloof ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:39 schreef demins het volgende:
[..]
Naar welk programma zit je te kijken?![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een of ander spelprogramma genaamd Big Brother geloof ik. Zegt jou dat wat
![]()
mag ik inderdaad hopen dat ze dat krijgen wordt dan weer leuk qua irritaties enzoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef sade42 het volgende:
en dan hoop ik een filmpje van de bewoners zelf
*houd day stevig vast*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef Day het volgende:
Kan iemand mij even tegenhouden?
Ik wil serieus echt waar Marlies iets aandoen.![]()
Nostalgist houdt Day vast. Bommie, pak jij de valium even ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef Day het volgende:
Denk jij ook aan je hart schatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef Day het volgende:
Een hele korte misschien? Verhaaltje doorvertellen.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:54 schreef Spablauw het volgende:
Het wordt inderdaad krap als er nog een WO moet komen.
Reken niet op mij!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:52 schreef Day het volgende:
Ha ha ha is toch ook wel weer een fijne gedachten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:35 schreef sade42 het volgende:
als ze maandag thuis is kan ze op internet kijken hoe popie ze is niet dus
Hahaha, dat merkt ze maandag vanzelf!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:34 schreef marky het volgende:
Pffff Marlies wil zo graag met andere op de bank zitten want dan weet ze of ze echt de minst populaire bewoner is.
vuurkorf brandend houden??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Zou het een nachtopdracht zijn ?
Ik ben bang dat Tijn net zo'n pyromaantje is als Roel, hij kan dat wel. Wat hij niet kan, is de sfeer goed houden. Wat betreft, zullen we veel chagerijnige hoofden van de partners van Tijn, zien....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vuurkorf brandend houden??
Ik vindhet prima, graag iets wat Tijn niet kan en waar hij super chagerijnig van wordt. Weg met die man...
Als er geen camera's bij waren, was er wat anders gebeurd dan lachen.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:07 schreef NS het volgende:
Gatverdamme, Mo en Tijn weer zooooooo kinderachtig aan het doen op de slaapkamer. En dan dat stomme lachie van Mo er ook nog eens bij. Pfffffffffffffffffffffffffffff
Jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:25 schreef kukeleku het volgende:
hebben ze de weekopdracht vorig jaar gehaald met deze opdracht eigenlijk?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:26 schreef miraculeus het volgende:
Zouden we dan streams krijgen uit de dagboekkamer?
goeie vraag, straks krijgen we er weer geen hol van meequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:26 schreef miraculeus het volgende:
Zouden we dan streams krijgen uit de dagboekkamer?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:25 schreef kukeleku het volgende:
hebben ze de weekopdracht vorig jaar gehaald met deze opdracht eigenlijk?
Ik geef het toe, ik heet eigenlijk "George"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:28 schreef Bartoli het volgende:
hmm okeej iemand was dus helderziend hier. die zei dit vanmiddag al. Een mol binnen talpa
of Hummie heeft die opmerking gelezen en dacht, goed idee ik heb dat verhaaltje nog wel ergens in mijn pctje staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:28 schreef Bartoli het volgende:
hmm okeej iemand was dus helderziend hier. die zei dit vanmiddag al. Een mol binnen talpa
Sjorsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik heet eigenlijk "George"![]()
Was vorig jaar ook zo. We weten alleen of de opdracht gehaald is , ja of nee....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:27 schreef kukeleku het volgende:
[..]
vast niet, alleen op tv denk ik
Die kans is groter.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:29 schreef kukeleku het volgende:
[..]
of Hummie heeft die opmerking gelezen en dacht, goed idee ik heb dat verhaaltje nog wel ergens in mijn pctje staan.![]()
De Ultieme Mol !!!!quote:
ik begin het nu toch wel te geloven ja. gister namelijk ook al!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik heet eigenlijk "George"![]()
Zij is de zwakste schakel !quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef n1ek het volgende:
Sabrina heeft nog geen woord losgelaten, die denkt "tering dit gaat mij niet lukken"
GMTAquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik begin het nu toch wel te geloven ja. gister namelijk ook al!!![]()
George,de mol der mollen!
![]()
Marlies verkloot het niet, maar Sabje en Mon wel... met die enkele hersencel onthouden ze nog geen 4 woordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:33 schreef kukeleku het volgende:
Marlies is bang dat ze het gelijk al verkloot.
Laten we Mo niet vergeten...er was eens een prinses...laamaazeggu...en die had een rood jurkje ....weetjuwel...en toen...quote:
vorig jaar toch 35 van de 50?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:24 schreef n1ek het volgende:
maar 15 van de 50 noemen, dat is niet zo veel lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |