Lang geleden ja...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:08 schreef Suikeroom het volgende:
Semih vond zichzelf tog de leider?
Zei die dat echtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Een huilende Semih: de pindakaas is op.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Is Tijn al die tijd al op uit geweest, hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Bartoli het volgende:
tijn de leider
rik en jeroen zijn assistenten
Positivo!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef Day het volgende:
Wel leuk dat die zussen hem weer op proberen te vrolijken.
Ojee! En zijn er al nieuwe berichten van het hagelslagveld?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:18 schreef Morwen het volgende:
Sippende Semih en de zemelende zusjesMet hun nieuwe hitsingle Kom op, man, zo kan ie wel weer......
Tijn is het op een natuurlijke manier. Semih daarentegen wil het op een diktatoriale manier afdwingen en pakt daarbij eerst de zwaksten. Ook gebruikt hij de Menno tactiek vaak. In en in slechtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef Day het volgende:
[..]
Is Tijn al die tijd al op uit geweest, hoor.
Iedereen heeft het hier wel over de overheersende Semih, maar Tijn is 100 keer erger.
weekopdracht en een zware waar veel irritaties bijkomen kiekenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:18 schreef Morwen het volgende:
Sippende Semih en de zemelende zusjesKom op, man, zo kan ie wel weer......
quote:
De Menno tactiek, help me even op weg...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tijn is het op een natuurlijke manier. Semih daarentegen wil het op een diktatoriale manier afdwingen en pakt daarbij eerst de zwaksten. Ook gebruikt hij de Menno tactiek vaak. In en in slecht![]()
Tijn is de enige in het huis met gevoel voor medemenselijkheid, en is daarbij eerlijk oprecht en soms ook hard in!
Een natuurlijke leider hoeft niet continue te zeiken en continue zijn zin door te duwen. Als Tijn een natuurlijke leider was, had die scooter er allang uitgezien zoals hij wou.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tijn is het op een natuurlijke manier. Semih daarentegen wil het op een diktatoriale manier afdwingen en pakt daarbij eerst de zwaksten. Ook gebruikt hij de Menno tactiek vaak. In en in slecht![]()
Tijn is de enige in het huis met gevoel voor medemenselijkheid, en is daarbij eerlijk oprecht en soms ook hard in!
Neem een persoon als mikpunt en probeer zoveel mogelijk mensen te overtuigen dat hij satan zelfe is. Ongeveer wat jullie allemaal bij mij altijd doen en wat Hummie bij Menno deed om Menno eruit te krijgen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
De Menno tactiek, help me even op weg...
Negativo!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Een natuurlijke leider hoeft niet continue te zeiken en continue zijn zin door te duwen. Als Tijn een natuurlijke leider was, had die scooter er allang uitgezien zoals hij wou.
En rot jij eens op naar SC!(of durf je daar je gezicht niet te laten zien)
Wel als er irritante snotneuszeikertjes als Semih inzitten die maar continu vechten tegen authoriteit!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Een natuurlijke leider hoeft niet continue te zeiken en continue zijn zin door te duwen. Als Tijn een natuurlijke leider was, had die scooter er allang uitgezien zoals hij wou.
Stomme offtopic kletspraat, waarbij ik me afvraag of er op persoonlijkheid tegenwoordig ook gemoddereerd wor! ?quote:En rot jij eens op naar SC!(of durf je daar je gezicht niet te laten zien)
tijn stelde voor dat rik dse leider zou worden maar dat wou ie niet toen gingen de andere aandringen dat tijn maar de leider moest worden das wel wat anders dan overheersend zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:14 schreef Day het volgende:
[..]
Is Tijn al die tijd al op uit geweest, hoor.
Iedereen heeft het hier wel over de overheersende Semih, maar Tijn is 100 keer erger.
Tijn heeft meerdere mikpunten in dat huis: iedereen behalve zichzelf en Mo (en zelfs aan haar mankeert er van alles zo nu en dan).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem een persoon als mikpunt en probeer zoveel mogelijk mensen te overtuigen dat hij satan zelfe is. Ongeveer wat jullie allemaal bij mij altijd doen en wat Hummie bij Menno deed om Menno eruit te krijgen!
En wat een behulpzame Satan hij is! Thnx!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neem een persoon als mikpunt en probeer zoveel mogelijk mensen te overtuigen dat hij satan zelfe is. Ongeveer wat jullie allemaal bij mij altijd doen en wat Hummie bij Menno deed om Menno eruit te krijgen!
* Versabommie highfived Demins!quote:
En de door jouw zo bewierookte Semih? Jeweetwel die jankert die steeds maar iedereen probeert te focussen op het grote doel nl: Semih die BB wint...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Tijn heeft meerdere mikpunten in dat huis: iedereen behalve zichzelf en Mo (en zelfs aan haar mankeert er van alles zo nu en dan).
even de SV lezen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:32 schreef tonja het volgende:
[zeurmodus]Tonja komt net haar nest uitgerold na een nacht en halve dag migraine en heeft een bonkende koppijn[/zeurmodus]
Is er nog iets heel spectaculairs gebeurd?
euhhh denk je niet dat tijn dat ook wil?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
En de door jouw zo bewierookte Semih? Jeweetwel die jankert die steeds maar iedereen probeert te focussen op het grote doel nl: Semih die BB wint...
Maar op een veel minder vieze manier!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:37 schreef marky het volgende:
[..]
euhhh denk je niet dat tijn dat ook wil?
neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:32 schreef tonja het volgende:
[zeurmodus]Tonja komt net haar nest uitgerold na een nacht en halve dag migraine en heeft een bonkende koppijn[/zeurmodus]
Is er nog iets heel spectaculairs gebeurd?
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar op een veel minder vieze manier!
Precies, dat is alles wat ik ermee bedoel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind dat die Tijn echt een autoriteitsprobleem heeft! ik heb hem nog niet kunnen betrappen op structureel samenwerken. Alleen maar sippen als ie zijn zin niet krijgt. Echt een walgelijk ventje. En nu moet zijn broertje zijn assistent zijn...
Semih is ook niet heilig, maar die vind ik in ieder geval iets eerlijker naar zichzelf en zijn motieven. Tijn staat niet eens open voor een beetje zelfreflectie...
Zoveel lappen tekst staan daar niet in Tonja,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen zin in lappen tekst; koppijn.
nu ga ik weer ontopic![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef berney het volgende:
[..]
Zoveel lappen tekst staan daar niet in Tonja,![]()
Kusje,voor je hoofdpijn.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:50 schreef tonja het volgende:
Moest dat scooterkreng niet om 16.00 u klaar zijn?
En is ie dat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of hebben ze dat na die brief verlengd?
Vooralsnog zie ik alleen BB 2006 staan, wat glitters op de spiegels en wat bont op het zadel. Wat hebben ze in hemelsnaam al die tijd zitten doen dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
De regie doet wat zoomoefeningen met de scooter.
Ik geloof dat ze extra materialen mogen bestellen, en dat ze na het verkijgen hiervan: nog 1 uur de tijd hebben om hun kunstwerk af te maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of hebben ze dat na die brief verlengd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |