Je kunt als je in Breda studeert toch gewoon inschrijven bij het sportcentrum van de universiteit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik en 2 vrienden zitten sinds een aantal weken op kamers in Tilburg West (bij de westermarkt in de buurt). Nu zijn we opzoek naar een fitnesscentrum hier in de buurt. Ik heb al via de gouden gids wat rond gezocht, maar via de websites krijg ik niet echt een goed beeld van de fitnesscentra.
Mijn vraag dus of er mensen zijn die in Tilburg fitnessen, bij welk fitnesscentrum ze fitnessen, wat hun ervaringen ermee zijn, en welke soort mensen de centra aantrekken.
(We studeren in Breda, dus dat is de reden dat we niet van school uit bij een fitnesscentrum zitten.)
Alvast bedankt!
Ik zit zelf niet op de universiteit, en dan gaat dat niet (wist iemand me te vertellen)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:13 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt als je in Breda studeert toch gewoon inschrijven bij het sportcentrum van de universiteit.![]()
Diegene had het fout, ik heb het goed. klikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ik zit zelf niet op de universiteit, en dan gaat dat niet (wist iemand me te vertellen)
Ziet er netjes uit! thnx!quote:
Oke nice, maar dan kun inschrijven bij het sportcentrum van de universiteit in Breda, en niet in TIlburg (neem ik aan?)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:18 schreef XL het volgende:
Diegene had het fout, ik heb het goed. klik![]()
www.pendragon.nl
Gewoon in Tilburg inschrijven natuurlijk. Je moet gewoon even naar het sportcentrum lopen, aan de prof. verbernelaan. Voor jou over de statenlaan, onder het spoor door bij de stoplichten rechts. Voorbij de studentenflats links en dan aan de balie vragen wat je nodig hebt om een kaart aan te vragen. Wat ik vermoed dat je nodig hebt is bewijs dat je in Tilburg woont (huurcontract ofzo) het bewijs van inschrijving van je opleiding in Breda, een pasfoto en that's it. Dan maak je 80 euro over aan het sportcentrum en 2 dagen later kun je je pasje ophalen. Vervolgens maak je een afspraak met een fitnessinstructeur, daaraan laat je zien dat je snapt hoe die apparaten werken. Daarvan krijg je een fitnesskaart en dan kun je tot augustus onbezorgd sporten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit! thnx!
[..]
Oke nice, maar dan kun inschrijven bij het sportcentrum van de universiteit in Breda, en niet in TIlburg (neem ik aan?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |