abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42952090
Ik en 2 vrienden zitten sinds een aantal weken op kamers in Tilburg West (bij de westermarkt in de buurt). Nu zijn we opzoek naar een fitnesscentrum hier in de buurt. Ik heb al via de gouden gids wat rond gezocht, maar via de websites krijg ik niet echt een goed beeld van de fitnesscentra.

Mijn vraag dus of er mensen zijn die in Tilburg fitnessen, bij welk fitnesscentrum ze fitnessen, wat hun ervaringen ermee zijn, en welke soort mensen de centra aantrekken.

(We studeren in Breda, dus dat is de reden dat we niet van school uit bij een fitnesscentrum zitten.)

Alvast bedankt!
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_42952236
Arendse! (koningsplein)

klik!
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:13:36 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42952431
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik en 2 vrienden zitten sinds een aantal weken op kamers in Tilburg West (bij de westermarkt in de buurt). Nu zijn we opzoek naar een fitnesscentrum hier in de buurt. Ik heb al via de gouden gids wat rond gezocht, maar via de websites krijg ik niet echt een goed beeld van de fitnesscentra.

Mijn vraag dus of er mensen zijn die in Tilburg fitnessen, bij welk fitnesscentrum ze fitnessen, wat hun ervaringen ermee zijn, en welke soort mensen de centra aantrekken.

(We studeren in Breda, dus dat is de reden dat we niet van school uit bij een fitnesscentrum zitten.)

Alvast bedankt!
Je kunt als je in Breda studeert toch gewoon inschrijven bij het sportcentrum van de universiteit.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_42952546
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:13 schreef XL het volgende:

[..]

Je kunt als je in Breda studeert toch gewoon inschrijven bij het sportcentrum van de universiteit.
Ik zit zelf niet op de universiteit, en dan gaat dat niet (wist iemand me te vertellen)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:18:54 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42952597
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Ik zit zelf niet op de universiteit, en dan gaat dat niet (wist iemand me te vertellen)
Diegene had het fout, ik heb het goed. klik

www.pendragon.nl
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_42953094
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef Webkim het volgende:
Arendse! (koningsplein)

klik!
Ziet er netjes uit! thnx!
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:18 schreef XL het volgende:

Diegene had het fout, ik heb het goed. klik

www.pendragon.nl
Oke nice, maar dan kun inschrijven bij het sportcentrum van de universiteit in Breda, en niet in TIlburg (neem ik aan?)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:40:08 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42953341
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Ziet er netjes uit! thnx!
[..]

Oke nice, maar dan kun inschrijven bij het sportcentrum van de universiteit in Breda, en niet in TIlburg (neem ik aan?)
Gewoon in Tilburg inschrijven natuurlijk. Je moet gewoon even naar het sportcentrum lopen, aan de prof. verbernelaan. Voor jou over de statenlaan, onder het spoor door bij de stoplichten rechts. Voorbij de studentenflats links en dan aan de balie vragen wat je nodig hebt om een kaart aan te vragen. Wat ik vermoed dat je nodig hebt is bewijs dat je in Tilburg woont (huurcontract ofzo) het bewijs van inschrijving van je opleiding in Breda, een pasfoto en that's it. Dan maak je 80 euro over aan het sportcentrum en 2 dagen later kun je je pasje ophalen. Vervolgens maak je een afspraak met een fitnessinstructeur, daaraan laat je zien dat je snapt hoe die apparaten werken. Daarvan krijg je een fitnesskaart en dan kun je tot augustus onbezorgd sporten.
pi_42953561
Ah ok. Dan zal ik daar binnenkort eens langs fietsen. Bedankt voor de info!
pi_43012628
En het is een erg relaxed sportcentrum, heb er ook jaren gezeten. Vorig jaar allemaal nieuwe toestellen enzo, lekker ruim, goeie begeleiding en super goedkoop natuurlijk als je het vergelijkt met een commerciele sportschool. Bovendien voor jou ook nog dichtbij. Al hoewel het nooit zo dichtbij als bij mij zal zijn. Ik woonde in de studentenflat er meteen naast
Ohja, en je kunt er naast (cardio)fitness eigenlijk alle sporten doen die je maar kunt verzinnen voor hetzelfde geld!
pi_43068844
Ik kijk zojuist nog eens op die site, Maar ik ben bang dat wij niet onder de gerechtigden vallen. Wij studeren aan het NHTV in Breda. Maar we zullen vandaag of morgen er eens langs lopen...
pi_43168958
2 vrienden van me zijn vandaag langs geweest, en wij hadden er inderdaad niet de mogelijkheid om te fitnessen. Dus helaas, het sportcentrum van de uni valt af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')