abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43094888
Bourg
Bourg
Bourg
Cleric
Soldier
Soldier

da's een korte samenvatting

Ik wil opzich wel Bourg of Arti, dealer beviel me beter dan solo-battle mage in iRose.
Soldier lijkt me saai.
Hawker lijkt me een veredelde soldier.

Bourg lijkt me cewl mooie balans tussen money-maken en pure power.

Cleric is ok. Maar dan moet je veel actief zijn om lekker te levelen
Mage mwah.

Denk dat het weer Arti wordt
Gemcutting
pi_43095283
Ik ga dexcleric, Weizz gaat scout. Daan arti, nog s 2 bourgs en 2 clerics volgens mij. Gister ff besproken op irc
Zag op ruffrose forum dat ook Dodged weer Artisan gaat, en no offence Jonks, denk dat ie wel harder rankt. Maar zal ook wel s wat bij jou laten maken hoor (Gewoon weinig tot geen craftskills nemen onder lvl 70 )
pi_43095733
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:41 schreef DaFan het volgende:
Ik ga dexcleric, Weizz gaat scout. Daan arti, nog s 2 bourgs en 2 clerics volgens mij. Gister ff besproken op irc
Zag op ruffrose forum dat ook Dodged weer Artisan gaat, en no offence Jonks, denk dat ie wel harder rankt. Maar zal ook wel s wat bij jou laten maken hoor (Gewoon weinig tot geen craftskills nemen onder lvl 70 )
En ik dan?
pi_43096051
Mjah hij zal sneller level 70 ++ zijn, maar dat wil niet zeggen dat hij in 1 uur sneller rankt

Volgens mij ben ik qua tijd die ik had om te rangen echt rap naar lvl 57 gegaan. Maar goed dat is natuurlijk eventjes mijn ego beschermen tegen boze intenties

Als ik weinig online ben heb je er ook weinig aan dat ik mooie dingen kan maken dan moet je steeds wachten e.d. maar voor mezelf is het wel relaxt.
Als arti zou ik dan helemaal niets kunnen betekenen voor de clan? Anders kan ik beter Bourg of niet?

Welke type character is trouwens het best als het gaat over rangen op plaatsen waar je eigenlijk nog niet kan rangen ? (b.v. als lvl 45 solo muse heb je nog niet veel te zoeken op beach, maar misschien kun je als lvl 45 launcher, hawker, soldier wel prima rangen op zo'n spot waar normale mensen pas rangen vanaf 50-55 ofzo)

Cleric lijkt me serieus super maar daar kan ik gewoon niet vaak genoeg voor op Rose dan zit ik over 10 weken nog op lvl 45

Artisan is als ik me niet vergis een van de meest stand-alone characters, je craft je eigen gear, zullie zijn niet echt een issue. Battlen in 2/15 gear craften met 6/5 suits.

Als soldier ben je pas echt sterk met vette gear en goede buffs, moet je veel samen spelen e.d.
pi_43097112
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:04 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

En ik dan?
Er staat toch 'Daan arti' of vergis ik me nu

Jonks: Als je echt veel solo wil (of gedwongen wordt tot omdat je minder online bent) kan je idd beter bourg gaan dan arti, ook omdat we al een artisan hebben (ImGod). Maar je moet het natuurlijk allemaal zelf weten
pi_43097220
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:40 ]
pi_43098475
Ik ga ook weer eens spelen denk ik, ik ga voor raider.
Mocht er nog een plekje vrij zijn in de clan dan hou ik me aanbevolen!
pi_43098563
Er is nu geen rose op het moment, dus er is ook geen clan.
En als ie over een tijd weer up zou komen dan is er een reset en hebben we dus geen clan meer. Voordat we dan weer een clan hebben...

[ Bericht 11% gewijzigd door ZigoSOS op 31-10-2006 12:59:48 (typo) ]
pi_43099155
Ok Dafan, bedankt voor je antwoord.

Qua keuze hang ik nu dus echt tussen:

- een Launcher dealer -> bourg. Stockpiling is stuk, goede AP, zullies niet te belangrijk.
- Een gun dealer -> arti. Eigen gear craften, gems cutten (voor clan), zullies verdienen met crafts, minder AP dan bourg

Afhankelijkheid van anderen en anderen afhankelijk van mij speelt gewoon een rol. Uiteindelijk denk ik dat ik toch meer richting artisan neig. Het rangen vond ik best prima te doen en je werkt echt toe naar steeds betere crafts maar die AP laakt echt een beetje.

Gewoon rond heersen met een sterke Bourg is ook érg aantrekkelijk en de drops in Ruff Rose zijn/waren dusdanig dat zullies sowieso niet écht een probleem zijn.

pff keuzes, yuck!

Maar eerst Rose weer eens up zien gaan. Zijn er al indicaties ?
pi_43099713
Geen indicaties.

Tommie84: Zoals het er voorstond aan het einde van de vorige 'ronde' (voor de aanvallen) hadden we 1 plaats vrij. Ik denk dat we binnen een week (Romalo Weizz en ik gaan vlammen) wel een clan op poten kunnen hebben en dan gaan we eerst iedereen inviten. Daarna zien we wel weer of je er nog bij kan maar ik denk dat het wel kan Kan je helaas niks beloven, vrienden eerst natuurlijk
pi_43101013
Wat hebben we aan zoveel bourgs?

Ik ga raider btw.
Knight is trouwens wel aan te raden, ik word het niet want ik doe nooit 2x hetzelfde, lijkt me saai... Dealer ben ik ook al geweest, Mage ook, Cleric is te saai
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_43101122
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:26 schreef jorryt het volgende:
Wat hebben we aan zoveel bourgs?

Ik ga raider btw.
Knight is trouwens wel aan te raden, ik word het niet want ik doe nooit 2x hetzelfde, lijkt me saai... Dealer ben ik ook al geweest, Mage ook, Cleric is te saai
Moet iedereen toch zelf weten. Zoals het er trouwens nu voorstaat hebben we er niet meer dan 2.
pi_43101541
ik ga voor

ach we zien wel, we gaan iig knallen
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_43102491
Maakt het voor de clan uit of we meer bourgs dan knights hebben?

Zover ik het heb begrepen zijn bourg's excellente ranged damage dealers. Knights zijn tanks toch? Champions de damage dealers?

Een Magician was in iRose met 5 T7's nogal relaxt om mee te solo'en maar nu lijkt het me aanzienlijk moeilijker om een Battle Magician goed te ranken. Mjah eigenlijk geldt dat natuurlijk voor alle karakters, maar een pure int-mage heeft gewoon geen hp, def of dodge dan is het klote als je mobs niet lekker snel stuk maakt.

Wat is eigenlijk het verschil tussen een scout en een raider? Ben dat weer een beetje kwijt, die hawker klasse heeft 2 wapens en extreme attack & moving speed qua defence zijn ze gebouwd puur op dodge?

[ Bericht 58% gewijzigd door Jonks op 31-10-2006 15:15:32 ]
pi_43103029
Scout -> Bow, Raider -> Katar.
En Knights zijn betere tanks dus das wel relaxt maar volgens mij ging DaeDaluz dat doen.
pi_43103860
Okay thnx

Maar los van het wapen, is er verschil in de manier van overleven tussen scout & raider? (dex / dodge / def / hp)

Ik kan me voorstellen dat voor een party een tank ideaal is, First Hit maken en tanken, maar is dat niet een stuk lastiger rangen? Een champion was dus degene met zware damage gebuffed lijkt me die ook niet verkeerd?

Heb eigenlijk alleen ervaring met de Muse vandaar al deze vragen Vind het leuk om er een beetje over te lullen.
pi_43104110
http://img.photobucket.com/albums/v398/sleek13b/screen179.jpg
ZININ hihi

Naast Yasha nog een cleric? Wie dan? Zou op zich niet verkeerd zijn denks, is niet iedereen 'afhankelijk' van Yasha

Ist zeker dat ze weer up gaan dan? Ik las trouwens op ruffrose forum:
"This1sRuff heeft 15.000 dollar voor files betaald."
En "Deebee heeft de files gewoon verkocht aan de hoogste bieder."

Dus gaat iemand anders ruff runnen of kunnen we nog een server verwachten of hoe moet ik dat opvatten? :/
pi_43104394
zijn private ROSE servers legaal ??
aangezien ze hier besproken worden ??
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_43106091
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:01 schreef Timminater het volgende:
zijn private ROSE servers legaal ??
aangezien ze hier besproken worden ??
Jep

Jonks:
Verschil tussen Raider en Scout is dat Raider sneller aanvalt, maar dat in de regel scout meer dex heeft (dus meer dodge en mspd) omdat maxdmg output voor bow tussen de 10-25% str en 75-90% dex ligt. Voor Katars is dit ongeveer 40/60. Raider heeft dus wel meer HP.

Kim:
Ja geniet er maar van dat is echt een drama xD
pi_43106342
Ah ok

IMO heb je niet heel veel aan HP het is een buffer, maar meer dan dat is het niet omdat je ieder verloren hp punt toch net zo hard weer aanvult of je nu een HP bar hebt van 1000 of van 1500 in 1 minuut verlies je in beide gevallen evenveel hp (b.v. 3000hp).

Een bow scout lijkt me relaxter dan een raider, maar dan zou ik ook de skilltree moeten bekijken :p

Als je bow scout v.s. launcher bourg zet wie heeft de meeste damage output?

@Kim, doh ik dacht dat ruff-rose alweer opgestart was en dat je daar vrolijk tussen 1000 anderen stond
pi_43106568
Launcher Bourg denk ik omdat die ook een eigen aspd buff heeft en doorgaans veel con (dus hoge hitrate)
pi_43106934
Ik wordt inderdaad weer artisan, en het valt me op dat jullie in de line-up nog geen enkele raider of scout hebben, dodgerate/movementspeed is echt lekker om te hebben, geloof mij En nog sterk ook.
~~
pi_43106947
Scout heeft ook eigen aspd buff, maar bourg heeft denk ik hogere attack.. Scout is daarentegen sneller met lopen en heeft meer dodge.
pi_43107136
Ik word raider zei ik al
pi_43107204
Dodged line-up die Jonks noemde klopt niet
We hebben iig al een scout, raider en dexcleric. Dus toch al drie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')