Mjah hij zal sneller level 70 ++ zijn, maar dat wil niet zeggen dat hij in 1 uur sneller rankt
![]()
Volgens mij ben ik qua tijd die ik had om te rangen echt rap naar lvl 57 gegaan. Maar goed dat is natuurlijk eventjes mijn ego beschermen tegen boze intenties
![]()
Als ik weinig online ben heb je er ook weinig aan dat ik mooie dingen kan maken dan moet je steeds wachten e.d. maar voor mezelf is het wel relaxt.
Als arti zou ik dan helemaal niets kunnen betekenen voor de clan? Anders kan ik beter Bourg of niet?
Welke type character is trouwens het best als het gaat over rangen op plaatsen waar je eigenlijk nog niet kan rangen ? (b.v. als lvl 45 solo muse heb je nog niet veel te zoeken op beach, maar misschien kun je als lvl 45 launcher, hawker, soldier wel prima rangen op zo'n spot waar normale mensen pas rangen vanaf 50-55 ofzo)
Cleric lijkt me serieus super maar daar kan ik gewoon niet vaak genoeg voor op Rose dan zit ik over 10 weken nog op lvl 45
![]()
Artisan is als ik me niet vergis een van de meest stand-alone characters, je craft je eigen gear, zullie zijn niet echt een issue. Battlen in 2/15 gear craften met 6/5 suits.
Als soldier ben je pas echt sterk met vette gear en goede buffs, moet je veel samen spelen e.d.