Ik weet dat het niet dezelfde zijn stumperd!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:07 schreef lesley het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom, ik zeg net dat het dezelfde zijn
Ik denk dat je eens van die drank van je vader moet afblijven, want er staat 55 euro voor 1 gb + nog verzendskosten. Daarbij worden deze waarschijnlijk ook gewoon geimporteerd.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar kost dit ding ¤40,= incl. en heb je voor ¤75,= een 2gb
![]()
leer lezen . bij de blokker zeg ik toch.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet dezelfde zijn stumperd!
Die gare dingen die je voor 50 euro kan kopen worden door een peking eend opgestuurd. Deze dingen zijn van nederlandse fabricaat en goed spel. Ik denk dat je voor garantie niet terug moet komen of je wilt naar die spleet ogen vliegen en wederom een stel van die kinderhandjes aan het werk zetten.
Dikke kus voor jou!
w00hoo, antwoord aub?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
w00h00, je plaatje werkt niet..
Is het een speler zoals deze?![]()
Ik heb die dingen bij de blokker gezien en dat zijn andere!quote:Op donderdag 2 november 2006 15:19 schreef lesley het volgende:
[..]
leer lezen . bij de blokker zeg ik toch.
Hmm.. lijken in ieder geval sprekend op deze.quote:
Welk Nederlands merk is dat dan en hoe lang zit er nog garantie op?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef w00h00 het volgende:
nederlands fabricaat en met garantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |