Of verstop hem in FC. Je zou immers niet de eerste zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan hem snel sluiten en verstoppen in KEL![]()
ja en waarom deed jij het nummer niet veranderen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen, verdikkie dat kan ik ook
toch geen vieze verhaaltjes vandaag hequote:
net wat gegeten, dus we zullen het zo merkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
toch geen vieze verhaaltjes vandaag he
al wat gegeten wat binnen blijft?
Het gaat de goede kant op , thxquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
He Fruts
Gaat het al weer wat beter?
ja precies maar die verhalen doelde ik dus op.. voor als het dus niet binnen blijftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
net wat gegeten, dus we zullen het zo merken![]()
vieze verhalen vandaag?![]()
Kan k wel doen maar jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er eentje van dat blauwe schorum ff de topicreports in GC nalopen?
ow ik dacht die andere, die je gister verteldequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja precies maar die verhalen doelde ik dus op.. voor als het dus niet binnen blijft
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow ik dacht die andere, die je gister vertelde
quote:
Ik denk dat ik straks maar naar huis ga,quote:
voetbalmanager spelen bedoel jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks maar naar huis ga,
ziek zijn
Dat zou ook kunnen dan, hangend in een stoel onder een dekenquote:
Met gemak blijkbaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Nee precies...du hoe kun je dat zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |